Archiwalne

+ LiveBank – wirtualny oddział rusza w Banku Zachodnim WBK

07.01.2015

Software Mind SA, spółka grupy Wind Mobile SA, zakończyła sukcesem wdrożenie systemu digital banking w Banku Zachodnim WBK - jednym z największych banków w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, należącym do grupy Santander.

Przedmiotem wdrożenia była innowacyjna platforma LiveBank, która po raz pierwszy została udostępniona także na urządzenia mobilne zarówno w wersji tabletowej, jak również na smartfony. W chwili obecnej dotyczy to urządzeń z systemami operacyjnymi Android, a w najbliższych dniach również iOS. W kolejnym etapie przedmiotem wdrożenia będzie aplikacja mobilna dla urządzeń z systemem Windows Phone. Dla klientów Banku Zachodniego WBK oznacza to dostęp do zupełnie nowych kanałów obsługowych oraz zdecydowanie łatwiejsze korzystanie z usług oferowanych przez Bank, szczególnie w przypadku urządzeń mobilnych. Dzięki integracji LiveBank z bankowością internetową i mobilną, klienci Banku otrzymali w pełni transakcyjne narzędzie, które w przyszłości pozwoli im przeprowadzać nawet najbardziej skomplikowane operacje bankowe bez konieczności odwiedzenia placówki bankowej.

Oprócz platformy, Software Mind zapewnił pełne doradztwo w zakresie usability i userexperience w wersji mobilnej oraz webowej, oraz stworzył nowoczesne stanowiska pracy dla konsultantów pracujących w trybie wideo.

„LiveBank to unikalna platforma, stworzona przez Software Mind, która wypełnia lukę między oddziałem banku, a kanałem internetowym. Tworzymy tym samym wirtualny oddział, który może oferować te same usługi co oddział tradycyjny, ale w połączeniu z mobilną łatwością obsługi. Co warte podkreślenia, dzięki nowej aplikacji, dostęp do platformy LiveBank jest także możliwy z urządzeń mobilnych takich jak tablety, czy smartfony. Jestem przekonany, że przyszłość branży bankowej leży w rozwiązaniach typu LiveBank, pozwalających znacząco ograniczyć koszty związane z obsługą oddziałów fizycznych. Zainteresowanie rynku jest bardzo duże. Prowadzimy rozmowy o wdrożeniu platformy nie tylko na rynkach Europejskich, ale także Bliskiego Wschodu”. – mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Software Mind i Wind Mobile.

LiveBank jest nowoczesną, unikalną platformą bankową pozwalającą stworzyć wirtualne kanały sprzedaży oraz obsługi klienta z wykorzystaniem transmisji video i współdzielenia pulpitu. Umożliwia ona również konsultantom interaktywną prezentację oferty i usług banków w czasie rzeczywistym. Dzięki mechanizmom uwierzytelniania i autoryzacji, platforma gwarantuje również pełne wsparcie realizowanych transakcji bankowych w wirtualnych oddziałach. Bardzo przydatną funkcją LiveBank jest możliwość tworzenia wideokonferencji „1+2”, która umożliwia klientowi jednoczesny kontakt ze swoim doradcą bankowym, jak i ekspertem w danej dziedzinie, np. maklerem. Co warte podkreślenia, ekrany interaktywne pozwalają każdej ze stron modyfikować parametry produktu, a efekty zmian są natychmiast widoczne zarówno dla klienta, jak i dla doradcy. Dzięki oferowanym funkcjonalnościom możliwe jest oferowanie najzamożniejszym klientom obsługi klasy VIP, za ułamek kosztów tradycyjnych usług.

„Cieszymy się, że dzięki LiveBank ponad 3,5 miliona klientów Banku Zachodniego WBK, trzeciego co do wielkości banku w Polsce, pozna rewolucyjną zmianę w korzystaniu z usług bankowości elektronicznej. Bank Zachodni WBK to bank, który niezwykle dynamicznie wprowadza nowoczesne rozwiązania IT i szeroko udostępnia swoim klientom najnowocześniejsze kanały kontaktu. Do tej pory w tym Banku istniał szereg usług i produktów, z których skorzystać można było wyłącznie w placówkach banku. Teraz dzięki platformie LiveBank, klienci Banku Zachodniego WBK uzyskają dostęp do wirtualnego oddziału bankowego, za pośrednictwem wygodnego serwisu internetowego i nowoczesnych narzędzi komunikacji. Co warte podkreślenia, dzięki nowej aplikacji, dostęp do platformy LiveBank będzie od dzisiaj możliwy także z urządzeń mobilnych, takich jak tablety czy smartfony”. - mówi Grzegorz Młynarczyk, Wiceprezes Zarządu Software Mind i Wind Mobile.

źródło: Software Mind

Wiadomości firmowe Pięć najlepszych praktyk wdrażania bezpiecznej sieci SD-WAN

Sieci korporacyjne szybko stają się coraz bardziej złożone oraz rozproszone. Wraz z rozwojem przetwarzania w chmurze, pracy zdalnej oraz urządzeń mobilnych firmy mają coraz więcej użytkowników, a także zasoby IT, które wymagają łączności.
Definiowana programowo sieć WAN (SD-WAN) tworzy wydajne, korporacyjne połączenie  oparte na bazie już istniejących sieci. Infrastruktura SD-WAN musi być starannie zaprojektowana i wdrożona, aby zapewnić organizacji pełnię swoich możliwości. czytaj więcej

News Co zrobić, żeby dostać tani kredyt? Skorzystać z kalkulatora kredytowego!

Porównywarki różnego rodzaju towarów i usług zdobyły w ostatnich latach niemałą popularność. Nic dziwnego, ponieważ dzięki nim można naprawdę dużo zaoszczędzić. Do grona takich internetowych zestawień należą również kalkulatory kredytowe. Który z nich jednak wybrać, by móc porównać jak największą ilość produktów finansowych? Przed wizytą w banku koniecznie trzeba poznać odpowiedź na to pytanie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEE Roadshow

Po raz pierwszy od bardzo dawna wskakujemy w samochody i jedziemy w roadshow za granicę! Końcem maja reprezentacja Bakotechu pojawi się w Budapeszcie, Pradze i Bratysławie, by osobiście poznać lokalnych partnerów. W każdym z miast dołączą do nas reprezentanci vendorów, czyli Energy Logserver, GFI Software, MailStore Software GmbH, Progress czy Hillstone Networks. Uczestnicy dowiedzą się nieco więcej o nowych produktach, zapoznają się ze specyfikacjami technicznym i porozmawiają z producentami. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe perspektywy dla komunikacji biznesowej: Przejście na nową technologię w Austrii z innovaphone

ISDN przechodzi do lamusa, a nowy standard Voice-over-IP zostanie wprowadzony w całej Austrii. Środowisko pracy i komunikacji innovaphone myApps umożliwia firmom dostęp do wszystkich technologii IP i cyfrowego miejsca pracy. Firma innovaphone AG z siedzibą w Południowych Niemczech jest specjalistą z zakresu rozwiązań UCC, odpowiada na duże zapotrzebowanie ze strony sąsiedniego kraju i wzmocniła zespół sprzedaży w firmie nowym pracownikiem Florianem Pokornym. czytaj więcej