Archiwalne

- Najwyższy poziom obsługi klienta gwarantowany jest przez Standard Allegro

13.06.2012

Wysoka jakoś obsługi klienta jest jednym z kluczowych elementów, który decyduje o sukcesie w e-handlu. Na platformie Allegro tę jakość gwarantuje specjalne wyróżnienie przyznawane przez serwis – Standard Allegro. Sprzedający, którzy posiadają taki standard odczuwają wzrost zaufania Kupujących i, co za tym idzie, sprzedaży. W sierpniu 2011 45,5 % Kupujących na Allegro wybrało przynajmniej jedną ofertę ze Standardem Allegro, podczas gdy w maju tego roku, już ponad 65% Kupujących dokonało takiego wyboru.

Ostatnie 10 miesięcy jasno pokazują, że Sprzedający, którzy posiadają Standard Allegro, zyskują realną przewagę nad konkurencją. Liczba Sprzedający wyróżnionych Standardem wzrosła o 19,16% w stosunku do sierpnia 2011 roku. Natomiast liczba wystawionych ofert ze Standardem wzrosła aż o 100%.

- Te dane pokazują, że Sprzedający doskonale widzą co może zdecydować, że Kupujący spośród milionów innych ofert wybiorą właśnie ich ofertę - mówi Łukasz Nowak, dyrektor Działu Produktów Allegro. Wysoka jakość obsługi klienta to jeden z kluczowych elementów, który ma wpływ na decyzję zakupową Użytkowników, ponieważ niższa o kilka groszy cena to często za mało, żeby wygrać walkę o klienta. Sprzedający, którzy chcą zdobyć przewagę nad konkurencją, muszą zadbać o najwyższe standardy obsługi. Gwarancja dostarczenia przesyłki w deklarowanym czasie, jasna polityka zwrotów i reklamacji to składowe, które coraz częściej decydują o sukcesie sprzedażowym - dodaje Nowak.

Kupujący chętniej wybierają oferty oznaczone Standardem Allegro, co gwarantuje im pełną satysfakcję z zakupów. W sierpniu 2011 45,5% osób, które dokonały zakupu na Allegro, wybrało przynajmniej jedną ofertę ze Standardem Allegro, podczas gdy w maju tego roku już 65,5 % Kupujących dokonało takiego wyboru. Natomiast liczba sprzedanych ofert ze Standardem Allegro wynosiła 21,47%, podczas gdy w maju tego roku już ponad 37%. Największa liczba ofert ze Standardem Allegro dostępna jest w kategoriach: „Biżuteria i Zegarki”, „Delikatesy”, „Fotografia”, „Komputery”, „Odzież, obuwie, dodatki” oraz „Dom i ogród” i wynosi około 40%.

źródło: Allegro

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Skuteczne sposoby na zdobycie Instagram Followers

W dzisiejszym artykule podzielimy się z Tobą skutecznymi sposobami na pozyskanie Instagram Followers - czyli osób, które będą regularnie śledzić Twój profil i doceniać Twoje treści. Dowiedz się dlaczego warto mieć dużo obserwujących na Instagramie oraz odkryj praktyczne techniki, które pomogą Ci osiągnąć ten cel. Czy gotowy do zwiększenia swojej popularności na platformie? Zaczynamy! czytaj więcej

News Voicebot w branżach niszowych - jak go wykorzystać?

Nie od dziś wiadomo, że w przestrzeni internetowej ciągle ma miejsce automatyzacja różnego typu zadań, związanych np. ze sprzedażą czy też innymi przestrzeniami komunikacyjnymi. Korzystanie przez różnego rodzaju firmy z botów głosowych, nie jest już żadnym novum. Posiadanie głosowych asystentów w bankach, na infoliniach oraz w innych miejscach nikogo już nie dziwi. Jednym tego typu botów głosowych jest Voicebot. Gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji sprawi, że w niedalekiej przyszłości dojdzie do optymalizacji procesów sprzedażowych, a być może asystent głosowy będzie nas rejestrował do lekarza itp. "Automatic speech recognition", czyli automatyczne rozpoznawanie mowy ludzkiej przez komputer to coś, na co warto postawić już dziś. czytaj więcej