Systell
Systemy/Rozwiązania/Sieci

Systell

Systell już prawie od 20 lat jest dostawcą nowoczesnego systemu do zarządzania i realizowania kontaktu z klientami. Projektujemy, wdrażamy i rozwijamy systemy Contact Center. Dzięki naszym rozwiązaniom każda firma może stworzyć idealne środowisko pracy dla zespołu call center, działu sprzedaży, czy obsługi klienta. Codziennie przez nasze systemy realizowanych jest ponad 1 500 000 połączeń, nie licząc kontaktów za pomocą mail, sms, live chat, formularzy web, faks, voice sms czy Facebook.
czytaj więcej

Dostarczamy rozwiązanie Call i Contact Center. Zwiększamy skuteczność komunikacji z klientem. Klient może na nas liczyć zarówno pod kątem konsultacji i analizy funkcjonowania działu call center, jak i dalej utrzymania i rozwoju systemu. 

Produkty i usługi Systell:

  • System Contact Center
  • Oprogramowanie Contact Center
  • Aplikacja Contact Center
  • Oprogramowanie biznesowe do kontaktu z klientem

Integrujemy wszystkie kanały komunikacji w jeden system

Systell Contact Center to jeden z najnowocześniejszych systemów na polskim rynku służący do wszechstronnej komunikacji z klientami. Dzięki naszemu rozwiązaniu każda firma może stworzyć idealne środowisko pracy dla zespołu call center, działu sprzedaży, czy obsługi klienta. Nowoczesny design naszej aplikacji sprawia, że realizowanie wszechstronnego kontaktu z klientami (telefon, email, chat, SMS, social media i web form) jest przyjemnością dla każdego użytkownika systemu.

Oprogramowanie jest dostępne z każdego tabletu i desktopu działającego pod Windows, Linux, iOS i Android. Natomiast nowoczesny design aplikacji sprawia, że realizowanie wszechstronnego kontaktu z klientami (telefon, email, chat, SMS, social media i web form) jest przyjemnością dla każdego użytkownika systemu. 

Optymalizujemy i zwiększamy efektywność pracy działów, w których wymagany jest sprawny kontakt, m.in: działach sprzedażowych, obsługi klienta, windykacji, infolinii.

Co nas wyróżnia? 

Doświadczony zespół, który nie tylko rozwija nasz produkt, ale również daje nam zdolność do integracji systemu contact center z zastanymi u klienta systemami dziedzinowymi. Każda firma ma inne potrzeby, dlatego system Systell Contact Center z łatwością integruje się z systemami ERP, DMS, CRM, SFA, SCM, MRP, BPM oraz z oprogramowaniem finansowo-księgowym. Pracownicy mają wszystkie dane w jednym miejscu, nie muszą przeskakiwać między aplikacjami.

Obsługa klienta
www: www.systell.pl
Dane firmy
Systell Sp. z o.o. sp.k
NIP: 7822371938
Regon: 300414650
ul. Wielka 18/9
61-775 Poznań