- Genesys wśród liderów zestawienia 'Magic Quadrant for Contact Centre Infrastructure' opracowanego przez firmę badawczą Gartner
Gartner umieścił Genesys w wśród liderów aktualnej edycji raportu „Magic Quadrant” dotyczącego firm zajmujących się tworzeniem infrastruktury dla centrów obsługi klienta. Ocena w badaniu Gartnera jest wypadkową całościowej wizji oraz umiejętności jej wdrożenia.
Według raportu, „Liderzy to wiarygodne firmy o szerokim portfolio, znaczącym udziale w rynku, szerokim zasięgu geograficznym oraz jasną wizją tego, jak będą ewoluować centra obsługi. Muszą też stale rozwijać swoją ofertę. Gartner ocenia poszczególne rozwiązania całościowo, wyróżniające te o unikalnych właściwościach i niskim stopniu ryzyka, jednak niekoniecznie przeznaczone dla każdego klienta.”
Genesys został doceniony za szeroką ofertę produktów i usług pozwalającym na zbudowanie wyjątkowego poziomu kontaktu z klientem oraz odróżnienie się od konkurencji. Firma oferuje rozwiązania z zakresu contact center, IVR, procesów optymalizacyjnych, a także obsługi klienta z wykorzystaniem Internetu, urządzeń mobilnych i kanałów społecznościowych. Genesys wyróżnia się elastycznym podejściem umożliwiającym firmom wybór między implementacją lokalną, wykorzystaniem chmury lub wersji pośrednią.
„Cieszymy się z pozycji lidera w zestawieniu Gartnera, ale mamy też świadomość, że w celu utrzymania tej oceny musimy stale kontynuować nasz rozwój”, mówi Nicolas de Kouchkovsky, Dyrektor Marketingu Genesys. „Najnowsze osiągnięcia, jak wprowadzenie Mobile Engagement Solution czy popularyzacja SIP jako rozwiązania dla centrów obsługi klienta, pokazują, że Genesys to firma nastawiona na odkrywanie nowych lądów. Nasze pomysły nie tylko pomagają firmom zarządzać kontaktami z klientem oraz budować zaufanie pomiędzy nimi, ale też wpływają na ogólny wzrost ogólnej jakości obsługi.”
W Polsce, z rozwiązań Genesys korzysta m.in. większość operatorów telekomunikacyjnych, wiodące firmy ubezpieczeniowe oraz podmioty z pierwszej dziesiątki największych banków.
źródło: Genesys