Archiwalne

+ Najnowsza wersja rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management wzmacnia czołową pozycję firmy w obszarze narzędzi do optymalizacji zaangażowania klientów

24.02.2015

Firma Verint® Systems Inc. przedstawiła udoskonalenia rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management™ (EFM), które pomagają współczesnym przedsiębiorstwom cyfrowym budować zaangażowanie klientów. Rozwiązanie wchodzi w skład szerszej oferty Verint Customer Engagement Optimization do optymalizacji zaangażowania klientów i koncentruje się na połączeniu firmy i jej pracowników z klientami w długiej perspektywie czasowej, nieprzerwanym doskonaleniu obsługi klienta dzięki wzbogaconym interakcjom, a także na poprawie procesów i optymalizacji pracy zasobów ludzkich.

Najnowsza wersja rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management zapewnia solidniejszą podstawę do tworzenia atrakcyjniejszych narzędzi cyfrowych. Wśród najważniejszych udoskonalonych funkcji należy wymienić nowy mechanizm tworzenia ankiet, lepsze prezentowanie pytań, zintegrowane i łatwiejsze w obsłudze wdrażanie ankiet SMS-owych tworzonych z myślą o urządzeniach mobilnych oraz rozbudowane narzędzia do raportowania, przeprowadzania analiz i zarządzania wynikami. Udoskonalenia te rozszerzają oferowane przez firmę Verint narzędzia do budowania zaangażowania, które obejmują zarówno funkcje udostępniane pracownikom, jak i metody obsługiwania klientów, pozwalające osiągać odpowiednie wyniki.

Udoskonalenia rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management zostały powszechnie udostępnione w ubiegłym miesiącu. Należą do nich:

  • Zoptymalizowany mechanizm tworzenia ankiet dla firm globalnych — nowy mechanizm tworzenia ankiet oferuje przedsiębiorstwom podstawę i lepsze narzędzia projektowe do generowania ciekawszych i atrakcyjniejszych wizualnie ankiet, które zapewniają użytkownikom lepsze wrażenia.
  • Tematyczny moduł do tworzenia ankiet uwzględniający wytyczne dotyczące wizerunku firmy — zaawansowane funkcje projektowania i edycji upraszczają tworzenie ankiet oznaczonych marką firmy, które są zgodne z wizerunkiem przedsiębiorstwa w mediach cyfrowych.
  • Uproszczone wdrażanie ankiet SMS-owych — wśród udoskonaleń znalazła się nowa konsola z interfejsem użytkownika dostosowanym do wiadomości SMS, która upraszcza i przyspiesza zarządzanie kampaniami realizowanymi za pośrednictwem wiadomości tekstowych oraz ich monitorowanie. Konsola udostępnia też tryb edytowania ankiet, który pomaga autorom w tworzeniu opcji istotnych w ankietach SMS, a nie zawsze ważnych w pełnowymiarowych ankietach internetowych. Użytkownicy mogą też bez trudu planować import i dodawać uczestników bezpośrednio z poziomu interfejsu SMS.
  • Lepsze analizy, raporty i użyteczne informacje — dodatkowe rozszerzenia obejmują bardziej zaawansowane narzędzia do zarządzania ankietami i przeprowadzania analiz, lepsze funkcje zarządzania przypadkami, możliwość integracji z komputerem pracownika oraz funkcje tworzenia i rozsyłania raportów w oparciu o stworzoną hierarchię przedsiębiorstwa.

„Udoskonalenia te wynikają z naszych starań w zakresie wielokanałowych rozwiązań korporacyjnych, które wspierają naszą strategię optymalizacji zaangażowania klientów” — powiedziała Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw Enterprise Intelligence Solutions™ firmy Verint. „Rozwiązanie EFM zapewnia użytkownikom lepsze wrażenia i umożliwia łatwiejsze tworzenie ciekawych, atrakcyjnych wizualnie ankiet, co sprawia, że firmy mogą skoncentrować się na wykorzystaniu odpowiedzi uzyskanych we wszystkich kanałach za pomocą narzędzi Actionable Intelligence®”.

źródło: Verint

News Co musisz wiedzieć o leads generation dla branży B2B?

Pozyskiwanie danych kontaktowych potencjalnych klientów, czyli leads generation, to podstawowe zadanie każdego managera. Metody docierania do odbiorców mogą być bardzo różne — czasem warto wykorzystać kontrowersję, aby wzbudzić emocje, w innym wypadku lepiej przyciągnąć aspektem merytorycznym i przystępnie przekazaną wiedzą. Nawet bardzo doświadczeni marketerzy czasem zderzają się ze ścianą, kiedy zmieniają grupę docelową z klientów indywidualnych na biznesowych. Lead generation B2B wymaga zupełnie innego podejścia, bo bariery i wątpliwości po stronie przedsiębiorstw są całkiem inne, niż u typowego Kowalskiego. Jak przygotować skuteczną strategię promocyjną, pozwalającą dotrzeć do odbiorcy biznesowego? Czytaj dalej i poznaj kilka wskazówek. czytaj więcej

News Ochrona prywatności danych: Nowe podejścia i wyzwania

Skuteczna anonimizacja danych osobowych stanowi istotny element zarządzania współczesnym biznesem. Poszczególne firmy dysponują przecież dużą ilością wrażliwych danych, które muszą zostać odpowiednio zabezpieczone – wymóg ten wynika bezpośrednio z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych. Ich sumienne przestrzeganie leży w obowiązku każdego przedsiębiorcy. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na ten temat, by móc efektywnie prowadzić własną firmę. czytaj więcej

News Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych klientom przez operatora telekomunikacyjnego. czytaj więcej

News Rośnie zapotrzebowanie na wsparcie ekspertów od chmury

Usługi w chmurze należą do najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów polskiego rynku IT, wynika z najnowszych analiz IDC. Ich outsourcing jest interesujący dla 63 proc. firm w Polsce, które korzystają z chmury lub mają to w planach. Do najbardziej pożądanych usług świadczonych przez zewnętrzne podmioty należą migracja systemów i danych do chmury oraz zarządzanie nią. czytaj więcej