+ Najnowsza wersja rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management wzmacnia czołową pozycję firmy w obszarze narzędzi do optymalizacji zaangażowania klientów
Firma Verint® Systems Inc. przedstawiła udoskonalenia rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management™ (EFM), które pomagają współczesnym przedsiębiorstwom cyfrowym budować zaangażowanie klientów. Rozwiązanie wchodzi w skład szerszej oferty Verint Customer Engagement Optimization do optymalizacji zaangażowania klientów i koncentruje się na połączeniu firmy i jej pracowników z klientami w długiej perspektywie czasowej, nieprzerwanym doskonaleniu obsługi klienta dzięki wzbogaconym interakcjom, a także na poprawie procesów i optymalizacji pracy zasobów ludzkich.
Najnowsza wersja rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management zapewnia solidniejszą podstawę do tworzenia atrakcyjniejszych narzędzi cyfrowych. Wśród najważniejszych udoskonalonych funkcji należy wymienić nowy mechanizm tworzenia ankiet, lepsze prezentowanie pytań, zintegrowane i łatwiejsze w obsłudze wdrażanie ankiet SMS-owych tworzonych z myślą o urządzeniach mobilnych oraz rozbudowane narzędzia do raportowania, przeprowadzania analiz i zarządzania wynikami. Udoskonalenia te rozszerzają oferowane przez firmę Verint narzędzia do budowania zaangażowania, które obejmują zarówno funkcje udostępniane pracownikom, jak i metody obsługiwania klientów, pozwalające osiągać odpowiednie wyniki.
Udoskonalenia rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management zostały powszechnie udostępnione w ubiegłym miesiącu. Należą do nich:
- Zoptymalizowany mechanizm tworzenia ankiet dla firm globalnych — nowy mechanizm tworzenia ankiet oferuje przedsiębiorstwom podstawę i lepsze narzędzia projektowe do generowania ciekawszych i atrakcyjniejszych wizualnie ankiet, które zapewniają użytkownikom lepsze wrażenia.
- Tematyczny moduł do tworzenia ankiet uwzględniający wytyczne dotyczące wizerunku firmy — zaawansowane funkcje projektowania i edycji upraszczają tworzenie ankiet oznaczonych marką firmy, które są zgodne z wizerunkiem przedsiębiorstwa w mediach cyfrowych.
- Uproszczone wdrażanie ankiet SMS-owych — wśród udoskonaleń znalazła się nowa konsola z interfejsem użytkownika dostosowanym do wiadomości SMS, która upraszcza i przyspiesza zarządzanie kampaniami realizowanymi za pośrednictwem wiadomości tekstowych oraz ich monitorowanie. Konsola udostępnia też tryb edytowania ankiet, który pomaga autorom w tworzeniu opcji istotnych w ankietach SMS, a nie zawsze ważnych w pełnowymiarowych ankietach internetowych. Użytkownicy mogą też bez trudu planować import i dodawać uczestników bezpośrednio z poziomu interfejsu SMS.
- Lepsze analizy, raporty i użyteczne informacje — dodatkowe rozszerzenia obejmują bardziej zaawansowane narzędzia do zarządzania ankietami i przeprowadzania analiz, lepsze funkcje zarządzania przypadkami, możliwość integracji z komputerem pracownika oraz funkcje tworzenia i rozsyłania raportów w oparciu o stworzoną hierarchię przedsiębiorstwa.
„Udoskonalenia te wynikają z naszych starań w zakresie wielokanałowych rozwiązań korporacyjnych, które wspierają naszą strategię optymalizacji zaangażowania klientów” — powiedziała Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw Enterprise Intelligence Solutions™ firmy Verint. „Rozwiązanie EFM zapewnia użytkownikom lepsze wrażenia i umożliwia łatwiejsze tworzenie ciekawych, atrakcyjnych wizualnie ankiet, co sprawia, że firmy mogą skoncentrować się na wykorzystaniu odpowiedzi uzyskanych we wszystkich kanałach za pomocą narzędzi Actionable Intelligence®”.
źródło: Verint