Archiwalne

- Genesys wśród liderów zestawienia 'Magic Quadrant for Contact Centre Infrastructure' opracowanego przez firmę badawczą Gartner

07.09.2012

Gartner umieścił Genesys w wśród liderów aktualnej edycji raportu „Magic Quadrant” dotyczącego firm zajmujących się tworzeniem infrastruktury dla centrów obsługi klienta. Ocena w badaniu Gartnera jest wypadkową całościowej wizji oraz umiejętności jej wdrożenia.

Według raportu, „Liderzy to wiarygodne firmy o szerokim portfolio, znaczącym udziale w rynku, szerokim zasięgu geograficznym oraz jasną wizją tego, jak będą ewoluować centra obsługi. Muszą też stale rozwijać swoją ofertę. Gartner ocenia poszczególne rozwiązania całościowo, wyróżniające te o unikalnych właściwościach i niskim stopniu ryzyka, jednak niekoniecznie przeznaczone dla każdego klienta.”

Genesys został doceniony za szeroką ofertę produktów i usług pozwalającym na zbudowanie wyjątkowego poziomu kontaktu z klientem oraz odróżnienie się od konkurencji. Firma oferuje rozwiązania z zakresu contact center, IVR, procesów optymalizacyjnych, a także obsługi klienta z wykorzystaniem Internetu, urządzeń mobilnych i kanałów społecznościowych. Genesys wyróżnia się elastycznym podejściem umożliwiającym firmom wybór między implementacją lokalną, wykorzystaniem chmury lub wersji pośrednią.

„Cieszymy się z pozycji lidera w zestawieniu Gartnera, ale mamy też świadomość, że w celu utrzymania tej oceny musimy stale kontynuować nasz rozwój”, mówi Nicolas de Kouchkovsky, Dyrektor Marketingu Genesys. „Najnowsze osiągnięcia, jak wprowadzenie Mobile Engagement Solution czy popularyzacja SIP jako rozwiązania dla centrów obsługi klienta, pokazują, że Genesys to firma nastawiona na odkrywanie nowych lądów. Nasze pomysły nie tylko pomagają firmom zarządzać kontaktami z klientem oraz budować zaufanie pomiędzy nimi, ale też wpływają na ogólny wzrost ogólnej jakości obsługi.”

W Polsce, z rozwiązań Genesys korzysta m.in. większość operatorów telekomunikacyjnych, wiodące firmy ubezpieczeniowe oraz podmioty z pierwszej dziesiątki największych banków.

źródło: Genesys

News Powerbanki - jak wybrać najlepszy model do podróży i codziennego użytku?

Powerbanki stały się jednym z niezbędnych akcesoriów dla wielu osób, zwłaszcza tych, które często podróżują lub korzystają z urządzeń mobilnych przez cały dzień. Niezależnie od tego, czy chcesz naładować swój telefon, tablet czy słuchawki bezprzewodowe, dobry powerbank to gwarancja, że twoje urządzenia nie rozładują się w najmniej oczekiwanym momencie. Wybór odpowiedniego modelu może być jednak trudny, biorąc pod uwagę mnogość dostępnych opcji na rynku. W tym poradniku dowiesz się, na co zwrócić uwagę, aby wybrać najlepszy powerbank do swoich potrzeb. czytaj więcej

News Telefon do 1000 zł – jak wybrać najlepszy smartfon?

W ostatnim kwartale 2019 roku globalna sprzedaż smartfonów zmniejszyła się o 0,4 proc. w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego i o 1 proc., licząc rok do roku. Nie oznacza to jednak, że wszyscy producenci osiągnęli mniejszą sprzedaż. Swoje wyniki poprawiła marka Xiaomi, która jest doceniana przez klientów za oferowanie smartfonów o znakomitych parametrach w dobrej cenie. Sprawdź, jaki telefon tego producenta możesz kupić, mając do wydania maksymalnie 1000 zł. czytaj więcej

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

News Avaya liderem w raporcie firmy Gartner

Avaya została uznana za lidera w raporcie firmy Gartner za 2018 rok. Avaya otrzymuje to wyróżnienie już po raz siedemnasty. czytaj więcej