Archiwalne

* FCN: dzwoń tanio do (i z) Francji. Kolejna z cyklu promocji operatora VoIP

16.07.2015

FCN, jeden z największych operatorów VoIP w Polsce, kontynuuje cykliczne promocje na połączenia zagraniczne. Do końca sierpnia, nowi i dotychczasowi użytkownicy będą mogli dzwonić do Francji po 5 groszy na numery stacjonarne i 17 groszy na komórkowe.

Jest to promocja dla tych, którzy mają bliskich we Francji, ale nie tylko. Jeżeli planujemy tam urlop, to wystarczy na miejscu kupić dowolny starter prepaid, aby nasza rodzina z Polski mogła do nas dzwonić za grosze. Warto mieć konto FCN przed wyjazdem do Francji z jeszcze jednego powodu: wyjątkowo rozbudowanej sieci darmowych punktów dostępowych WiFi. W samym Paryżu jest ich 260 i zapewniają one jakość połączenia idealną dla naszej telefonii – wystarczy skonfigurować aplikację softphone albo dodać konto SIP w systemie naszego smartfona, aby podczas podróży dzwonić do rodziny w Polsce przez FCN po polskich stawkach, czyli od kilku groszy za minutę. FCN, jako telefonia IP - faktycznie eliminuje roaming– komentuje Jarosław Łuczkiewicz, Product Manager FCN.

Promocyjne stawki do Francji będą obowiązywały do końca sierpnia. Planujący podróż mogą sprawdzić mapę darmowych punktów dostępowych m. in. na oficjalnej stronie Paryża (www.Paris.fr), albo zainstalować jedną z darmowych aplikacji na Androida, Windows Phone czy iOS, które zawierają olbrzymie bazy takich punktów.

Kolejne promocje będą obejmować najpopularniejsze kierunki w Unii Europejskiej i obu Amerykach, ale operator nie wyklucza promocji na bardziej egzotyczne destynacje, w Azji, Australii czy Afryce.

źródło: FCN

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Co to za numer, kto dzwonił, kogo to numer - Dowiedz się, kto dzwonił

Nie odebrałeś telefonu od nieznanego rozmówcy? Jeśli chcesz dowiedzieć się, kto do Ciebie dzwonił? Jeśli tak możesz sprawdzić właściciela numeru telefonu w specjalnej wyszukiwarce, lub na kilka innych sposobów. W tym artykule przedstawimy kilka z nich. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej