Dedykowana aplikacja typu CTI zaprojektowana przez JAVART dla firmy Link4 pozwala na automatyczne zarządzanie pracą agentów Contact Center. Zwiększa to efektywność realizowanych przez nich działań. Ponadto wdrożone rozwiązanie zapewnia dostarczenie statystyk ułatwiając menadżerom dokładną a zarazem efektywną analizę wyników aktywności marketingowych realizowanych przez agentów Contact Center.
Aplikacja typu CTI została przygotowana przez JAVART na zlecenie firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeniowe SA. System odpowiada za automatyzację procesów związanych z bieżącą pracą agentów Contact Center, zarówno dla ruchu przychodzącego, jak też kampanii wychodzących (typu inbound i outbound). Dzięki temu praca konsultantów, na której opiera się podstawowa działalność firmy, została zoptymalizowana i zwiększono jej efektywność.
Wiele funkcji systemu, takich jak zarządzanie kolejkami, kontrola stanu agenta, automatyczne wybieranie połączeń wychodzących oraz kontekstowa prezentacja danych Klienta, przekłada się na poprawę skuteczności działania pracowników Contact Center oraz skrócenie czasu dostępu do danych.
Dodatkowo, aplikacja zapewnia zestaw statystyk związanych z prowadzonymi działaniami operacyjnymi. Dzięki temu menadżerowie mogą dokładniej i szybciej przeanalizować skuteczność realizowanych poprzez Contact Center działań, m.in. marketingowych oraz wskazać ich wymierne efekty. Prowadzenie analiz jest możliwe zarówno w trakcie trwania kampanii promocyjnych, jak również po ich zakończeniu.
- Wdrożone przez nas rozwiązanie CTI zintegrowało nasze systemy, dzięki czemu możemy łatwo uzyskać dane do analizy skuteczności działań Contact Center w poszczególnych akcjach promocyjnych. Agenci pozyskali narzędzia, ułatwiające i usprawniające ich pracę, szczególnie szybszy dostęp do danych klientów, skracający czas ich obsługi. - powiedziała Katarzyna Kanka, członek zarządu w Link4. - Zaproponowane przez JAVART rozwiązanie integruje także wewnętrzny system zarządzania relacjami z klientem (CRM) oraz infrastrukturę telefoniczną firmy AVAYA. Takie podejście pozwala w prosty sposób na powiązanie efektów kampanii marketingowej z liczbą nowych klientów oraz założonych nowych polis ubezpieczeniowych.
Rozwiązanie JAVARTu zostało zaprojektowane z użyciem serwera aplikacji JBoss, bazy danych MSSQL Server, EJB 3.0 oraz technologii Spring, Hibernate i RMI. JAVART przed wdrożeniem aplikacji wykonał wszelkie niezbędne testy. Aplikacja została napisana z założeniem future ready, co oznacza, iż jest przygotowana do obsługi w przyszłości coraz większych i bardziej rozbudowanych baz danych.
źródło: JAVART