Archiwalne

* Punkty za paragony – nowy, mobilny system lojalnościowy od 2Take.it

22.06.2015

Instalujemy aplikację, robimy zdjęcie paragonu i otrzymujemy punkty wymieniane na nagrody – w oparciu o ten prosty mechanizm funkcjonowała będzie platforma 2Take.it, czyli nowy system lojalnościowy. Wszystko to bez dodatkowego sprzętu, kart, czy wysiłku ze strony klienta i sprzedawcy. System ruszy już pod koniec tych wakacji.

Technologia wykorzystania zdjęć paragonów w systemie lojalnościowym jest całkowicie nowym podejściem do tematu. – Złożyliśmy w tej sprawie wniosek o nadanie patentu, który już chroni pomysł we wszystkich krajach świata – opowiada Krystian Dylewski z 2Take.it.

Użycie zdjęć paragonów ułatwi życie nie tylko klientom, lecz również właścicielom sklepów i firm usługowych. Ci ostatni nie będą musieli kupować dodatkowych terminali, czy zajmować się ich obsługą.
Oferta 2take.it będzie swoistym połączeniem świata wirtualnego z tym realnym. System działa na zasadzie customer engagement – angażuje klienta w działania na rzecz marki. Konsument będzie zdobywał punkty nie tylko za zakup produktu lub usługi, lecz również za zaangażowanie w rozpowszechnianie informacji o sprzedawcy: promowanie w social media (np. polubienia, dzielenie się wpisami, zapraszanie znajomych), linkowanie na forach, blogach, odpowiadanie w ankietach, udział w konkursach, komentowanie pod treściami zamieszczonymi w sieci itd.

Platforma 2Take.it jest rozwijana przez Krystiana Dylewskiego, który od przeszło 10 lat zajmuje się tworzeniem systemów wspomagających efektywność marketingu (Business Intelligence, BigData, Data Mining) oraz Adama Domańskiego, posiadającego doświadczenie w sektorze finansowym i ubezpieczeniowym. Zajmował się zarządzaniem sferą zakupów i nieruchomości. Jest absolwentem studiów Executive MBA, w przeszłości związanym z takimi firmami, jak Grupa Credit Suisse, Warta/Kredyt Bank czy mBank.

Twórcy zachwalają możliwości, jakie platforma daje agencjom kreatywnym: reklamowym, marketingowym, PR– owym. - Zautomatyzowanie i uproszczenie marketingu lojalnościowego i wirusowego jest marzeniem wszystkich specjalistów naszej branży - zauważa Krystian Dylewski.

Oferta 2Take.it wyróżnia się na tle innych programów lojalnościowych. Wiele systemów wymaga zarejestrowania się przez Internet i noszenia przy sobie karty - fizycznego dowodu przynależności do programu. W przypadku zapowiadanej na jesień oferty Visa, klient chcący skorzystać ze zniżek będzie musiał zgłosić do systemu swoją kartę płatniczą. Nie każdy ma czas i ochotę na wypełnianie formularzy internetowych. Ponadto liczba adresatów programu jest ograniczona jedynie do posiadaczy kart z logiem Visy. System lojalnościowy MasterCard jeszcze bardziej zawęża grupę potencjalnych beneficjentów wyłącznie do klientów prestiżowych. Chcąc zaś zbierać punkty w ramach oferty Freebee, konsumenci muszą nosić przy sobie plastikową kartę, których i tak mają sporo w swoich portfelach. Program wymaga dodatkowych działań również ze strony sprzedawcy. Do nabijania punktów potrzebny jest specjalny tablet. Program Payback nastawiony jest przede wszystkim na współpracę z dużymi sieciami. Na jego tle 2Take.it otwiera się również na mniejsze podmioty: restauracje, kawiarnie, niewielkie sklepy.

źródło: 2Take.it

News 3 argumenty które przekonają Cię do modernizacji strony internetowej

Zmieniające się trendy, rozwój technologii oraz rosnące oczekiwania użytkowników sprawiają, że regularna modernizacja strony internetowej jest kluczowa dla zachowania konkurencyjności. W tym artykule przedstawiamy trzy najważniejsze argumenty, które przekonają Cię, dlaczego warto zainwestować w modernizację swojej witryny już teraz. czytaj więcej

News Małopolska - na tych stanowiskach wciąż brakuje specjalistów!

Województwo małopolskie to niezwykle dobrze prezentuje się na tle polskiej skali bezrobocia. To szybko prosperujące miejsce z możliwościami zawodowymi dla specjalistów w przeróżnych branżach. Zobacz, jacy pracownicy najłatwiej znajdą zatrudnienie w Małopolsce. czytaj więcej

News Podłączenie światłowodu - wszystko, co musisz wiedzieć!

Coraz większa liczba użytkowników decyduje się na skorzystanie z usługi internetu światłowodowego. Rozwiązanie to zapewnia niespotykaną dotąd szybkość, wydajność i stabilność sieci. Jak znaleźć się wśród grona osób korzystających już z superszybkiego połączenia? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Mariusz Rzepka nowym Dyrektorem d/s Rozwoju Biznesu w Grupie Bakotech

Rynek zarządzanych usług IT świadczonych przez wyspecjalizowanych partnerów MSP (ang. Managed Service Provider) cieszy się w Polsce i regionie rosnącą popularnością. Aby lepiej dostosować swoją strategię biznesową do sytuacji rynkowej, do CEEcloud Services Distribution, spółki celowej w Grupie Bakotech specjalizującej się w dystrybucji usług MSP, dołączył od 1 lipca 2023 roku Mariusz Rzepka, który objął stanowisko Dyrektora d/s Rozwoju Biznesu. czytaj więcej