NFON Polska Sp. z o.o.
NFON jest ogólnoeuropejskim dostawcą komunikacji głosowej w chmurze dla biznesu. Działa na 15 rynkach w Europie, na których obsługuje ponad 50 000 klientów i pracuje z siecią ponad 3000 Partnerów.
Flagowym produktem NFON jest Cloudya - platforma do sprawnej komunikacji w chmurze. Cloudya umożliwia prostsze połączenia głosowe, łatwe w obsłudze wideo konferencje i bezproblemową integrację z systemami CRM oraz narzędziami do współpracy zdalnej, takimi jak MS Teams. To kompleksowe i nowoczesne rozwiązanie komunikacyjne dla firmy każdej wielkości.
Cloudya umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych za pomocą dowolnego urządzenia: komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu lub telefonu komórkowego oraz za pomocą telefonu stacjonarnego lub „meduzy” konferencyjnej. Pracownik zawsze jest dostępny pod swoim „stacjonarnym” numerem telefonu, bez względu na to skąd i na jakim urządzeniu pracuje. To możliwe dzięki pakietowi aplikacji Cloudya: na systemy Mac, Windows, iOS i Android oraz bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej. Cloudya oferuje w pakiecie ponad 150 funkcji, w tym wideokonferencje, udostępnianie ekranu, IVR, kolejki i przekazywanie połączeń itd. System może być łatwo zintegrowany z ponad 200 różnymi CRM oraz Microsoft Teams.
Portfolio NFON to cztery segmenty działalności: komunikacja biznesowa oparta na platformie Cloudya, rozwiązania do kontaktu z klientem – w tym najnowszy Contact Center Hub, integracja – np. z narzędziami do współpracy zdalnej czy systemami CRM oraz enablement – np. rozwiązanie SIP Trunk: Nconnect Voice. Wszystkie usługi chmurowe NFON są obsługiwane w certyfikowanych centrach danych w Niemczech, a ich zapotrzebowanie na energię jest w 100% pokrywane z odnawialnych źródeł energii. Dzięki intuicyjnym rozwiązaniom komunikacyjnym NFON skutecznie wdraża firmy w przyszłość komunikacji biznesowej.