Telefonia VoIP TeleCube.pl
W skład oferty telefonii TeleCube wchodzą m.in. wirtualna centrala telefoniczna (można ją nabyć już od 39 zł netto / miesiąc, zwycięzca głosowania internautów, w konkursie Ekomersy 2017), SIP Trunk, widget call back RINGY, telekonferencje, polskie i zagraniczne numery telefoniczne, tanie rozmowy (od 5 groszy netto / minutę) i wiele innych.
TeleCube.pl jest jedną z najbardziej znanych marek telefonii VoIP w Polsce.
Wirtualna centrala telefoniczna, oferowana przez TeleCube, jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które dbają o stojącą na wysokim poziomie obsługę swoich Klientów, jak również wygodę komunikacyjną pracowników i współpracowników.
Zarządzanie wirtualną centralą jest realizowane poprzez panel Klienta, posiadający graficzne narzędzie do tworzenia i edycji schematu centrali. Co istotne, panel jest bardzo intuicyjny, a samo narzędzie również niezwykle proste w obsłudze.
To sprawia, że nawet osoby bez wiedzy telekomunikacyjnej czy IT mogą w swojej firmie, samodzielnie założyć i w razie potrzeby modyfikować centralkę TeleCube.
Wirtualną centralę można testować przez 14 dni, aby sprawdzić jakość połączeń, wypróbować konkretne funkcje, wybrać numery telefoniczne, czy też wysłać próbne SMSy, a nawet faxy. Testy nie są związane z koniecznością podpisywania Umowy i deklarowania długoterminowej współpracy. Co więcej TeleCube na czas testów oferuje pulę minut do wykonania kilkunastu próbnych połączeń.
Po przeprowadzeniu testów i przy pozytywnym odbierze produktu, można zaopatrzyć się w e-centralę, płacąc już od 39 zł netto / miesiąc (najtańsza oferta dotyczy 5 stanowisk telefonicznych).
Warto również zaznajomić się na stronie www operatora lub kontaktując się z działem handlowym TeleCube, m.in. z takimi usługami jak:
- System CRM, zintegrowany z wirtualną centralą - TeleCube CRM,
- telekonferencje (grupowe rozmowy, do max. 30 osób
- widget call back o nazwie RINGY, który można zainstalować na swojej stronie www,
- SMSy, które można wysyłać z panelu Klienta (również hurtowo),
- nagrywanie rozmów (rejestracja wszystkich rozmów, z możliwością ich wysłuchania i/lub ściągnięcia na swój serwer przez okres 30 dni),
- polskie i zagraniczne numery stacjonarne oraz polskie numery komórkowe.
W telefonii TeleCube można wykonywać połączenia na kilka wybranych sposobów, w zależności od preferencji danej firmy, czy też działu albo nawet osób/stanowisk. Rodzaje urządzeń w ramach danej firmy, czy też jej komórek mogą być zróżnicowane i co więcej w przyszłości modyfikowane. Przykładowo: sekretarka może dzwonić ze stricte sekretarskiego telefonu VoIP; dział handlowy może realizować połączenia przy użyciu laptopa bądź komputera z aplikacją VoIP i słuchawkami z mikrofonem; a dział księgowy używać tradycyjnych aparatów telefonicznych z tzw. bramką VoIP. Co więcej pracownicy terenowi, jeśli mają dobrej jakości Internet w swoim telefonie komórkowym, również mogą dzwonić przy użyciu telefonii TeleCube (konieczna jest w tym przypadku tzw. aplikacja/komunikator VoIP).