News

Aplikacja do wielokanałowej komunikacji - Avaya IP Office

20.06.2018
Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści.

Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA), lider w obszarze komunikacji biznesowej, poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej wersji aplikacji Avaya IP Office™. W nowej wersji na szczególną uwagę zasługuje innowacyjne rozwiązanie Avaya Equinox™, które zostało dodane do dotychczasowej wersji IP Office. Tym samym zapewniono małym i średnim przedsiębiorstwom zintegrowaną i intuicyjną obsługę wszystkich kanałów komunikacji. Dodatkowo aplikacja została wzbogacona o nowe funkcje klasy korporacyjnej, zapewniając przedsiębiorstwom łatwość używania i zarządzania. Aplikacja Avaya IP Office zwiększa produktywność i usprawnia współpracę w firmach, poprzez uproszczenie obsługi wszystkich kanałów komunikacji (głos, wideo, chat), spotkań, pracy grupowej i udostępniania treści.

 

Avaya IP Office obsługuje ogromną i stale rosnącą bazę 26 milionów użytkowników. Ciągle rozwijamy to rozwiązanie, aby zapewnić przedsiębiorstwom elastyczność i umożliwić sprawną współpracę ¾ powiedział Chris McGugan, SVP, Solutions and Technologies w firmie Avaya. Dzięki jednej aplikacji do obsługi wszystkich narzędzi pracownicy mogą efektywniej się komunikować i współpracować. Dzięki nam pracownicy mogą pracować efektywniej przy mniejszym nakładzie pracy.

 

Udoskonalone rozwiązanie Avaya IP Office obejmuje innowacyjne rozwiązania firmy do komunikacji zintegrowanej i współpracy, zapewniając większe korzyści dzięki elastycznym opcjom wdrożenia: w chmurze, środowisku lokalnym lub hybrydowym. Avaya IP Office wykorzystuje do komunikacji głosowej i wideo zarówno nowoczesne telefony biurkowe Avaya (m. in. Vantage i serię rozwiązań J) jak i softphony oraz aplikacje mobilnych w ramach Avaya Equinox. W przypadku klientów europejskich rozwiązanie niemal dwukrotnie zwiększa możliwości skalowania dla użytkowników DECT.

 

Przedsiębiorstwa coraz częściej przenoszą funkcje komunikacji i współpracy do chmury. W związku z tym potrzebują zaawansowanych rozwiązań klasy korporacyjnej, które usprawnią obsługę użytkowników i czynności administracyjne ¾ powiedziała Elka Popova, wiceprezes i starszy analityk w dziale współpracy i obsługi cyfrowej (Connected Work and Digital Experience) w firmie Frost & Sullivan. Avaya IP Office, dzięki obsłudze rozwiązania Avaya Equinox oraz dodatkowym opcjom, udostępnia partnerom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom sprawdzone rozwiązanie do unified communication. System charakteryzuje się z zaawansowanym, nowoczesnym interfejsem użytkownika oraz został zaprojektowany z myślą o środowiskach mobilnych i środowiskach współpracy. Firma Avaya zobowiązała się wprowadzać do swojej oferty rozwiązania działające w chmurze. Udostępnienie Avaya IP Office z Avaya Equinox jest spełnieniem tej obietnicy.

 

Niezwykle ważny jest dla nas fakt, że Avaya zaczęła dynamicznie rozwijać platformę IP Office. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom obecnych i przyszłych klientów.  Wersja 11 systemu IP Office jasno wyznacza kierunek zmian, jakie będą zachodziły w tym środowisku.. Kluczowym ich elementem jest wprowadzenie uniwersalnego klienta UC Equinox, który w perspektywie czasu zastąpi dotychczas istniejące, nieco przestarzałe aplikacje dla komputerów PC, MAC czy smartfonów. Integracja nowego klienta Equinox z usługami wideo dostępnymi z chmury Avaya umożliwi korzystanie z profesjonalnych wideokonferencji nawet małym firmom, które nie są w stanie inwestować dużych środków na zakup platform wideo na własność. Wersja 11 IP Office to również nowa odsłona systemu nagrywania połączeń. Media Manager stanowi integralną część systemu IPO i jest lepiej zintegrowany, niż Contact Recorder dostępny we wcześniejszych wersjach IPO. Z naszego punktu widzenia, bardzo ważne jest wprowadzenie nowej, świetnie wyglądającej serii aparatów IP. Co niezwykle ważne, nowe aparaty telefoniczne wspierają wszystkie funkcje systemu IP Office oraz dają możliwość personalizacji np. widoków wyświetlanych na ekranie - powiedział Marcin Stąsiek, inżynier rozwiązań Unified Communications, Nexus Telecom.

 

Partnerzy wykorzystujący platformę chmurową Avaya Powered by IP Office, mogą również skorzystać z nowych funkcji oraz oferować je potencjalnym lub dotychczasowym klientom w ramach wdrożenia we własnym rozwiązaniu Cloud lub środowisku hybrydowym. Partnerzy uzyskają również dostęp do zaawansowanych kreatorów instalacji, co ułatwi i przyspieszy wdrożenie oraz zarządzanie zarówno
w środowiskach lokalnych jak i chmurowych. Przykładowo, nowa funkcja Cloud Operations Manager upraszcza administrowanie dużymi, złożonymi środowiskami chmurowymi klientów, jak również aktualizacjami, poprawkami i aplikacjami przy zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

News Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcej

Lenovo Wydajność pracowników i wzrost jakości obsługi klientów głównymi powodami transformacji cyfrowej

Wyniki badania przeprowadzonego przez IDC na zlecenie firmy Avaya potwierdzają, że głównymi czynnikami rozwoju transformacji cyfrowej jest dbałość o wydajność pracowników i podniesienie jakości obsługi klienta. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej

News Avaya o przyszłości Contact Center podczas My Customer World 2018

Firma Avaya poinformowała, że będzie złotym sponsorem pierwszej edycji konferencji My Customer World Forum & Expo, która odbędzie się w dniach 9-10 maja w Pin-Up Studio w Warszawie. Organizatorem spotkania jest Fundacja Polskie Forum Call Center. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej

News Avaya przejmuje Spoken Communications

Najnowsza inwestycja firmy Avaya w chmurę zapewnia klientom elastyczne rozwiązania dla publicznych, prywatnych i hybrydowych środowisk przetwarzania w chmurze. czytaj więcej

News Avaya wzmacnia ochronę danych poprzez zatwierdzenie wiążących reguł korporacyjnych Unii Europejskiej (BCR)

Firma Avaya otrzymuje akceptację Unii Europejskiej wiążących reguł korporacyjnych (BCR). czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Czym jest VPN?

Wirtualna sieć prywatna, znana powszechnie pod skrótem VPN (Virtual Private Network), to technologia pozwalająca na stworzenie bezpiecznego połączenia przez publiczną sieć, taką jak Internet. Dzięki wirtualnej sieci prywatnej użytkownicy mogą przesyłać dane, zazwyczaj w zaszyfrowanej formie, co zapewnia prywatność i ochronę ich informacji przed nieuprawnionym dostępem trzecich stron. VPN tworzy rodzaj tunelu szyfrującego, który wzmacnia bezpieczeństwo przesyłanych danych, chroniąc je przed podsłuchem czy przechwyceniem w nawet niedostatecznie zabezpieczonych sieciach. czytaj więcej

News Tworzenie stron internetowych Gorzów Wielkopolski - Profesjonalne projektowanie na miarę potrzeb

W dynamicznie rozwijającym się świecie cyfrowym, profesjonalna strona internetowa jest kluczową wizytówką każdej firmy. W Gorzowie Wielkopolskim konkurencja w przestrzeni online stale rośnie, co wymusza na firmach potrzebę wyróżnienia się i zaprezentowania swoich usług w jak najlepszym świetle. Wiele lokalnych biznesów decyduje się na profesjonalne tworzenie stron internetowych, zwracając uwagę na każdy, nawet najmniejszy detal techniczny i wizualny, aby przyciągnąć nowych klientów i zbudować swoją markę w internecie. czytaj więcej