Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
Jej usługi zyskują uznanie klientów i zdobywają nagrody (np. „najlepszy produkt dla biznesu 2014” w kategorii telekomunikacja czy „najlepszy produkty dla MSP 2015” w rankingu Gazety Finansowej). W związku z szybkim rozwojem, Focus Telecom dwukrotnie znalazł się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Z usług spółki skorzystało już ponad 2 tysiące firm.
Oferta Focus Telecom oferuje własne, autorskie rozwiązania usprawniające komunikację w biznesie, z zastosowaniem w trzech głównych obszarach:
· sprzedaż
· obsługa klienta
· komunikacja wewnętrzna i zarządzanie personelem.
Wszystkie usługi Focus Telecom Polska są dostępne w środowisku chmury cyfrowej (ang. cloud computing), co eliminuje potrzebę instalacji i uruchamiania oprogramowania na komputerach klienta czy zakupu sprzętu i tym samym znacznie redukuje koszty usług. Model przerzuca obowiązki zarządzania, aktualizacji i pomocy technicznej z konsumenta na dostawcę. Klient nie ponosi kosztów zakupu oprogramowania czy dodatkowego sprzętu, gdyż usługi udostępniane są zdalnie przez sieć internetową w chmurze obliczeniowej. Serwery mieszczą się poza siedzibą klienta, a inżynierowie Focus Telecom gwarantują ich pełną obsługę i ochronę od strony technicznej, również przed dostępem fizycznym. Dostęp do aplikacji odbywa się przy użyciu protokołu szyfrującego SSL, który zapewnia bezpieczne połączenie użytkownika z usługą.