Archiwalne

+ Nowa marka - Karbonn Mobiles wchodzi do Polski

05.05.2015

Karbonn Mobiles, firma z branży telekomunikacyjnej wprowadza swoje smartfony na rynek polski. Produkty będą dostępne wyłącznie poprzez sklep internetowy Agito.pl.

Firma Karbonn Mobiles powstała w kwietniu 2009 roku w Indiach, jako spółka joint venture Jaina Group i UTL Group ( United Telelinks Limited). W krótkim czasie stała się jednym z liderów rynku nowych technologii w kraju, który wyróżnia się najdynamiczniejszym wskaźnikiem konsumpcji urządzeń mobilnych. Drogą do sukcesu okazało się zastosowanie zasady "value-for-money", czyli oferowanie produktów o najlepszym stosunku ceny do jakości. To pozwoliło na dotarcie do klientów na ponad 92% obszaru Indii. Obecnie firma jest w trakcie procesu ekspansji w 65 krajach świata na 4 kontynentach, w tym Polsce. Firma wierzy w dostarczanie nowych i innowacyjnych rozwiązań dla klientów poszukujących urządzeń mobilnych. Konkurencyjne ceny, nietuzinkowe produkty i odwaga w działaniu sprawiły, że Karbonn Mobiles posiada stabilną i silną pozycję na azjatyckich rynkach lokalnych oraz została wpisana do rejestru 1200 najbardziej godnych zaufania marek indyjskich (Brand Trust Report 2014) na miejscu 77.

Zarząd firmy Karbonn Mobiles jest przekonany, że najnowsze technologie mają prawo być dostępnymi dla każdego i nie powinny rujnować portfeli ich posiadaczy. W związku z tym firma w swych działaniach stara się dotrzeć do klientów na różnych poziomach technologicznego zaawansowania dostarczając im najnowsze rozwiązania, które mają szansę odmienić ich życie.

Produkty Karbonn Mobiles pojawią się w Polsce w maju 2015 roku. Wyłącznym dystrybutorem i sprzedawcą nowoczesnych smartfonów jest jeden z największych sklepów internetowych w Polsce Agito.pl. W najbliższych dniach do sprzedaży trafi 12 modeli smartfonów w cenach od 279 do 509 złotych, w tym Karbonn Sparkle V, czyli jeden z pierwszych Android One smartfonów produkowanych przez Karbonn Mobiles we współpracy z Google Inc.

- Decyzja o podjęciu współpracy z Karbonn Mobiles to działanie, które ma na celu dostarczenie polskim konsumentom solidnie wykonanych smartfonów z dobrymi parametrami w niezbyt wygórowanej cenie. Mamy nadzieję, iż klienci docenią zwłaszcza pierwszy w Polsce model projektu Android One cechujący się dodatkowo dobrą optymalizacją oraz szybkimi aktualizacjami dostarczanymi przez Google’a. Nie bez znaczenia jest także wyłączność na sprzedaż urządzeń w Polsce będąca konsekwencja szybkiego i bardzo intensywnego rozwoju naszego sklepu oraz jego rosnącej roli na rynku e-commerce. – powiedział Karol Dudij, Dyrektor Handlowy Agito.pl

źródło: Karbonn Mobiles

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

News Różnorodność siły roboczej: Jak Polska staje się domem dla pracowników z całego świata

Polska gospodarka rozwija się w szybkim tempie, co przyciąga pracowników z różnych zakątków globu. Rynek pracy w Polsce charakteryzuje się rosnącym zapotrzebowaniem na pracowników, szczególnie w sektorach takich jak budownictwo, rolnictwo, usługi i IT. To z kolei otwiera drzwi dla obcokrajowców poszukujących nowych możliwości zatrudnienia. W tym artykule przyjrzymy się, skąd pochodzą ci pracownicy i jak wpływają na polski rynek pracy. czytaj więcej

News Funkymedia agencja marketingu internetowego

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, istnienie online stało się kluczowym elementem osiągnięcia sukcesu. W takiej sytuacji przychodzą z pomocą profesjonalne firmy takie jak Funkymedia. W poniższym artykule przyjrzymy się bliżej, dlaczego Funkymedia to nie tylko agencja SEO, ale także kreatywna redakcja, która połączyła siły, aby pomagać klientom odnosić sukcesy w dzisiejszym konkurencyjnym świecie internetowym. czytaj więcej