Holiday Inn Warszawa Józefów to kolejny hotel, w którym Software Mind, spółka oferująca innowacyjne rozwiązania i usługi IT, wdroży jeden ze swoich flagowych produktów –iLumio. Umowa została podpisana 15 grudnia 2014.
Branża hotelarska rozwija się dynamicznie i wciąż poszukuje rozwiązań, które zrewolucjonizują zarządzanie hotelem oraz wprowadzą nowy wymiar obsługi gościa hotelowego, zapewniając mu równocześnie łatwy dostęp do bogatej oferty swoich usług. Hotel Warszawa Józefów, należący do sieci Holiday Inn, decydując się na wdrożenie iLumio zagwarantuje swoim gościom wyjątkowo łatwą i sprawną obsługę oraz efektywne zarządzanie czasem personelu.
„Wdrożenie systemu iLumio, w tak prestiżowej sieci jak Holiday Inn, jest dowodem na to, że branża wypoczynkowa docenia nietuzinkowe rozwiązania i zdaje sobie sprawę z rosnących oczekiwań klienta, którym iLumio jest w stanie sprostać. Dzięki naszemu rozwiązaniu, Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów będzie mógł dopasować proponowane usługi do potrzeb klientów. W rezultacie odniosą oni wrażenie, że Hotel dosłownie „czyta w ich myślach” i oferuje im dokładnie to, czego aktualnie potrzebują.” – mówi Łukasz Nowak, Dyrektor Zarządzający iLumio w Software Mind SA.
iLumio to nowy wymiar cyfrowej obsługi gościa, która nie ogranicza się jedynie do obsługi telewizji hotelowej. Zadaniem systemu jest kompleksowe zaopiekowanie się klientem od momentu decyzji o rezerwacji pokoju hotelowego, do opuszczenia obiektu. Każdy krok – przybycie do hotelu, zwiedzanie ośrodka, obsługa pokoju, zamawianie usług, korzystanie z dodatkowych udogodnień, aż do momentu wymeldowania – ma być dla klienta intuicyjny, czyli dający mu poczucie znajomości środowiska, w którym się porusza. Unikalną cechą iLumio jest dopasowanie do potrzeb użytkownika, nawet tych, których gość hotelowy nie zdążył jeszcze zgłosić. Z punktu widzenia użytkownika system, „podpowiada” jakie rozrywki czekają na niego w obiekcie i poza nim. Z perspektywy hotelu jest to optymalny i zautomatyzowany kanał sprzedaży usług oraz komunikacji z gośćmi.
W warszawskim Holiday Inn Józefów system iLumio zostanie zainstalowany we wszystkich pokojach hotelowych, zapewniając tym samym zintegrowany i wysoki standard obsługi gościa. Hotel ten nie jest pierwszym hotelem, które korzysta z rozwiązania iLumio. Do tej pory, z tego rozwiązania, skorzystał również hotele sieci Hilton Garden Inn, Puro, Best Western, a także hotele Arłamów, Mikołajki czy Grand Lubicz.
„Wdrożenie w kolejnej, jednej z największych sieci hotelowych w Polsce i na Świecie, jaką jest Holiday Inn, jest dla nas bardzo istotne. Takie referencje są znakomitą rekomendacją i otwierają nam drzwi do kolejnych wdrożeń. Już teraz prowadzimy zaawansowane rozmowy w branży hotelarskiej u naszych zachodnich sąsiadów, jak i na bliskim Wschodzie, które będziemy chcieli sfinalizować jak najszybciej” – mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Software Mind SA i Wind Mobile SA.
Czterogwiazdkowy hotel Holiday Inn Warszawa Józefów położony jest 4 km od granic Warszawy i około 30 minut od lotniska Chopina. Obiekt dysponuje 148 pokojami, 11 salami wielofunkcyjnymi wraz z szeroką ofertą rekreacyjną dla gości indywidualnych, jak i grupowych. Hotele Holiday Inn należą do największej na świecie sieci Inter Continental Hotels Group, w której skład w 2014 roku wchodziło 4.602 hoteli, oferujących łącznie 675.982 pokoi.
źródło: Software Mind
News Zdalne sterowanie jacuzzi: Jak to działa i jakie oferuje możliwości?
Zdalne sterowanie jacuzzi to nowoczesne rozwiązanie, które znacznie zwiększa komfort korzystania z tego rodzaju relaksu. Dzięki technologii można zarządzać różnymi funkcjami jacuzzi za pomocą smartfona. czytaj więcejWiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej