System Thulium
Od 2006 roku towrzymy i rozwijamy SYSTEM THULIUM, wkładając w to ogromny entuzjazm i zaangażowanie. Obserwujemy jak zmienia się rynek i cały czas wprowadzamy do niego nowe funkcjonalności, zgodne z trendami. Dążymy do tego, by System Thulium mógł być jednym narzędziem jakiego potrzebują jego adresaci do sprawnej obsługi komunikacji z klientami.
Nasz produkt został stworzony dla customer support. Obsługuje:
TELEFONY, dbając o to, by naprawdę każde połączenie z klientem mogło się zakończyć sukcesem. Thulium to rozbudowana aplikacja call center, która ma funkcje: kolejek, IVR, syntezatora mowy, nagrywania rozmów i ich oceny, raportowania, oddzwonień oraz identyfikacji klienta z całą historią rozmów. A To wciąż nie wszystko :) Możesz w niej podpiąć dowolnego operatora VoIP i zastosować swoją własną numerację. Możesz też tworzyć kampanie sprzedażowe i wykorzystywać zaawansowane dialery, statusy oraz planować terminy kolejnych rozmów.
E-MAILE, pilnując, by każdy został obsłużony, a praca żadnego konsultanta nie została zdublowana. Nie da się go porównać z żadną skrzynka mailową - jest profesjonalnym systemem help desk, zawierającym funkcje grupowej skrzynki mailowej, monitorowania czasów odpowiedzi, statusów, systemu ocen (satysfakcji z obsługi). W systemie jest funkcja osoby odpowiedzialnej za obsługę danego tematu, alarmy czasu reakcji i szablony odpowiedzi a wszystko po to, by każdy e-mail od klientów został obsłużony szybko i poprawnie.
CZATY, dbając by żaden nie został bez odpowiedzi. Czaty na stronach www są popularne, ale nie wszystkie stanowią część całego systemu komunikacyjnego firmy. Nasz jest! Konsultanci mogą odpisywać na czacie, a następnie przekształcić treść rozmowy w zgłoszenie e-mail, które trafi do realizacji przez konsultantów. Posiada funkcję identyfikacji klienta, podglądu wpisywanej treści, szablonów wiadomości, transferu czatów oraz obsługi godzin pracy firmy.
FACEBOOK MESSENGERA, by komunikacja z Twojej facebookowej strony firmowej była obsługiwana równie szybko jak pozostałe kanały. Wiemy już, że rola Facebooka od lat rośnie i dalej będzie rosła. Profile facebookowe służą do promocji a klienci coraz częściej kontaktują się z wykorzystaniem Messengera. W Thulium taka wiadomość trafia do konsultantów tak samo jak pozostałe czaty.
A teraz najważniejsze:
Na stronie www.thulium.pl możesz bezpłatnie uruchomić system na 14 dni i sprawdzić jego zastosowanie w swoim biznesie. Poprowadzimy dla Ciebie bezpłatną prezentację, zapewnimy dokumentację oraz wsparcie w konfiguracji. A zatem - sprawdź nas!