Archiwalne

+ F-Secure kładzie podwójny nacisk na rozwój oferty ochrony prywtaności i bezpieczeństwa

06.02.2015

F-Secure sprzedaje linię biznesową younited, czyli chmurę do przechowywania danych, firmie Synchronoss, światowemu liderowi usług cloudowych i oprogramowania dla operatorów telekomunikacyjnych. Wartość transakcji wynosi 60 milionów dolarów i kwota została wpłacona gotówką. Umowa umożliwi F-Secure w czasach coraz częstszych cyber ataków, skupić wysiłki na swojej podstawowej działalności, czyli na bazującej w chmurze ochronie komputerów i prywatności użytkowników.

Umowa zakłada współpracę w zakresie sprzedaży na rynku operatorskim rozwiązań chmurowych dostarczanych przez Synchronoss i najskuteczniejszych usług zabezpieczających F-Secure.

Synchronoss będzie miał możliwość integrowania i sprzedaży rozwiązań zabezpieczających F-Secure w ramach swojej oferty dla operatorów, co umożliwi F-Secure dotarcie do jeszcze większej liczby providerów telekomunikacyjnych na świecie. Obie korporacje świadczą usługi dla niemal 100% największych operatorów w obu Amerykach, Europie i pacyficznej części Azji. Wspólnie mogą oferować swoje rozwiązania 3,5 miliardom konsumentów.

Usługa F-Secure younited dostarcza rozwiązania chmurowe konsumentom i firmom, aby mogli przechowywać i udostępniać zdjęcia, wideo, dokumenty i inne treści online. - Nasza chmura younited to fascynujący i pełen sukcesów projekt. Ale gdy świat doświadcza coraz większej liczby zaawansowanych cyber ataków, a konsumentów coraz bardziej otacza Internet of Things (Internet Rzeczy), widzimy prawdziwą potrzebę podwojenia naszych wysiłków na polu bezpieczeństwa – mówi Christian Fredrikson, Prezes Zarządu i CEO F-Secure. - Freedome, nasza aplikacja chroniąca prywatność, jest naszym najszybciej rosnącym produktem konsumenckim i jesteśmy podekscytowani wizją wdrażania większej ilości podobnych innowacji, aby sprawić, że konsumenci i firmy będą zabezpieczeni najbardziej zaawansowaną, bazującą w chmurze, technologią.

Sfinalizowanie umowy sprzedaży z Synchronoss spodziewane jest z końcem lutego 2015 r.

źródło: F-Secure

News iDared Serwis - Profesjonalny Serwis Produktów Apple

W dzisiejszym świecie urządzenia Apple stały się nieodłącznym elementem codziennego życia wielu osób. iPhone’y, MacBooki czy iPady towarzyszą nam w pracy, nauce oraz rozrywce, ułatwiając komunikację i wykonywanie codziennych zadań. Ich niezawodność oraz innowacyjność sprawiają, że cieszą się ogromnym uznaniem, jednak nawet najnowocześniejsze urządzenia mogą ulec uszkodzeniu lub zużyciu. W takich momentach niezwykle ważne jest, aby mieć dostęp do sprawdzonego i profesjonalnego serwisu, który zapewni szybkie i skuteczne naprawy. iDared Serwis to firma, która od lat specjalizuje się w kompleksowej naprawie produktów Apple, oferując wysoką jakość usług oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Naszym priorytetem jest satysfakcja użytkowników urządzeń Apple. W iDared Serwis wykonujemy zarówno podstawowe naprawy, takie jak wymiana szybki czy baterii, jak i bardziej zaawansowane działania, w tym naprawy płyt głównych oraz naprawy po zalaniu. W tym artykule szczegółowo opiszemy, dlaczego warto zaufać iDared Serwis oraz jakie korzyści płyną z wyboru naszego serwisu. Dowiesz się także, jak przebiega proces naprawy, jakie technologie stosujemy, oraz dlaczego nasza wiedza i doświadczenie gwarantują najwyższy standard obsługi. Zapraszamy do lektury, aby odkryć, jak iDared Serwis może pomóc w utrzymaniu Twoich urządzeń Apple w najlepszej kondycji! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wywiad z producentem | Energy Logserver: nowoczesne systemy SIEM i SOAR

W zmieniającym się środowisku IT, systemy SIEM (Security Information and Event Management) i SOAR (Security Orchestration, Automation, and Response) są kluczowe dla skutecznego zarządzania bezpieczeństwem informacji. Aby dowiedzieć się więcej o wyzwaniach i innowacjach związanych z tymi technologiami, przeprowadziliśmy wywiad z przedstawicielem Energy Logserver, polskiego producenta rozwiązań SIEM i SOAR. czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

News Jakie trendy będą kształtować pozycjonowanie stron w nadchodzących latach?

Pozycjonowanie stron to dziedzina marketingu internetowego, która ciągle ewoluuje. Co roku pojawiają się nowe trendy i zmiany w algorytmach wyszukiwarek, co wpływa na strategie SEO. Warto zastanowić się, jakie trendy będą kształtować przyszłość SEO i jak przygotować się na nadchodzące wyzwania. czytaj więcej