SIP Trunk do centrali telefonicznej
Jedno łącze telefoniczne i wiele kanałów do rozmów - to usługa SIP Trunk
SIP Trunk jest podłączany do centrali telefonicznej w Twojej firmie, dzięki czemu pracownicy Twojej firmy mogą swobodnie korzystać z telefonii stacjonarnej. Łącze SIP Trunk może swobodnie zastąpić tradycyjne linii telefoniczne, przy wykorzystaniu dostępu do Internetu od dowolnego dostawcy.
Najważniejsze parametry usługi SIP Trunk:
Numery telefoniczne: posiadając łącze SIP Trunk, możesz korzystać z numerów stacjonarnych, numerów komórkowych lub numerów zagranicznych. Numery stacjonarne mogą być przeniesione od innego dostawcy.
Kanały telefoniczne: standardowo udostępnianych jest 10 kanałów do rozmów, ale możesz zwiększyć ich liczbę do dowolnej ilości.
Sposób podłączenia łącza: są dwa sposoby podłączenia usługi do centrali telefonicznej:
- IP do IP (stały publiczny adres IP do stałego publicznego adresu IP – restrykcja innych adresów IP) lub
- konto użytkownika (uwierzytelnianie loginem, hasłem + odniesienie do adresu serwera SIP).
Czas trwania umowy: umowę możesz podpisać na 12 miesięcy lub na 24 miesiące - w zależności od czasu trwania umowy, miesięczna opłata abonamentowa będzie różna.
Najważniejsze opłaty dla usługi SIP Trunk:
Opłata jednorazowa za uruchomienie usługi: 0,00 zł netto.
Abonament miesięczny: dla umowy na 12 miesięcy, wysokość abonamentu wyniesie 150,00 zł netto, dla umowy na 24 miesiące, wysokość abonamentu wyniesie 100,00 zł netto. Każdy dodatkowy kanał do rozmów telefonicznych: 10,00 zł netto miesięcznie.
Opłata miesięczna za numery telefoniczne: numer stacjonarny polski: 1,00 zł netto, numer komórkowy polski: 5,00 zł netto, numer stacjonarny zagraniczny: wg oddzielnej wyceny.
Połączenia telefoniczne (za minutę z naliczaniem sekundowym):
- do sieci stacjonarnych w Polsce: 0,04 zł netto,
- do sieci komórkowych w Polsce: 0,08 zł netto,
- do zagranicznych sieci stacjonarnych i komórkowych: wg szczegółowego cennika destynacji.
Usługę SIP Trunk najczęściej realizujemy do siedmiu dni roboczych od podpisania dokumentów umownych, niemniej jest to zależne od tego czy są przenoszone numery pomiędzy operatorami oraz od czasu konfiguracji po stronie klienta w jego centrali telefonicznej.
Jeśli masz dodatkowe pytania lub jesteś zainteresowany/a tym rozwiązaniem i chcesz z niego skorzystać, wyślij poniższy formularz lub zadzwoń do nas pod numer: +48 796 097 197.