Datera
Datera: systemy telekomunikacyjne VoIP dla biur i telemarketingu.
Zaawansowane usługi VoIP dla telemarketingu i atrakcyjne ceny połączeń dla firm dzwoniących dużo to główne atuty marki. Kluczowe są też:
- Integracja systemu z CRM;
- Dedykowane agentom narzędzia;
- Model chmurowy i stacjonarny usług.
Produkty Datera:
Call-eX Cloud: wirtualna centrala telefoniczna VoIP oferowana w modelu usługowym (SaaS).
Telefonia stacjonarna VoIP dostępna jako usługa abonamentowa w sieci z funkcjami dla swobodnej komunikacji biurowej, skutecznej sprzedaży i obsługi klientów.
Call-eX: centrala telefoniczna VoIP oferowana w modelu licencyjnym i/lub OEM.
System VoIP instalowany na dowolnym, wskazanym serwerze lub jako urządzenie serwerowe z preinstalowannym systemem, z funkcjami dla swobodnej komunikacji biurowej, skutecznej sprzedaży i obsługi klientów.
SIP Trunk BIZ: telefonia VoIP dla firm.
Telefonia VoIP dla firm - zawiera m. in. pakiety minut i numery VIP. Oferujemy indywidualnie negocjowane stawki połączeń i atrakcyjne pakiety minut do Polski i UE.
Lead360: system Call-Tracking.
Usługa call tracking do analizy połączeń telefonicznych, zintegrowana z Google Analytics.