- Focus Telecom Polska na drugim miejscu rankingu najbardziej innowacyjnych firm
25 października br. firma doradcza Deloitte po raz trzynasty nagrodziła najszybciej rozwijające się firmy technologicznie innowacyjne w Europie Środkowej. W gronie laureatów rankingu „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”, w kategorii „Wschodzące Gwiazdy”, znalazł się Focus Telecom Polska. Dostawca rozwiązań dla biznesu w modelu cloud computing uplasował się na 2 pozycji. To kolejne wysokie miejsce Focus Telecom Polska w rankingu Deloitte.
- Wszyscy tu obecni pamiętają czym był rok 2008 dla biznesu. (…) Gdy wokół mówiono o upadkach, narodziła się nasza firma, dla której kryzys okazał się być motorem napędowym. Dziecko kryzysu przerodziło się w Lidera innowacji w chmurze, który z każdym kolejnym rokiem radzi sobie coraz lepiej i odnotowuje regularny wzrost sprzedaży – mówił w trakcie gali rozdania nagród Cezary Małuj, Prezes Zarządu Focus Telecom Polska.
Ranking „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe” identyfikuje najszybciej rozwijające się firmy technologicznie innowacyjne i organizowany jest niezależnie w kilkudziesięciu krajach świata, w tym w regionie Europy Środkowej. W kategorii „Wschodzące Gwiazdy” nominowane są młode firmy, charakteryzujące się dużym potencjałem rozwoju, funkcjonujące na rynku od 3 do 5 lat. Zwycięzców typuje się w oparciu o procentowy wzrost przychodów operacyjnych z ostatnich 3 lat. W tym roku Focus Telecom Polska osiągnął wzrost na poziomie 551%, co dało mu drugie miejsce w rankingu. W ubiegłym roku spółka zajęła 4 miejsce, osiągając wzrost na poziomie 929%.
Focus Telecom Polska działa w branży ICT od 2008 r. Firma specjalizuje się w tworzeniu i dostarczaniu innowacyjnych produktów i usług w zakresie komunikacji, wsparcia sprzedaży i zarządzania przedsiębiorstwem. W portfolio firmy znajdują się usługi świadczone w modelu cloud computing: cloud.PBX (wirtualna centrala telefoniczna), cloud.IVR (system zapowiedzi głosowych), cloud.CRM (system do gromadzenia danych i delegowania zadań), cloud.CallCenter (wirtualne call center) oraz Telemeeting (usługa telekonferencji). Spółka dostarcza swoje rozwiązania kilkuset firmom, głównie
z sektorów: bankowości, energetyki, high-tech IT, consultingu i budownictwa.
źródło: Focus Telecom