Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA), lider w obszarze komunikacji biznesowej, poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej wersji aplikacji Avaya IP Office™. W nowej wersji na szczególną uwagę zasługuje innowacyjne rozwiązanie Avaya Equinox™, które zostało dodane do dotychczasowej wersji IP Office. Tym samym zapewniono małym i średnim przedsiębiorstwom zintegrowaną i intuicyjną obsługę wszystkich kanałów komunikacji. Dodatkowo aplikacja została wzbogacona o nowe funkcje klasy korporacyjnej, zapewniając przedsiębiorstwom łatwość używania i zarządzania. Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści.
Avaya IP Office obsługuje ogromną i stale rosnącą bazę 26 milionów użytkowników. Ciągle rozwijamy to rozwiązanie, aby zapewnić przedsiębiorstwom elastyczność i umożliwić sprawną współpracę ¾ powiedział Chris McGugan, SVP, Solutions and Technologies w firmie Avaya. Dzięki jednej aplikacji do obsługi wszystkich narzędzi pracownicy mogą efektywniej się komunikować i współpracować. Dzięki nam pracownicy mogą pracować efektywniej przy mniejszym nakładzie pracy.
Udoskonalone rozwiązanie Avaya IP Office obejmuje innowacyjne rozwiązania firmy do komunikacji zintegrowanej i współpracy, zapewniając większe korzyści dzięki elastycznym opcjom wdrożenia: w chmurze, środowisku lokalnym lub hybrydowym. Avaya IP Office wykorzystuje do komunikacji głosowej i wideo zarówno nowoczesne telefony biurkowe Avaya (m. in. Vantage i serię rozwiązań J) jak i softphony oraz aplikacje mobilnych w ramach Avaya Equinox. W przypadku klientów europejskich rozwiązanie niemal dwukrotnie zwiększa możliwości skalowania dla użytkowników DECT.
Przedsiębiorstwa coraz częściej przenoszą funkcje komunikacji i współpracy do chmury. W związku z tym potrzebują zaawansowanych rozwiązań klasy korporacyjnej, które usprawnią obsługę użytkowników i czynności administracyjne ¾ powiedziała Elka Popova, wiceprezes i starszy analityk w dziale współpracy i obsługi cyfrowej (Connected Work and Digital Experience) w firmie Frost & Sullivan. Avaya IP Office, dzięki obsłudze rozwiązania Avaya Equinox oraz dodatkowym opcjom, udostępnia partnerom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom sprawdzone rozwiązanie do unified communication. System charakteryzuje się z zaawansowanym, nowoczesnym interfejsem użytkownika oraz został zaprojektowany z myślą o środowiskach mobilnych i środowiskach współpracy. Firma Avaya zobowiązała się wprowadzać do swojej oferty rozwiązania działające w chmurze. Udostępnienie Avaya IP Office z Avaya Equinox jest spełnieniem tej obietnicy.
Niezwykle ważny jest dla nas fakt, że Avaya zaczęła dynamicznie rozwijać platformę IP Office. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów. Wersja 11 systemu IP Office jasno wyznacza kierunek zmian, jakie będą zachodziły w tym środowisku.. Kluczowym ich elementem jest wprowadzenie uniwersalnego klienta UC Equinox, który w perspektywie czasu zastąpi dotychczas istniejące, nieco przestarzałe aplikacje dla komputerów PC, MAC czy smartfonów. Integracja nowego klienta Equinox z usługami wideo dostępnymi z chmury Avaya umożliwi korzystanie z profesjonalnych wideokonferencji nawet małym firmom, które nie są w stanie inwestować dużych środków na zakup platform wideo na własność. Wersja 11 IP Office to również nowa odsłona systemu nagrywania połączeń. Media Manager stanowi integralną część systemu IPO i jest lepiej zintegrowany, niż Contact Recorder dostępny we wcześniejszych wersjach IPO. Z naszego punktu widzenia, bardzo ważne jest wprowadzenie nowej, świetnie wyglądającej serii aparatów IP. Co niezwykle ważne, nowe aparaty telefoniczne wspierają wszystkie funkcje systemu IP Office oraz dają możliwość personalizacji np. widoków wyświetlanych na ekranie - powiedział Marcin Stąsiek, inżynier rozwiązań Unified Communications, Nexus Telecom.
Partnerzy wykorzystujący platformę chmurową Avaya Powered by IP Office, mogą również skorzystać z nowych funkcji oraz oferować je potencjalnym lub dotychczasowym klientom w ramach wdrożenia we własnym rozwiązaniu Cloud lub środowisku hybrydowym. Partnerzy uzyskają również dostęp do zaawansowanych kreatorów instalacji, co ułatwi i przyspieszy wdrożenie oraz zarządzanie zarówno
w środowiskach lokalnych jak i chmurowych. Przykładowo, nowa funkcja Cloud Operations Manager upraszcza administrowanie dużymi, złożonymi środowiskami chmurowymi klientów, jak również aktualizacjami, poprawkami i aplikacjami przy zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.