Archiwalne

- Seminarium 'Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta'

07.09.2012

Asseco South Eastern Europe (Asseco SEE, ASEE) organizuje cykl bezpłatnych seminariów pod wspólnym hasłem „Inwestuj z głową” poświęconych zagadnieniom technologii komunikacji w biznesie. Pierwsze seminarium „Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta” odbędzie się 2 października w hotelu Marriott w Warszawie.

Udział w nim jest bezpłatny.

Podczas spotkania omówione zostaną najnowsze badania firmy analitycznej Audytel, dotyczące polskiego rynku dostawców rozwiązań Unified Communications, a swoje rozwiązania zaprezentują takie firmy jak: Microsoft, Interactive Intelligence oraz HP.

Seminarium przeznaczone jest dla osób podejmujących w firmach decyzje o inwestycjach w rozwiązania teleinformatyczne, dyrektorów obsługi klienta, managerów call i contact center, a także do dyrektorów IT i administratorów systemów teleinformatycznych.

Podczas spotkania zaprezentujemy rozwiązania Asseco IVN, Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence, Microsoft Lync Server oraz HP StoreOnce. Omawiane będą również takie zagadnienia jak: właściwe przygotowanie wymagań i listy dostawców podczas wdrożenia rozwiązania call center oraz zalety i wyzwania związane z wdrożeniami systemów telekomunikacyjnych w chmurze.

Gościem specjalnym seminarium będzie Marcin Żebrowski, Kierownik Działu Konsultingu firmy analitycznej Audytel, który przedstawi wyniki najnowszych badań Audytela, dotyczących polskiego rynku integratorów i operatorów rozwiązań Unified Communications.

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Computerworld.

Więcej informacji o seminarium można znaleźć na stronie http://asseco.com/see/seminarium/technologie-komunikacji-biznesowej-i-obslugi-klienta/

Zapraszamy do rejestracji:
http://asseco.com/see/seminarium/rejestracja/

źródło: Asseco

News Wdrażanie systemów ERP i OMS - dlaczego warto zrobić to profesjonalnie?

Wdrażanie systemów ERP (Enterprise Resource Planning) i OMS (Order Management System) to proces, który pozwala firmom na usprawnienie zarządzania zasobami, zamówieniami oraz procesami biznesowymi. Profesjonalne wdrożenie tych systemów jest kluczowe dla osiągnięcia optymalnych rezultatów. W tym artykule dowiemy się, dlaczego warto postawić na profesjonalizm przy implementacji systemów ERP i OMS. czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej