Zamiana mowy na tekst (Speech2Text) - SpeechToText MagicScribe - Operatorzy
» Zamiana mowy na tekst (Speech2Text)
Szukaj z
 
Przeszukaj serwis:  
Zamiana mowy na tekst (Speech2Text)
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany
o nowościach w naszym serwisie dopisz swój adres
e-mail do bazy:
Dodaj firmę / Zaloguj
Gigaset C610IP za 1 zł + VoIP bez limitu

Nielimitowane rozmowy:

  • na stacjonrane w Polsce: 0 zł
  • na komórki w Polsce: 0 zł
  • na stacjonarne w UE, USA i Kanadzie oraz Chiny i Hong Kong: 0 zł
  • telefon IP Gigaset C610IP lub Yealink T22P: 1 zł netto
  • miesięczny abonament: 69 zł netto

Wypełnij formularz kontaktowy

Liczba telefonów *
Nazwa Firmy *
NIP Firmy *
Osoba do kontaktów *
Telefon *
Adres e-mail *
dodaj adres email do newslettera
Dodatkowe uwagi
 

Zobacz więcej...

Telefonia VoIP. Od czego zacząć...

Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?

Dowiedz się więcej. Zamów.

Play

POLECAMY

Wymień 1 zł na smartfona

Telefonia Komórkowa:
Orange, Play,

Telefonia stacjonarna:
Netia, Orange 

Telefonia internetowa:
Focus Telecom, FreecoNet, iFon, ipfon, TeleZen 

Internet:
Orange, Play, Netia 

Systemy CRM:
Firmao, Focus Telecom 

Systemy Call Center:
Focus Telecom 

Telekonferencje:
Focus Telecom 

Oceń firmę
SpeechToText MagicScribe

SpeechToText MagicScribe to wersja oprogramowania zawierająca ogólny słownik i model językowy.

Zakres oferty:

  • model językowy (słownik) - TERMINOLOGIA OGÓLNA,
  • pełna funkcjonalność,
  • możliwość bezpośredniego dyktowania do zewnętrznych aplikacji np. Word, notatnik, itp. (emulacja klawiatury),
  • dodawanie i edycja skrótów i szablonów,
  • możliwość tworzenia wielu profili użytkownika na jednym stanowisku (wielu użytkowników, różne urządzenia do dyktowania),
  • wsparcie techniczne,
  • możliwość personalizacji słownika pod klienta (usługa dodatkowo płatna).
Opis działania:
Możliwe są dwa tryby funkcjonowania systemu SpeechToText MagicScribe:
  • Bezpośrednie podyktowanie opisu, np.: protokołu, notatki, sprawozdania. Tekst mówiony jest rozpoznawany przez komputer, a następnie weryfikowany i zapisywany w pliku tekstowym wyświetlanym na ekranie.
  • Zaczytywanie nagranych wcześniej plików cyfrowych. Nagrania przesłane do systemu z zainstalowanym oprogramowaniem do rozpoznawania mowy są zaczytywane, rozpoznawane i automatycznie zamieniane na tekst. (UWAGA! Na nagraniu powinien być głos tylko jednej osoby!)
Podstawowe funkcje:
  • Bieżące dyktowanie tekstów - automatyczne rozpoznawanie i zapisywanie dyktowanego tekstu w oknie edycyjnym aplikacji. Tekst jest wpisywany tam, gdzie ustawiony jest aktywny kursor, można go swobodnie przestawiać i dyktować tam, gdzie jest potrzeba (np. można uzupełniać za pomocą dyktowania stworzony wcześniej tekst).
  • Standardowa edycja tekstu – podyktowany i rozpoznany tekst może być ręcznie edytowany i formatowany (zmiana kroju i wielkości czcionki, zmiana koloru czcionki).
  • Korzystanie z komend głosowych – w aplikacji dostępny jest zestaw komend głosowych, wywołujących konkretne funkcje: Cofnij, Wyczyść, Kopiuj, Kasuj, Drukuj, Zakończ, Nowa linia, Zapisz, Zapisz jako, Duże/Małe litery, Pokaż/Ukryj szablony, Literowanie.
  • Możliwość skierowania stworzonego tekstu do innego edytora lub podłączonej drukarki.
  • Adaptacja głosu użytkownika (funkcja uczenia się przez system głosu wskazanego mówcy). Poprzez nagranie konkretnej ilości przykładowych tekstów treningowych, tworzy się indywidualny profil użytkownika. Funkcja ta może znacznie poprawić skuteczność rozpoznawania.
  • Zaawansowany mechanizm adaptacyjnego wycinania zakłóceń. Wbudowany mechanizm poprawiający skuteczność rozpoznawania.
  • Możliwość rozpoznawania plików wsadowych zapisanych w formacie wav. Nagrany wcześniej plik na urządzeniu zewnętrznym do rejestracji dźwięku, wskazany i wczytany do systemu jest automatycznie przetwarzany i wstawiany w postaci  tekstu do aplikacji.
  • Możliwość dyktowania do zewnętrznych aplikacji (w trybie emulacji klawiatury).
  • Budowa wielu profili na różne urządzenia. Możliwość utworzenia kilku profili użytkownika dostosowanych do różnych urządzeń do rejestracji dźwięku (np. na mikrofon, na dyktafon, na SpeechMike, na smartphone, itp.). Dzięki temu, można skutecznie pracować z systemem korzystając z urządzeń stacjonarnych i mobilnych.
  • Dowolna ilość użytkowników na 1 stanowisku. Możliwość zdefiniowania kilku różnych użytkowników na jednym stanowisku pracy.
  • Dostosowanie modelu językowego do potrzeb użytkownika. Możliwość uzupełnienia podstawowej bazy słownictwa o pewien zakres specjalistycznej terminologii stosowanej przez użytkownika (podstawą do tego są dostarczone przez użytkownika przykładowe pliki tekstowe) - usługa dodatkowo płatna.
  • Definiowanie własnych szablonów. Możliwość samodzielnego dodawania nieograniczonej ilości szablonów oraz ich nazw.
  • Definiowanie własnych skrótów. Możliwość samodzielnego definiowania i dodawania do słownika nieograniczonej ilości skrótów (wyrazów/nazw, które powinny się pisać w określony sposób).
WAŻNE! - Wymagania sprzętowe:
Minimalne wymagania stanowiska komputerowego do SpeechToText MagicScribe:
  • System operacyjny Windows,
  • Procesor klasy Dual-Core min. 2GHz,
  • RAM min. 3GB (w przypadku rozpoznawania plików wsadowych, system MagicScribe potrzebuje około 1,5 GB wolnej przestrzeni pamięci operacyjnej).
  • Min. rozdzielczość ekranu 1024 na 768 pikseli.
  • Zewnętrzny mikrofon.

Im wyższe parametry sprzętowe, tym szybsze i skuteczniejsze działanie systemu!
Duże znaczenie ma to, jakiego sprzętu do rejestracji dźwięku (mikrofonu) się używa! Na pewno powinien to być mikrofon zewnętrzny, gdyż wewnętrzne, wbudowane w komputer generują zbyt duże zakłócenia. Najlepsze są mikrofony z wbudowaną redukcją szumów. Poprawę jakości można również uzyskać korzystając z zewnętrznych kart dźwiękowych (opcja, pozwalająca poprawić skuteczność o kilka procent).

Zapytaj również o ofertę przetestowanego i rekomendowanego sprzęt to rejestracji dźwięku.

Zadzwoń: 796-097-197 lub wypełnij poniższy formularz kontaktowy.

Nazwa Firmy *
NIP Firmy *
Osoba do kontaktów *
Telefon *
Adres e-mail *
dodaj adres email do newslettera
Dodatkowe uwagi
 
© 2005-2014 Operatorzy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zamiana mowy na tekst (Speech2Text) SpeechToText MagicScribe
Projektowanie stron www warszawa: www.zstudio.pl
Polecamy: preselekcja, telefonia voip
Altarex - skanery kodów kreskowych. Korba Sklep - rowery górskie Warszawa. Skwara Warszawa nagrobki granitowe, marmurowe.
@@@TDprawa@@@
Właścicielem sieci Orange, która jesienią 2005 r. zastąpiła popularną markę Idea, jest firma PTK Centertel Sp. z o.o. Play to sieć komórkowa należąca do operatora P4. Sieć Play koncentruje się głównie na oferowaniu rozwiązań multimedialnych oraz multimedialnych telefonów komórkowych. Netia S.A. świadczy stacjonarne usługi telekomunikacyjne w całym kraju - są to usługi głosowe i dostępu do Internetu. Właścicielem sieci Orange, która jesienią 2005 r. zastąpiła popularną markę Idea, jest firma PTK Centertel Sp. z o.o. Focus Telecom Polska Sp. z o.o. działa w branży IT&T, specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych usług świadczonych w modelu SaaS (Software as a Service). FreecoNet to platforma VoIP, która umożliwia realizację darmowych rozmów pomiędzy zarejestrowanymi na niej numerami telefonów. Umożliwia również realizację tanich połączeń do wszystkich numerów na całym świecie oraz możliwość korzystania z szeregu usług dodanych. iFON to tania telefonia internetowa. Usługa skierowana jest do wszystkich użytkowników internetu, którzy chcą znacznie obniżyć koszt połączeń telefonicznych. IPFON działa na rynku VoIP od 2005 roku. Jest jedną z najbardziej popularnych sieci telefonii internetowej w Polsce wykorzystując w swoich rozwiązaniach protokół SIP v.2.0. TeleZen to prosty sposób na tanie rozmowy telefoniczne z dowolnego telefonu (komórka, stacjonarny) do innych osób na całym świecie. Właścicielem sieci Orange, która jesienią 2005 r. zastąpiła popularną markę Idea, jest firma PTK Centertel Sp. z o.o. Play to sieć komórkowa należąca do operatora P4. Sieć Play koncentruje się głównie na oferowaniu rozwiązań multimedialnych oraz multimedialnych telefonów komórkowych. Netia S.A. świadczy stacjonarne usługi telekomunikacyjne w całym kraju - są to usługi głosowe i dostępu do Internetu. Firmao CRM (Customer Relationships Management) to internetowy system zarządzania relacjami z klientami firmy. Pozwala zebrać w jednym miejscu dane obecnych i potencjalnych kontrahentów, wyznaczać i monitorować zadania związane z ich obsługą, katalogować informacje dotyczące kontaktów, transakcji i działań marketingowych. Focus Telecom Polska Sp. z o.o. działa w branży IT&T, specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych usług świadczonych w modelu SaaS (Software as a Service). Focus Telecom Polska Sp. z o.o. działa w branży IT&T, specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych usług świadczonych w modelu SaaS (Software as a Service). Focus Telecom Polska Sp. z o.o. działa w branży IT&T, specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych usług świadczonych w modelu SaaS (Software as a Service). Focus Telecom Polska Sp. z o.o. działa w branży IT&T, specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych usług świadczonych w modelu SaaS (Software as a Service).