Systell
Dostarczamy rozwiązanie Call i Contact Center. Zwiększamy skuteczność komunikacji z klientem. Klient może na nas liczyć zarówno pod kątem konsultacji i analizy funkcjonowania działu call center, jak i dalej utrzymania i rozwoju systemu.
Produkty i usługi Systell:
- System Contact Center
- Oprogramowanie Contact Center
- Aplikacja Contact Center
- Oprogramowanie biznesowe do kontaktu z klientem
Integrujemy wszystkie kanały komunikacji w jeden system
Systell Contact Center to jeden z najnowocześniejszych systemów na polskim rynku służący do wszechstronnej komunikacji z klientami. Dzięki naszemu rozwiązaniu każda firma może stworzyć idealne środowisko pracy dla zespołu call center, działu sprzedaży, czy obsługi klienta. Nowoczesny design naszej aplikacji sprawia, że realizowanie wszechstronnego kontaktu z klientami (telefon, email, chat, SMS, social media i web form) jest przyjemnością dla każdego użytkownika systemu.
Oprogramowanie jest dostępne z każdego tabletu i desktopu działającego pod Windows, Linux, iOS i Android. Natomiast nowoczesny design aplikacji sprawia, że realizowanie wszechstronnego kontaktu z klientami (telefon, email, chat, SMS, social media i web form) jest przyjemnością dla każdego użytkownika systemu.
Optymalizujemy i zwiększamy efektywność pracy działów, w których wymagany jest sprawny kontakt, m.in: działach sprzedażowych, obsługi klienta, windykacji, infolinii.
Co nas wyróżnia?
Doświadczony zespół, który nie tylko rozwija nasz produkt, ale również daje nam zdolność do integracji systemu contact center z zastanymi u klienta systemami dziedzinowymi. Każda firma ma inne potrzeby, dlatego system Systell Contact Center z łatwością integruje się z systemami ERP, DMS, CRM, SFA, SCM, MRP, BPM oraz z oprogramowaniem finansowo-księgowym. Pracownicy mają wszystkie dane w jednym miejscu, nie muszą przeskakiwać między aplikacjami.