Oprogramowanie telekomunikacyjne Lincall, autorstwa firmy Infover, zostało wdrożone w znanej na azjatyckim rynku chińskiej firmie Zycoo. To efekt wieloletniej współpracy obu spółek.
– ZYCOO jest znanym producentem urządzeń telefonii IP – informuje Andrzej Szydło, dyrektor Działu Rozwoju Usług w Infoverze. – Nasza firma opracowała innowacyjną platformę komunikacyjną Lincall, w skład której wchodzi m.in. system call center, który – jak się okazuje – odpowiada potrzebom nie tylko polskiego, ale i azjatyckiego biznesu. Mamy nadzieję, że nasza współpraca z Zycoo będzie się dalej rozwijać i owocować nowymi kontraktami na tamtejszym rynku – dodaje dyrektor Szydło.
Lincall to innowacyjne rozwiązanie komunikacyjne, które zapewnia optymalizację procesów biznesowych wewnątrz firmy czy instytucji, a także efektywnie usprawnia komunikację z klientami. Na rodzinę produktów Lincall składają się centrala IP, system call center oraz usługa contact center. Dodatkowo każdy z elementów platformy może funkcjonować w wirtualnym modelu cloud oraz stacjonarnie.
Wcześniej na zlecenie azjatyckiego partnera kielecka spółka stworzyła specjalną aplikację bilingową o nazwie CooBills. Premiera tego produktu miała miejsce w grudniu ubiegłego roku. CooBills na razie jest dostępny w dwóch wersjach językowych – angielskiej i chińskiej. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem wersji polskiej, niemieckiej oraz portugalskiej.
CooBills jest aplikacją przeznaczoną dla central IP z serii CooVox. System umożliwia rozliczanie abonentów w trybach prepaid oraz postpaid.
źródło: Infover