Archiwalne

+ iDream w kampanii świątecznej promuje nowy iPad Air 2 oraz zestawy MacBook Air + MS Office 365

13.11.2014

iDream, należąca do Eurotel S.A. sieć sklepów ze sprzętem Apple, rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, na którą składają się: wizerunkowa kampania związana z debiutem rynkowym nowego iPada Air 2, akcja „Gotowy do akcji” w ramach której do każdego zakupionego MacBooka Air dodawany jest pakiet MS Office 365 w prezencie, oraz kampania prezentująca świąteczną ofertę produktów Apple dostępną w sklepach iDream (z claimem: „Ten prezent ma niejeden dar”). Kampania obejmuje outdoor, radio, Internet, prasę i działania POS. Całość działań potrwa do Świąt.

Kampania nowego iPada Air 2 toczy się pod hasłem przewodnim „Włączasz. I działasz. Potężna moc w najbardziej minimalnej postaci”. Jej celem jest budowanie wizerunku marki iDream jako sieci sklepów, w której można komfortowo zapoznawać się z nowościami Apple, jak i zachęcenie do kupna nowego iPada Air 2.

Wszystkie działania (dotyczące zarówno launchu iPad Air 2, jak i zestawów MacBook Air + MS Office 365 oraz oferty świątecznej) toczą się równolegle na poziomie lokalnym , w miastach w których obecne są salony iDream (Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie), jak i centralnym – obejmując media ogólnopolskie i wspierając całą sieć sklepów iDream.

Media do kampanii zostały zaplanowane i zakupione przez dział marketingu Eurotel SA. W kampanii wykorzystane zostaną m.in. ogólnopolskie portale i magazyny (np. kampania display w Gazeta.pl, reklama w magazynie „Logo”, insert gazetki świątecznej iDream magazynie „Newsweek”), kina (sieć Helios), radio (RMF Classic, stacje lokalne w miastach gdzie działają sklepy iDream, np. Radio Olsztyn), prasa regionalna i lokalna (np. magazyn „Made In Warmia & Mazury”, „Echo dnia”, magazyny lotnicze „Live and Travel”, „SkySurfer” etc.), Ważnym nurtem kampanii są też działania POS zarówno w samych sklepach iDream, jak i centrach handlowych, w których są one umiejscowione – m.in. outdoor (wielkoformatowe siatki na galeriach handlowych – AMS, Clear Channel), naklejki na rozsuwanych drzwiach wejściowych, flagi, zawieszki promocyjne na parkingach, obecność iDream w świątecznych gazetkach galerii handlowych itp.). Planowane są także cykle warsztatów tematycznych (poświęconych aplikacjom na iPady) w salonach iDream, oraz mailingi targetowane lokalnie, z upustami na sprzęt i wybrane akcesoria.

Sieć iDream liczy sobie obecnie siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie. Salony iDream to salony o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy - lokalizowane są zwykle w najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Ich powierzchnia wynosząca ponad 100 m2 - pozwala na komfortową ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów.

Od dwóch miesięcy iDream oferuje również usługi serwisowe sprzętu marki Apple. Serwis obsługuje zlecenia na sprzęt wymagający usług serwisowych, dostarczany przez klientów do salonów iDream w całym kraju. Można do niego również przesyłać sprzęt bezpośrednio, bez wizyty w salonie iDream. Serwis mieści się w bydgoskim Focus Mallu i działa jako „serwiso-kawiarnia”, w której nie tylko można oddać sprzęt do naprawy oraz uczestniczyć w szkoleniach i warsztatach, ale również spotkać się z innymi fanami marki Apple.

Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący paletę produktów marki Apple (http://www.idream.pl/ ). Klienci e-sklepu mają możliwość odbioru osobistego zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży.

źródło: Eurotel

News Jak wykorzystać wszechstronne narzędzia do hakowania w edukacji i zabawie?

Odkryj innowacyjne podejście do nauki i rozrywki dzięki narzędziom do hakowania. Dowiedz się, jak mogą pomóc w edukacji, rozwijać kreatywność i sprawiać radość z odkrywania technologii. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Jak wybrać sprzęt audio do domowego kina: Kompleksowy przewodnik

W dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, stworzenie idealnego domowego kina stało się bardziej osiągalne niż kiedykolwiek wcześniej. Kluczowym elementem każdego zestawu kina domowego jest sprzęt audio, który może znacząco wpłynąć na jakość odbioru dźwięku. Wybór odpowiednich akcesoriów audio jest nie tylko kwestią estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i jakości dźwięku. W tym artykule przyjrzymy się, jak wybrać najlepsze akcesoria audio, które poprawią jakość dźwięku w Twoim domowym kinie, oraz jakie elementy są niezbędne, aby cieszyć się pełnią możliwości Twojego sprzętu. czytaj więcej

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej