Centrala telefoniczna - cennik usługi

Ile będzie kosztować centrala telefoniczna?

Zapoznaj się z cennikiem usług oferowanej przez nas centrali telefonicznej dla okresu umownego 24 miesiące i 12 miesięcy:

Opłaty jednorazowe - Umowa na 24 miesiące (12 miesięcy):

  • Opłata aktywacyjna dla rozwiązania (do 30 użytkowników): 299,00 zł netto (399,00 zł netto).
  • Opłata aktywacyjna dla rozwiązania (za każdego kolejnego użytkownika ponad 30): 20,00 zł netto (20,00 zł netto).

 

Opłaty miesięczne - Umowa na 24 miesiące (12 miesięcy):

  • licencja podstawowa dla standardowych użytkowników (10-ciu użytkowników) wraz z numerami telefonicznymi miejskimi, wewnętrznymi i usługą VoiceMail oraz jednym kanałem do wysyłania i odbierania faksów w ramach usługi wirtualnego faksu dla wszystkich użytkowników: 109,00 zł netto (169,00 zł netto).

 

Usługi dostarczane w cenie licencji dla standardowego użytkownika - bez dodatkowych opłat:

  • Muzyka na czekanie (Music On Hold) – umożliwia ustawienia melodii podczas oczekiwania rozmówcy na przełączenie połączenia;
  • Przechwytywanie połączeń (Call Pickup) – umożliwia przejęcia połączenia kierowanego do innego użytkownika wewnątrz grupy telefonów;
  • Grupy użytkowników systemu (Hunt Group) – umożliwia skierowanie połączenia jednocześnie do wielu użytkowników. Rozmowę przechwytuje osoba, która pierwsza odebrała połączenie. Rozmowy mogą być kierowane jednocześnie do wszystkich użytkowników lub mogą oni być kolejno dołączani do połączenia przychodzącego;
  • Drzewa zapowiedzi głosowych (IVR - wybierz 1, wybierz 2...) – umożliwia budowania interaktywnych drzew zapowiedzi głosowych i sterowania połączeniem klienta w zależności od godziny i numeru A z wykorzystaniem własnych nagrań w formacie mp3;
  • Poczta głosowa (Voicemail) – umożliwia ustawienia poczty głosowej w postaci pliku głosowego przesyłanego na wskazany adres email;
  • Powiadomienia głosowe (Intercom) – dodatkowy kanał komunikacji w firmie, usługa automatycznie uaktywnia wszystkie telefony w grupie interkom w trybie głośnik;
  • Taryfikacja i limity dla połączeń (Call Rating) – umożliwia taryfikowanie połączeń według zaimplementowanych stawek połączeń oraz nakładanie dziennych i miesięcznych limitów połączeń;
  • Wirtualny faks (Virtual Fax) - moduł umożliwiający wysyłanie faksów przy wykorzystaniu panelu administracyjnego oraz odbieranie wiadomości na skrzynkę e-mail.
  • Pokoje konferencyjne (Conference Rooms) - moduł umożliwiający tworzenie w pełni konfigurowalnych pokoi konferencyjnych zarządzanych za pośrednictwem panelu administracyjnego;
  • Integracja z systemami zewnętrznymi (API i CTI) – możliwość integracji z zewnętrznymi systemami informatycznymi, jak CRM lub z innymi bazami danych.

 

Dodatkowe usługi do wyboru - płatność miesięczna jeśli nie wskazano inaczej:

  • Licencja na nagrywanie połączeń (Call Recorder) – 89,00 zł netto (99,00 zł netto) (usługa Call Recorder zapewnia 10GB pojemności przechowywania po stronie systemu, przy zbliżaniu się do limitu, kasowane są najstarsze nagrania, rozmowa może być nagrywana w trybie stereo, co oznacza, że jeden rozmówca słyszany jest w lewym głośniku a drugi rozmówca w prawym – może to znacznie ułatwić pracę z nagraniami).
  • Dodatkowa przestrzeń dyskowa dla nagrań przechowywanych na serwerze systemowym: 20,00 zł netto za każdy dodatkowy 1GB.
  •  
  • Przechowywanie nagrań na zewnętrznym (wskazanym przez klienta) serwerze FTP: 89,00 zł netto (99,00 zł netto).
  • Licencja dla konsultanta outbound (obsługa Call Center dla połączeń wychodzących) – możliwość ręcznej lub automatycznej realizacji kampanii wychodzących: 59,00 zł netto (69,00 zł netto) - minimalna liczba konsultantów 5 szt.
  • Licencja dla konsultanta inbound (obsługa Contact Center dla połączeń przychodzących) - możliwość zastosowania w miejsce licencji dla standardowego użytkownika, udostępniana z jednym numerem telefonicznym miejskim, numerem wewnętrznym, możliwością kolejkowania połączeń przychodzących i odgrywania zapowiedzi o konieczności oczekiwania: 59,00 zł netto (69,00 zł netto) - minimalna liczba konsultantów 5 szt.,
  • Licencja dla supervisora - statystyki z pracy w postaci wykresów on-line i historycznych, nadzór nad pracą konsultantów, możliwość bieżącej kontroli, podsłuch dzwoniących): 119,00 zł netto (149,00 zł netto).
  •  
  • Synteza mowy (zamiana wpisanego do systemu tekstu na zapowiedzi głosowe odtwarzane osobom dzwoniącym do firmy): 499,00 zł netto (799,00 zł netto).
  • Własne zapowiedzi głosowe wgrywane do systemu: 0,00 zł netto.
  • Dodatkowy kanał faksowy: 9,90 zł netto.
  • Dodatkowy numer miejski: 5,00 zł netto.
  • Numer miejski srebrny: 79,00 zł netto.
  • Numer miejski złoty: 149,00 zł netto.
  • Numer infolinii „801”: 20,00 zł netto.

 

Stawki na połączenia krajowe:

  • stacjonarne do Orange (wcześniej TPSA): 0,06 zł netto,
  • stacjonarne do innych operatorów: 0,09 zł netto,
  • do sieci komórkowych: 0,12 zł netto.

Zobacz również:

Centrala telefoniczna - wszystkie oddziały firmy i stanowiska pracy w jednym, spójnym systemie telefonicznym
Centrala telefoniczna - usługi w cenie licencji standardowej
Centrala telefoniczna - usługi rozszerzające funkcjonalność rozwiązania
Centrala telefoniczna - cennik połączeń zagranicznych

Zapytaj o usługi w centrali telefonicznej, wyślij do nas formularz kontaktowy:

* - Pola wymagane