Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA), lider w obszarze komunikacji biznesowej, poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej wersji aplikacji Avaya IP Office™. W nowej wersji na szczególną uwagę zasługuje innowacyjne rozwiązanie Avaya Equinox™, które zostało dodane do dotychczasowej wersji IP Office. Tym samym zapewniono małym i średnim przedsiębiorstwom zintegrowaną i intuicyjną obsługę wszystkich kanałów komunikacji. Dodatkowo aplikacja została wzbogacona o nowe funkcje klasy korporacyjnej, zapewniając przedsiębiorstwom łatwość używania i zarządzania. Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści.
Avaya IP Office obsługuje ogromną i stale rosnącą bazę 26 milionów użytkowników. Ciągle rozwijamy to rozwiązanie, aby zapewnić przedsiębiorstwom elastyczność i umożliwić sprawną współpracę ¾ powiedział Chris McGugan, SVP, Solutions and Technologies w firmie Avaya. Dzięki jednej aplikacji do obsługi wszystkich narzędzi pracownicy mogą efektywniej się komunikować i współpracować. Dzięki nam pracownicy mogą pracować efektywniej przy mniejszym nakładzie pracy.
Udoskonalone rozwiązanie Avaya IP Office obejmuje innowacyjne rozwiązania firmy do komunikacji zintegrowanej i współpracy, zapewniając większe korzyści dzięki elastycznym opcjom wdrożenia: w chmurze, środowisku lokalnym lub hybrydowym. Avaya IP Office wykorzystuje do komunikacji głosowej i wideo zarówno nowoczesne telefony biurkowe Avaya (m. in. Vantage i serię rozwiązań J) jak i softphony oraz aplikacje mobilnych w ramach Avaya Equinox. W przypadku klientów europejskich rozwiązanie niemal dwukrotnie zwiększa możliwości skalowania dla użytkowników DECT.
Przedsiębiorstwa coraz częściej przenoszą funkcje komunikacji i współpracy do chmury. W związku z tym potrzebują zaawansowanych rozwiązań klasy korporacyjnej, które usprawnią obsługę użytkowników i czynności administracyjne ¾ powiedziała Elka Popova, wiceprezes i starszy analityk w dziale współpracy i obsługi cyfrowej (Connected Work and Digital Experience) w firmie Frost & Sullivan. Avaya IP Office, dzięki obsłudze rozwiązania Avaya Equinox oraz dodatkowym opcjom, udostępnia partnerom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom sprawdzone rozwiązanie do unified communication. System charakteryzuje się z zaawansowanym, nowoczesnym interfejsem użytkownika oraz został zaprojektowany z myślą o środowiskach mobilnych i środowiskach współpracy. Firma Avaya zobowiązała się wprowadzać do swojej oferty rozwiązania działające w chmurze. Udostępnienie Avaya IP Office z Avaya Equinox jest spełnieniem tej obietnicy.
Niezwykle ważny jest dla nas fakt, że Avaya zaczęła dynamicznie rozwijać platformę IP Office. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów. Wersja 11 systemu IP Office jasno wyznacza kierunek zmian, jakie będą zachodziły w tym środowisku.. Kluczowym ich elementem jest wprowadzenie uniwersalnego klienta UC Equinox, który w perspektywie czasu zastąpi dotychczas istniejące, nieco przestarzałe aplikacje dla komputerów PC, MAC czy smartfonów. Integracja nowego klienta Equinox z usługami wideo dostępnymi z chmury Avaya umożliwi korzystanie z profesjonalnych wideokonferencji nawet małym firmom, które nie są w stanie inwestować dużych środków na zakup platform wideo na własność. Wersja 11 IP Office to również nowa odsłona systemu nagrywania połączeń. Media Manager stanowi integralną część systemu IPO i jest lepiej zintegrowany, niż Contact Recorder dostępny we wcześniejszych wersjach IPO. Z naszego punktu widzenia, bardzo ważne jest wprowadzenie nowej, świetnie wyglądającej serii aparatów IP. Co niezwykle ważne, nowe aparaty telefoniczne wspierają wszystkie funkcje systemu IP Office oraz dają możliwość personalizacji np. widoków wyświetlanych na ekranie - powiedział Marcin Stąsiek, inżynier rozwiązań Unified Communications, Nexus Telecom.
Partnerzy wykorzystujący platformę chmurową Avaya Powered by IP Office, mogą również skorzystać z nowych funkcji oraz oferować je potencjalnym lub dotychczasowym klientom w ramach wdrożenia we własnym rozwiązaniu Cloud lub środowisku hybrydowym. Partnerzy uzyskają również dostęp do zaawansowanych kreatorów instalacji, co ułatwi i przyspieszy wdrożenie oraz zarządzanie zarówno
w środowiskach lokalnych jak i chmurowych. Przykładowo, nowa funkcja Cloud Operations Manager upraszcza administrowanie dużymi, złożonymi środowiskami chmurowymi klientów, jak również aktualizacjami, poprawkami i aplikacjami przy zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.
Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej
Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcejNews Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner
Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcejNews Avaya liderem w raporcie firmy Gartner
Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcejNews Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018
Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcejNews Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center
Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcejNews Avaya przejmuje Spoken Communications
Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcejNews Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)
Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcejLenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej
Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcejNews Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner
Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcejNews Avaya liderem w raporcie firmy Gartner
Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcejNews Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018
Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcejNews Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center
Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcejNews Avaya przejmuje Spoken Communications
Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcejNews Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)
Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcejNews Mobilne stanowisko pracy i rozrywki
Mobilność jest dziś standardem, również w zakresie komputerów, które służą nam na co dzień do pracy i do rozrywki, dlatego warto pomyśleć, jak zorganizować sobie pracę i rozrywkę w naszym codziennym życiu, aby nie ograniczała nas przestrzeń biurowa lub domowa w naszym codziennym obcowaniu z tego rodzaju sprzętem. czytaj więcejNews Narzędzia do projektowania 3D – zautomatyzowana budowa szaf sterowniczych i rozdzielnic
Szafy sterownicze to element automatyki umożliwiający wdrażanie nowoczesnej koncepcji przemysłu 4.0 w wielu branżach, od automatyki budynku po automatyzację innych procesów przemysłowych. Budowa sterowników kontrolujących funkcjonowanie urządzeń coraz częściej wymaga indywidualnego podejścia. Nowe technologie i bezprzewodowa komunikacja pozwoliły na odejście od koncentracji układów sterowania w centralach integrujących wszystkie moduły. Zamiast tego obecnie dużo częściej stawia się na budowę szaf sterowniczych, automatyzujących funkcjonowanie poszczególnych urządzeń lub układów. czytaj więcejNews Microsoft Office i 3 powody by go mieć
Microsoft Office to jeden z najbardziej znanych pakietów oprogramowania biurowego. Pierwsze wydanie na komputery PC miało swój debiut w 1990 roku. Dziś, po 22 latach MS Office nadal ma się dobrze i utrzymuje dominującą pozycję w sektorze programów biurowych. Programy będące składowymi MS Office znajdują zastosowanie tak w użytku biurowym, instytucji edukacyjnych, , jak i domowym. Jeśli nie wszystkie, to na pewno trzy aplikacje pakietu, które opisujemy później.- Word — czyli edytor tekstów z pakietu Microsoft Office
- Excel — arkusze kalkulacyjne nie tylko dla księgowych
- Power Point — narzędzie do tworzenia prezentacji czytaj więcej