Archiwalne

+ Atos umacnia pozycję światowego lidera w zakresie usług cyfrowych

18.12.2014

Atos (EURONEXT PARIS:ATO), międzynarodowy lider usług cyfrowych oraz Xerox (NYSE:XRX), globalna firma z obszaru usług dla biznesu, technologii oraz zarządzania dokumentami, ogłosiły dzisiaj zamiary Atos względem zakupu działalności ITO firmy Xerox za 1,05 miliarda dolarów i stania się głównym dostawcą usług IT dla firmy Xerox. Dodatkowo, transakcja ta pozwoli na wprowadzenie nowych poziomów współpracy w obsłudze klienta oraz innowacyjnych rozwiązań, zwiększających światowej klasy możliwości ITO od Atos i podkreślając doświadczenie Xerox w dziedzinie BPO i document outsourcing.

W ramach transakcji Atos doda istniejących klientów Xerox, w tym firmy o pierwszorzędnym znaczeniu w USA do swojej bazy klientów, aby towarzyszyć im w ich drodze cyfrowej transformacji. Z szacowanym dochodem na poziomie 1,5 miliarda dolarów i 8-procentową stopą marży operacyjnej, outsourcing IT w Xerox daje zatrudnienie 9800 pracowników w 45 krajach, z czego 4500 zatrudnionych jest w USA oraz ponad 3800 w krajach dostarczających usługi globalnie, takich jak Indie, Filipiny i Meksyk. Zespół menedżerów Xerox ITO również dołączy do Atos. Obecni klienci Xerox ITO otrzymają dostęp do globalnych możliwości usług IT oraz szerokiej gamy najnowocześniejszych usług firmy Atos.

Ponadto zgodnie z warunkami transakcji, Atos zapewni usługi IT na rzecz firmy Xerox. Atos i Xerox współpracują już od kilku lat. Na przykład, Atos korzystał z usług Xerox w obszarze druku, zasobów ludzkich i finansowych. Xerox obecnie korzysta z usług ITO od Atos w Europie.

„Atos jest firmą, z którą prowadzimy relacje biznesowe w kilku obszarach. Sprzedaż działalności ITO do Atos daje naszym klientom na całym świecie rozszerzony, światowej klasy zestaw funkcji informatycznych, który uzupełnia rozwiązania Xerox w dziedzinie BPO oraz outsourcing solutions” – powiedziała Ursula Burns, Xerox Chairman oraz CEO. „Ta transakcja jest kolejnym krokiem w naszej bieżącej strategii zarządzania portfolio i skupia naszą uwagę na tych obszarach, w których możemy dostarczać największą wartość i doświadczenie dla naszych klientów”.

Przejęcie działalności ITO Xerox zapewni większy zasięg geograficzny i możliwość wsparcia potrzeb swoich europejskich i amerykańskich klientów w każdym miejscu na świecie. To rozszerza już szerokie portfolio usług oraz wiodących technologii, szczególnie w obszarach Cloud, Big Data, Cyber-security, oraz High Power Computing.

Thierry Breton, Chairman and CEO w Atos, powiedział: “Umocnienie naszej pozycji w Stanach Zjednoczonych jest ważnym krokiem w realizacji naszego trzyletniego planu strategicznego i odpowiedzią na silny popyt ze strony klientów na całym świecie. Ta planowana transakcja pozwoli nam wzmocnić naszą obecność na rynku amerykańskim, który jest jednym z pierwszych użytkowników szybko rozwijających się innowacyjnych technologii oraz umożliwi dostęp do puli utalentowanych i wykwalifikowanych technologów. W Atos jesteśmy wszyscy jesteśmy podekscytowani, aby wkrótce powitać 9800 nowych kolegów, którzy będą częścią lidera/wejdą w skład lidera/wejdą w struktury lidera w pełni dedykowanego do najbardziej zaawansowanych usług IT.

Firmy łączą już wieloletnie udane kontakty handlowe. Współpraca strategiczna, którą utworzyliśmy sprawia, że czuję się pewnie w zakresie tworzenia wartości dla naszych klientów i akcjonariuszy”.

Transakcja, która otrzymała jednogłośne poparcie zarówno ze strony Zarządu Atos oraz Xerox, podlega zwyczajowym warunkom zamknięcia, pozwoleniom od organów regulacyjnych i ochrony konkurencji oraz konsultacji z odpowiednim przedstawicielstwem pracowniczym. Oczekuje się, że transakcja zakończy się w drugiej połowie 2015 roku.

źródło: Atos

News Co wyróżnia SOLIDWORKS na tle konkurencyjnego oprogramowania CAD?

W niniejszym artykule dokonamy dogłębnego porównania tych dwóch potężnych narzędzi CAD, skupiając się na kluczowych różnicach, które sprawiają, że SOLIDWORKS prezentuje się na czele rynku. Omówimy funkcjonalności, wymagania sprzętowe, zastosowania, cenę oraz inne aspekty, by pomóc Ci zrozumieć, dlaczego to rozwiązanie zdominowało branżę projektową. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej