Co to jest logowanie do panelu usług na poziomie administratora?
To jest element działu: Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?
Logowanie do panelu usług na poziomie administratora jest dostępem stworzonym przez operatora usług telekomunikacyjnych dla osoby pełniącej funkcję administratora systemu (na przykład wirtualnej centrali telefoniczną lub systememu klasy omnichannel) w firmie.
W dziale: "Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?" zobacz również:
- panel do zarządzania usługami
- logowanie do panelu usług na poziomie użytkownika
- billing on-line dla połączeń wychodzących
- billing on-line dla połączeń przychodzących
- możliwość integracji z innymi systemami (styk API)
- możliwość integracji z innymi systemami (styk CTI)
- bezpieczeństwo dla urządzeń IP
- autokonfiguracja urządzeń VoIP (Provisioning)
- dodatkowe poziomy SLA (SLA niestandardowe)
Administrator ma dostęp do wszystkich funkcji posiadanych przez dany system informatyczny, może w dowolny sposób nimi zarządzać, tworzyć dostępy dla kolejnych, innych użytkowników systemu, nadawać i obierać im uprawnienia do zarządzania funkcjami systemu w odpowiednim zakresie.