Archiwalne

* FRUKT: Mobilna dystrybucja artykułów spożywczych dzięki Comarch ERP Mobile Sprzedaż

29.06.2015

Przedstawiciele handlowi FRUKT zostali wyposażeni w urządzenia mobilne typu smartfon, na których mają zainstalowane rozwiązanie Comarch ERP Mobile Sprzedaż, dzięki czemu mogą kompleksowo obsługiwać Klientów. Mają dostęp do pełnej oferty towarowej z możliwością sprawdzenia m.in. dostępności na magazynie, ceny, oraz szczegółowego opisu produktu. Użyteczne w pracy są historyczne transakcje z danym kontrahentem. Istnieje możliwość szybkiego ich sprawdzenia bezpośrednio podczas spotkania z klientem. Aplikacja umożliwia sprawne dodawanie zamówień wraz z podpisem Klienta, dostęp do aktualnych promocji i rabatów, odbiór należności z automatycznym rozliczeniem w aplikacji.

– Obsługujemy naszych Klientów poprzez przedstawicieli handlowych, którzy są wyposażeni w system sprzedaży mobilnej - Comarch ERP Mobile Sprzedaż. Oznacza to, że nasi przedstawiciele dysponują na terenie sklepu klienta pełnym dostępem do aktualnej oferty oraz mają możliwość natychmiastowego przesłania zamówienia do systemu. Zdecydowanie polecam aplikację mobilną Comarch ERP Mobile Sprzedaż oraz usługi wdrożeniowo-serwisowe firmy Top8000 – mówi wiceprezes zarządu ds. handlowych FRUKT Janusz Bylica.

Wdrożenie przeprowadził partner Comarch ERP Top8000 z Tarnowa.

Jak zaznacza Joanna Bałut Product Manager Comarch ERP Mobile i Comarch WMS: Transakcje handlowe oraz zamówienia jako funkcje systemów ERP najczęściej znajdują swoje odzwierciedlenie w rozwiązaniach mobilnych. Aplikacje z pakietu Comarch ERP Mobile umożliwiają na przenośnych urządzeniach typu smartfon, tablet obsłużyć pełną funkcjonalność dotyczącą sprzedaży, zamówień, działań CRM, magazynu oraz raportowanie. Wykorzystując nasze aplikacje pracownik mobilny ma dostęp do pełnej oferty towarowej oraz danych kontrahenta, w tym również informacje o jego płatnościach. Na podstawie tych danych przedstawicie może przeprowadzać transakcje sprzedażowe typu preselling (przyjmowanie zamówień i ofert u klienta) oraz vanselling (realizacja transakcji sprzedaży bezpośredniej), a następnie wydrukować wystawione dokumenty. Wystawiane dokumenty najczęściej stanowią jeden z elementów realizowanego działania CRM, przykładowo wizyty. Sprzedane, czy zamówione towary następnie mogą zostać wydane z magazynu z wykorzystaniem kolektora, a całość dokonanych transakcji weryfikowana w formie wykresów i raportów.

źródło: Comarch

T-Mobile T-Mobile Polska zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera

T‑Mobile zaoferuje usługi światłowodowe na sieci Nexera. Kolejne 450 tysięcy gospodarstw domowych znajdzie się w zasięgu oferty stacjonarnej T‑Mobile do 2020 roku. czytaj więcej

T-Mobile Krzysztof Jankowski Dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017

W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcej