Archiwalne

+ Firma Marketplanet nowym partnerem wdrożeniowo-handlowym Qlik w Polsce

03.02.2015

Firma Marketplanet posiadająca ugruntowaną pozycję rynkową w kategorii obsługi procesów zakupowych została partnerem wdrożeniowo-sprzedażowym firmy Qlik, lidera rozwiązań Data Discovery na rynku systemów Business Intelligence ułatwiających użytkownikom analizę danych i wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych.

Marketplanet jest dostawcą rozwiązań informatycznych w zakresie optymalizacji procesów zakupowych. Firma świadczy również usługi ułatwiające procesy sprzedażowe. Dzięki współpracy z Marketplanet rozwiązania QlikView i Qlik Sense staną się szerzej dostępne dla firm korzystających z rozwiązań do obsługi procesów zakupowych.

Zawierając partnerstwo z firmą Qlik, Marketplanet będzie mógł zaoferować swoim obecnym i przyszłym klientom najwyższej klasy rozwiązania Business Intelligence oparte o platformy QlikView lub Qlik Sense. Dzięki uatrakcyjnieniu oferty firma Marketplanet odpowiada również na zmieniające się zapotrzebowanie rynku w zakresie lepszej analizy danych. 

„Oprogramowanie QlikView pozwoli naszym klientom na zaprezentowanie danych gromadzonych w procesach zakupowych i okołozakupowych. Nasi klienci, wdrażając platformę zakupową Marketplanet, coraz częściej decydują się na pełnozakresowe obsłużenie procesu zakupowego, od planowania rzeczowo–finansowego poprzez organizację projektów zakupowych, wyłanianie dostawców do wymiany dokumentów takich jak zamówienia czy faktury z dostawcami,” – mówi Piotr Matysik, prezes Marketplanet.

Pełne obsłużenie procesu zakupowego w systemach sprawia, że w gromadzi się w nich coraz więcej danych, które można przetwarzać, analizować i prezentować w nowoczesnej formie. Daje to klientom Marketplanet nowy potencjał w sferze planowania zakupów, zarządzania relacjami z dostawcami czy tworzeniem i obserwacją wskaźników KPI w tym obszarze.

Jednym z elementów współpracy pomiędzy firmami będzie zbudowanie przez Marketplanet platformy analitycznej, wspierającej pełen proces zakupowy. Obecnie proces jest obsługiwany przez autorską platformę zakupową firmy oraz system Marketplanet OnePlace[1]

Firmy będą współpracowały ze sobą także na gruncie marketingu oraz sprzedaży. Marketplanet,  jako partner firmy Qlik w zakresie sprzedaży i wdrożenia rozwiązania, uzyska pomoc techniczną we wprowadzaniu platformy analitycznej na rynek. Ponadto Qlik wesprze edukację i certyfikację ekspertów firmy w zakresie sprzedaży i budowania nowoczesnych rozwiązań analitycznych bazujących na swoich produktach.

„Współpraca z Marketplanet otwiera możliwość sprzedaży naszych rozwiązań na rynku obsługi procesów zakupowych. QlikView pozwala na łączenie danych, tworzy proste, zrozumiałe wizualizacje powiązań między informacjami pochodzącymi z wielu, nawet skomplikowanych źródeł danych. Qlik Sense natomiast daje użytkownikom możliwość tworzenia atrakcyjnych wizualizacji danych, które nie tylko ułatwiają raportowanie, ale również dają im nowe, dokładniejsze spojrzenie na swój biznes. Dzięki współpracy z doświadczonym zespołem wdrożeniowym Marketplanet i dodaniu do tego możliwości, które daje QlikView i Qlik Sense jesteśmy przekonani, że zapewnimy obecnym i przyszłym klientom nową, wyższą jakość,” – powiedział Piotr Kowal, Sales Support Team Leader w firmie Qlik.

Firmy zawarły partnerstwo w zakresie Solution Provider Partner, które obejmuje między innymi wprowadzanie na rynek, sprzedaż oraz opracowywanie rozwiązań opartych na QlikView i Qlik Sense. Umowa została zawarta w grudniu 2014 roku.

[1] Platforma Marketplanet OnePlace usprawnia kontakt obu stron transakcyjnych – dla kupującego ułatwiając działania od momentu analizy rynku, przez wybór dostawcy, aż po dokonanie płatności, a dla sprzedających wyszukiwanie i selekcję szans sprzedażowych czy też złożenie oferty i zawarcie umowy.

źródło: Qlik


News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Artykuł ekspercki: AIoT (Artificial Intelligence of Things) - przyszłość w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych

Integracja sztucznej inteligencji i Internetu Rzeczy (AIoT) wyznacza nowe standardy w transporcie i magazynowaniu produktów wrażliwych, takich jak leki czy żywność. Dzięki możliwościom precyzyjnego monitorowania, przewidywania awarii oraz optymalizacji procesów w czasie rzeczywistym, AIoT staje się nieodzownym narzędziem do minimalizowania strat i zapewnienia zgodności z wymogami prawa. czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej