Archiwalne

- BZ WBK Asset Management nabywa pakiet akcji HAWE

30.05.2012

Spółka HAWE SA informuje, że BZ WBK Asset Management S.A. przekroczył pięcioprocentowy próg zaangażowania w akcje HAWE.

W wyniku transakcji nabycia w dniu 23 maja 2012 roku BZ WBK Asset Management S.A. zwiększyło swoje zaangażowanie w HAWE do 5 380 465 akcji, co stanowi 5,02% udziału w obecnym kapitale zakładowym oraz w ogólnej liczbie głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki.

„Zwiększenie zaangażowania BZ WBK Asset Management jest dla nas potwierdzeniem słuszności realizowanej strategii rozwoju HAWE. To kolejny dowód na to, iż renomowane instytucje finansowe pozytywnie oceniają potencjał oraz perspektywy dalszego rozwoju Spółki. Informacja ta szczególnie jest istotna w kontekście zawiązanego w dniu wczorajszym konsorcjum pomiędzy HAWE S.A. i IT POLPAGER S.A.

Konsekwentnie realizowany model biznesowy HAWE polegający na doskonałych relacjach z operatorami krajowymi i zagranicznymi wraz z rozwojem dostępnej dla wszystkich uczestników rynku platformy infrastrukturalnej w oparciu o organiczny rozwój własnej sieci oraz potencjalne strategiczne akwizycje gwarantują sukces HAWE. Jest to sygnał dla szerokiej rzeszy inwestorów indywidualnych, że akcje HAWE postrzegane są jako doskonała, długoterminowa, stabilna oraz bezpieczna inwestycja.” – komentuje Jerzy Karney, Prezes Zarządu HAWE S.A.

BZ WBK Asset Management S.A. powstała w 1997 roku, jako jedna z trzech pierwszych firm asset management w Polsce. Od tego momentu spółka zarządza z sukcesem aktywami powierzonymi przez klientów, jednocześnie ściśle współpracując z BZ WBK TFI S.A.

źródło: HAWE

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News Microsoft Office i 3 powody by go mieć

Microsoft Office to jeden z najbardziej znanych pakietów oprogramowania biurowego. Pierwsze wydanie na komputery PC miało swój debiut w 1990 roku. Dziś, po 22 latach MS Office nadal ma się dobrze i utrzymuje dominującą pozycję w sektorze programów biurowych. Programy będące składowymi MS Office znajdują zastosowanie tak w użytku biurowym, instytucji edukacyjnych, , jak i domowym. Jeśli nie wszystkie, to na pewno trzy aplikacje pakietu, które opisujemy później.

- Word — czyli edytor tekstów z pakietu Microsoft Office
- Excel — arkusze kalkulacyjne nie tylko dla księgowych
- Power Point — narzędzie do tworzenia prezentacji czytaj więcej