Plush
Telekomunikacja

Plush

Marka Plush pojawiła się na rynku 9 września 2014. Jej "twarzą" jest pluszowy miś (Plushak), który poprzez różnego rodzaju zabawne przygody zachęca do skorzystania z oferty. Plush to propozycja adresowana głównie do młodych osób korzystających najczęściej z usług „na kartę", które chcą maksymalnie korzystać z życia, bez żadnych ograniczeń i bez konsekwencji i nawet jeśli te oczekiwania są tylko marzeniem, to wymagają od swojego otoczenia, by pomagało im je spełniać.
czytaj więcej

W ten sposób powstała nowa marka odpowiadająca na oczekiwania młodych ludzi – marka, której hasłem jest „bez konsekwencji". Marka dopasowana do oczekiwań i potrzeb, jakie określili sami młodzi ludzie.

  • Bez konsekwencji, bo daje swobodę wyboru.
  • Bez konsekwencji, bo mogą rozmawiać ile chcą i z kim chcą w każdej sieci – bez limitu.
  • Bez konsekwencji, bo mogą SMS-ować ile chcą i z kim chcą w każdej sieci bez limitu.
  • Bez konsekwencji – bo nikt nie narzuca im jednego rozwiązania – i mogą wybrać sami to, czego chcą.

Każdy może skorzystać z nowej oferty „Plush na Kartę", wystarczy tylko:

  • przenieść swój numer do „Plush na Kartę",
  • za pomocą kodu „*147*19#słuchawka" zmienić obecną taryfę na „Plush na Kartę bez limitu".

Początkowo oferta była dostępna tylko na kartę (prepaid), następnie pojawiła się oferta pakietów mix, obecnie sieć wprowadziła również usługę abonamentową pod nazwą Plush ABO (postpaid). Oferty są dostępne bez telefonu i z telefonem.

Kartę można kupić w salonach: inmedio, RELAY, 1minute.

Właścicielem marki Plush jest operator Polkomtel - operator sieci Plus.

źródło: Polkomtel

Obsługa klienta
Fax: +48 601 102 602
Dane firmy
Polkomtel Sp. z o.o.
NIP: 5271037727
Regon: 011307968
Konstruktorska 4
02-673 Warszawa

Zobacz artykuł o Plush