Archiwalne

* FCN: dzwoń tanio do (i z) Francji. Kolejna z cyklu promocji operatora VoIP

16.07.2015

FCN, jeden z największych operatorów VoIP w Polsce, kontynuuje cykliczne promocje na połączenia zagraniczne. Do końca sierpnia, nowi i dotychczasowi użytkownicy będą mogli dzwonić do Francji po 5 groszy na numery stacjonarne i 17 groszy na komórkowe.

Jest to promocja dla tych, którzy mają bliskich we Francji, ale nie tylko. Jeżeli planujemy tam urlop, to wystarczy na miejscu kupić dowolny starter prepaid, aby nasza rodzina z Polski mogła do nas dzwonić za grosze. Warto mieć konto FCN przed wyjazdem do Francji z jeszcze jednego powodu: wyjątkowo rozbudowanej sieci darmowych punktów dostępowych WiFi. W samym Paryżu jest ich 260 i zapewniają one jakość połączenia idealną dla naszej telefonii – wystarczy skonfigurować aplikację softphone albo dodać konto SIP w systemie naszego smartfona, aby podczas podróży dzwonić do rodziny w Polsce przez FCN po polskich stawkach, czyli od kilku groszy za minutę. FCN, jako telefonia IP - faktycznie eliminuje roaming– komentuje Jarosław Łuczkiewicz, Product Manager FCN.

Promocyjne stawki do Francji będą obowiązywały do końca sierpnia. Planujący podróż mogą sprawdzić mapę darmowych punktów dostępowych m. in. na oficjalnej stronie Paryża (www.Paris.fr), albo zainstalować jedną z darmowych aplikacji na Androida, Windows Phone czy iOS, które zawierają olbrzymie bazy takich punktów.

Kolejne promocje będą obejmować najpopularniejsze kierunki w Unii Europejskiej i obu Amerykach, ale operator nie wyklucza promocji na bardziej egzotyczne destynacje, w Azji, Australii czy Afryce.

źródło: FCN

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Jak wybrać sprzęt audio do domowego kina: Kompleksowy przewodnik

W dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, stworzenie idealnego domowego kina stało się bardziej osiągalne niż kiedykolwiek wcześniej. Kluczowym elementem każdego zestawu kina domowego jest sprzęt audio, który może znacząco wpłynąć na jakość odbioru dźwięku. Wybór odpowiednich akcesoriów audio jest nie tylko kwestią estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i jakości dźwięku. W tym artykule przyjrzymy się, jak wybrać najlepsze akcesoria audio, które poprawią jakość dźwięku w Twoim domowym kinie, oraz jakie elementy są niezbędne, aby cieszyć się pełnią możliwości Twojego sprzętu. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Co to za numer, kto dzwonił, kogo to numer - Dowiedz się, kto dzwonił

Nie odebrałeś telefonu od nieznanego rozmówcy? Jeśli chcesz dowiedzieć się, kto do Ciebie dzwonił? Jeśli tak możesz sprawdzić właściciela numeru telefonu w specjalnej wyszukiwarce, lub na kilka innych sposobów. W tym artykule przedstawimy kilka z nich. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej