Wiadomości firmowe

SER znalazł się wśród “Wizjonerów” w zestawieniu Gartnera

14.10.2017
SER Group został zaliczony do grupy “Wizjonerów” w tegorocznej edycji zestawienia Gartnera, w którym oceniono działalność platform do obsługi treści. Jako największy w Europie dostawca systemów do zarządzania treścią w przedsiębiorstwach i światowy lider tego typu rozwiązań, SER Group awansował w raporcie Gartnera dzięki swojej jasnej wizji, zaawansowanym rozwiązaniom oraz solidnej, jednolitej platformie, w której wszystkie usługi związane z treścią są zarządzane w ustandaryzowany sposób. SER Group ocenia swoją pozycję “Wizjonera” w badaniu Gartnera jako znaczące osiągnięcie.

Wizjoner wśród platform do usług związanych z treścią

System Doxis4 Content Service Bus (Magistrala Usług Treściowych, CSB) spełnia stawiane przez Gartnera wymagania dotyczące najbardziej zaawansowanych rozwiązań do zarządzania treścią, stosowanych w takich obszarach jak produktywność, zarządzanie danymi oraz aplikacje dla biznesu skupiającego się na przetwarzaniu treści. Rozwój rynku pokazuje, że zarządzanie treścią w przedsiębiorstwie, współpraca oraz wymiana i synchronizacja plików zmieniają się wraz z zapotrzebowaniem klientów na rozwiązania dla wszystkich obszarów dotyczących usług związanych z treścią. To właśnie jednolitość platformy wyróżnia SER Group na tle przeważających na rynku, niejednorodnych systemów ECM oraz EFSS (Enterprise File Sync and Share – synchronizowanie i wymiana plików w przedsiębiorstwie).

Gartner definiuje platformy służące do obsługi treści w sposób zbieżny z naszą wizją i misją – mówi Marcin Somla, dyrektor SER w Polsce.

W raporcie Gartnera zwrócono uwagę, że "jednolita platforma CSP SER Group została zbudowana jako zintegrowana, wielofunkcyjna Magistrala Usług Treściowych (Content Service Bus), która może zbierać w całość różne źródła treści, modele wdrożeniowe i procesy".

Nasze elastyczne podejście umożliwia klientom uruchomienie systemu na małą skalę i jego szybką rozbudowę o kolejne aplikacje, działające na tej samej platformie. Doxis4 jest skalowalny horyzontalnie i wertykalnie. Jest także modułowy, wielozadaniowy i wielojęzyczny – podkreśla Somla.

Misją SER jest wykorzystanie informacji, by łączyć ludzi, produkty i procesy. Dąży do przekształcenia firm w ekosystemy biznesowe, które ułatwiają wymianę informacji zarówno z klientami, jak i partnerami biznesowymi. Dzięki temu poprawia się współpraca między nimi, a dzieje się to w sposób bezpieczny, zgodny z zasadami i przyjazny dla użytkownika. Na przykład Doxis4 iRoom łączy zarządzanie treścią, funkcje ułatwiające współpracę wielu osób oraz udostępnianie plików z natywnymi funkcjami ECM i BPM pakietu Doxis4 iECM.

Co wyróżnia SER i Doxis4

Rozwijanie innowacyjnych, przyszłościowych i zaawansowanych technologii zawsze było ambitnym celem i jednocześnie wielką siłą firmy SER. I Gartner się z tym zgadza – w ocenie ośrodka, SER ma "duże osiągnięcia w opracowywaniu zaawansowanych technologii i łatwiejszych interfejsów użytkownika dla swojej platformy CSP". Klienci SER chwalą użyteczność oraz "łatwość i szybkość wdrażania platformy SER, gdy wykorzystywane są jej natywne funkcje i usługi".

Co więcej, SER oferuje wiele gotowych do użycia wzorów rozwiązań. Wszystkie - np. do regulowania płatności, prowadzenia bankowości, produkcji, ubezpieczeń i innych - oparte są na usłudze Content Service Bus Doxis4 i zapewniają klientom jeszcze wygodniejszy dostęp do usług związanych z treścią i procesami.

Zintegrowane, uwzględniające wiele funkcji podejście do zarządzania treścią w przedsiębiorstwie, zarządzania procesami biznesowymi oraz współpracy opiera się na jednolitym sposobie administrowania metadanymi w ramach jednej platformy technologicznej.

To holistyczne podejście do cyfryzacji spełnia dzisiejsze wymagania i stanowi podstawę naszego sukcesu – dodaje Somla.

Pełna treść raportu jest dostępna na stronach Gartnera: (wymagany login lub opłata za dostęp)

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?

Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.

1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej

News Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i zmianami w preferencjach zakupowych konsumentów, e-commerce stało się nieodłączną częścią dzisiejszego świata biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na przeniesienie swoich działalności do sieci lub rozpoczyna swoją przygodę ze sprzedażą online. W tym konkurencyjnym środowisku skuteczna reklama staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego sklepu internetowego, tak więc nasuwa się pytanie: „Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?”, na które odpowiemy w tym artykule. czytaj więcej