CallPage
Obecnie zespół CallPage składa się z ponad pięćdziesięciu osób zajmujących się marketingiem, sprzedażą oraz IT. Startup został założony w 2015 r. przez Rossa Knappa, Sergeya Butko i Andrewa Tkachiva, którzy wpadli na pomysł stworzenia narzędzia, które umożliwiłoby przedstawicielom firm szybki kontakt z potencjalnymi klientami i w ten sposób ulepszyło obsługę klienta. Projekt zyskał uznanie polskich i zagranicznych inwestorów (m.in. bValue i Startup Wise Guys).
Obecnie CallPage współpracuje z ponad 2200 firmami z całego świata. CallPage oferuje nie tylko nowoczesne narzędzie umożliwiające bardzo szybki kontakt między klientem a przedstawicielem firmy, ale również zapewnia swoim partnerom profesjonalną obsługę i wsparcie techniczne na najwyższym poziomie.
Co to jest CallPage?
CallPage to nie tylko firma, to również innowacyjne narzędzie, dzięki któremu komunikacja na linii firma-klient zajmuje jedynie 28 sekund. Dzięki widgetowi klienci nie muszą już czekać na połączenie z konsultantem, a możliwość wybrania oddziału firmy, z którym chcą się skontaktować sprawia, że od razu trafiają do właściwej osoby. Wszystko to pozytywnie wpływa na wizerunek firmy oraz satysfakcję klienta.
Co więcej, CallPage pomaga w zwiększaniu zysków ze strony internetowej. Widget umożliwia kontakt z potencjalnym klientem dokładnie w tym momencie, w którym jest on najbardziej zainteresowany ofertą firmy - tzn. gdy przegląda stronę internetową. Szybki kontakt w czasie rzeczywistym ułatwia nawiązanie relacji z potencjalnym klientem i znacząco zwiększa szansę na zawarcie transakcji.
Jak działa CallPage?
CallPage to widget przeznaczony do zainstalowania na stronie internetowej. Monitoruje on zachowanie osób, które odwiedzają stronę. Gdy wykryje, że znajduje się na niej potencjalny klient, wyświetla pop-up z propozycją darmowego telefonu zwrotnego od przedstawiciela firmy w 28 sekund. Użytkownik podaje swój numer telefonu, a system automatycznie łączy go z konsultantem, który jest aktualnie dostępny.
Widget CallPage jest łatwy w obsłudze i posiada szereg przydatnych funkcji, takich jak możliwość zamówienia połączenia zwrotnego w wybranym przez klienta terminie (jeśli nie jest on zainteresowany kontaktem w 28 sekund) czy SMS z podziękowaniami za odbytą rozmowę.
CallPage ma wbudowane narzędzia do analizy rozmów i rejestruje wszystkie połączenia, dzięki czemu manager może na bieżąco monitorować pracę działu sprzedaży. Widget jest dostosowany do urządzeń przenośnych, a jego użytkownicy mają możliwość łatwego dostosowania wyglądu wtyczki do szaty graficznej danej strony internetowej.