+ iDream w kampanii świątecznej promuje nowy iPad Air 2 oraz zestawy MacBook Air + MS Office 365
iDream, należąca do Eurotel S.A. sieć sklepów ze sprzętem Apple, rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową, na którą składają się: wizerunkowa kampania związana z debiutem rynkowym nowego iPada Air 2, akcja „Gotowy do akcji” w ramach której do każdego zakupionego MacBooka Air dodawany jest pakiet MS Office 365 w prezencie, oraz kampania prezentująca świąteczną ofertę produktów Apple dostępną w sklepach iDream (z claimem: „Ten prezent ma niejeden dar”). Kampania obejmuje outdoor, radio, Internet, prasę i działania POS. Całość działań potrwa do Świąt.
Kampania nowego iPada Air 2 toczy się pod hasłem przewodnim „Włączasz. I działasz. Potężna moc w najbardziej minimalnej postaci”. Jej celem jest budowanie wizerunku marki iDream jako sieci sklepów, w której można komfortowo zapoznawać się z nowościami Apple, jak i zachęcenie do kupna nowego iPada Air 2.
Wszystkie działania (dotyczące zarówno launchu iPad Air 2, jak i zestawów MacBook Air + MS Office 365 oraz oferty świątecznej) toczą się równolegle na poziomie lokalnym , w miastach w których obecne są salony iDream (Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie), jak i centralnym – obejmując media ogólnopolskie i wspierając całą sieć sklepów iDream.
Media do kampanii zostały zaplanowane i zakupione przez dział marketingu Eurotel SA. W kampanii wykorzystane zostaną m.in. ogólnopolskie portale i magazyny (np. kampania display w Gazeta.pl, reklama w magazynie „Logo”, insert gazetki świątecznej iDream magazynie „Newsweek”), kina (sieć Helios), radio (RMF Classic, stacje lokalne w miastach gdzie działają sklepy iDream, np. Radio Olsztyn), prasa regionalna i lokalna (np. magazyn „Made In Warmia & Mazury”, „Echo dnia”, magazyny lotnicze „Live and Travel”, „SkySurfer” etc.), Ważnym nurtem kampanii są też działania POS zarówno w samych sklepach iDream, jak i centrach handlowych, w których są one umiejscowione – m.in. outdoor (wielkoformatowe siatki na galeriach handlowych – AMS, Clear Channel), naklejki na rozsuwanych drzwiach wejściowych, flagi, zawieszki promocyjne na parkingach, obecność iDream w świątecznych gazetkach galerii handlowych itp.). Planowane są także cykle warsztatów tematycznych (poświęconych aplikacjom na iPady) w salonach iDream, oraz mailingi targetowane lokalnie, z upustami na sprzęt i wybrane akcesoria.
Sieć iDream liczy sobie obecnie siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie. Salony iDream to salony o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy - lokalizowane są zwykle w najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Ich powierzchnia wynosząca ponad 100 m2 - pozwala na komfortową ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów.
Od dwóch miesięcy iDream oferuje również usługi serwisowe sprzętu marki Apple. Serwis obsługuje zlecenia na sprzęt wymagający usług serwisowych, dostarczany przez klientów do salonów iDream w całym kraju. Można do niego również przesyłać sprzęt bezpośrednio, bez wizyty w salonie iDream. Serwis mieści się w bydgoskim Focus Mallu i działa jako „serwiso-kawiarnia”, w której nie tylko można oddać sprzęt do naprawy oraz uczestniczyć w szkoleniach i warsztatach, ale również spotkać się z innymi fanami marki Apple.
Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący paletę produktów marki Apple (http://www.idream.pl/ ). Klienci e-sklepu mają możliwość odbioru osobistego zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży.
źródło: Eurotel