Co to jest panel do zarządzania usługami?
To jest element działu: Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?
Panel do zarządzania usługami jest rozwiązaniem, które umożliwia sterowanie systemem informatycznym, na przykład wirtualną centralą telefoniczną lub systemem klasy omnichannel w zakresie posiadanych przez ten system funkcji.
W dziale: "Jakie moduły i elementy rozwiązania pomogą Ci zarządzać systemem i wykupionymi usługami?" zobacz również:
- logowanie do panelu usług na poziomie administratora
- logowanie do panelu usług na poziomie użytkownika
- billing on-line dla połączeń wychodzących
- billing on-line dla połączeń przychodzących
- możliwość integracji z innymi systemami (styk API)
- możliwość integracji z innymi systemami (styk CTI)
- bezpieczeństwo dla urządzeń IP
- autokonfiguracja urządzeń VoIP (Provisioning)
- dodatkowe poziomy SLA (SLA niestandardowe)
Dostęp do zarządzania systemem jest realizowany poprzez przeglądarkę stron internetowych. Zarządzanie systemem jest możliwe po zalogowaniu się do niego przez użytkownika lub po zalogowaniu się przez administratora.