Archiwalne

+ Raport: Trendy eHandlu 2015

05.02.2015

Czy megatrendy SoLoMo (Social Local Mobile) oraz ROPO (Research Online Purchase Offline) będą definiować kierunek rozwoju eHandlu w roku 2015? Czy konsumenci zechcą płacić za dostawę tego samego dnia? Jakie kategorie produktowe poza modą będą się dynamicznie rozwijać? Jak będziemy płacić za zakupy przez Internet? Magazyn Nowy Handel przygotował na zlecenie arena.pl raport „Trendy eHandlu 2015” do pobrania na stronie nowyhandel.pl.

W raporcie znaleźć można żywe i otwierające oczy wypowiedzi ekspertów i praktyków zarejestrowane w końcówce roku 2014 przy okazji branżowych targów i konferencji, a także statystyki na temat rynku eHandlu.

„Badania wykazują, że przeciętna niemiecka rodzina poświęca więcej czasu na robienie zakupów, niż na opiekę nad dziećmi. Ale zastanawia się jak ten czas skrócić.” – mówi na stronach raportu Franz-Joseph Miller, globalny autorytet eHandlu, założyciel niemieckiej grupy kapiałowej time:matters, wyspecjalizowanej w Special Speed Logistics - na całym świecie zapewnia ona dostawy w ciągu 2-18 godzin, w sieci składającej się z więcej niż 500 destynacji. Pod marką LIEFERY oferuje dostawy w ciągu zaledwie 60 minut w ponad 35 niemieckich miastach.  

„Jesteśmy pierwszą firmą, która wprowadziła usługę Same Day Delivery w Polsce. Dwa lata temu rozpoczęliśmy wstępne rozmowy i badania na ten temat. Odzew sklepów internetowych był jednak znikomy” - odpowiada mu z polskiej perspektywy Adam Tomczak, Prezes X-press Couriers zauważając, że to konsumenci inicjują ewolucję rynku. I potentaci – jak Amazon.com.

„Zmieniają się konsumenci. Są coraz bardziej wymagający i świadomi swoich wyborów. Nie rozstają się ze smartfonem bądź tabletem, nieustannie wszystko porównują, komentują i udostępniają w serwisach społecznościowych. Oczekują coraz lepszej jakości oraz natychmiastowego rozwiązywania problemów. Cenią swój czas i chcieliby wykorzystać go w inny sposób, niż stanie w kolejce do kasy w zatłoczonym supermarkecie.” - pisze w raporcie Anna Ambroszkiewicz, redaktor naczelna specjalnego wydania Nowego Handlu przygotowanego na zlecenie arena.pl.

Powyższe tematy rozwijają w swoich wypowiedziach na stronach raportu m.in.:
·  Piotr Kreft, Groupon Polska
·  Jacek Palec, bdsklep.pl
·  Matt Komorowski, PayPal
·  Agnieszka Lekszycka, Shoplo.pl
·  Arkadiusz Borowski, Gemius
·  Mateusz Kowalczyk, i-systems
·  Paweł Jóźwiak, Mecenas.eu
·  Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy

"Namawiam do tego, żeby nie spać. Konkurencja zachodnia ma inne standardy. Trzeba uważać i nie dopuścić do tego, że pewnego dnia opanuje nasz rynek i zostawi nas daleko w tyle. Klient, jeśli będzie miał wybór, to za porównywalną cenę zdecyduje się na lepszą usługę." – przestrzega Tomasz Cisek, autor książki „E-wangeliści”.

Zapraszamy do pobrania nowego, bezpłatnego numeru oraz prenumeraty magazynu Nowy Handel na stronie: nowyhandel.pl

Informacja – Nowy Handel
Magazyn Menedżerów i Specjalistów Sprzedaży "Nowy Handel" opisuje w skondensowanej formie najnowsze trendy na rynku eHandlu, publikuje komentarze ekspertów branżowych, relacjonuje wydarzenia targowe i konferencje, a wszystko to aby oszczędzić czas swoich czytelników jednocześnie zaopatrując ich w wiedzę niezbędną do podejmowania trafnych decyzji biznesowych. "Nowy Handel" pobrać można ze strony nowyhandel.pl.

Informacja – arena.pl
Nowe centrum zakupów i rozrywki w polskim internecie
arena.pl to nowa, społecznościowa platforma handlowa, która umożliwia użytkownikom wygodne i bezpieczne zakupy przez komputer, tablet i telefon. Premiera portalu przewidziana jest na marzec 2015.

Doskonałe warunki handlowe dla współpracujących Sklepów
Na arena.pl jedynym kosztem współpracy handlowej jest prowizja od sprzedaży. Nie ma innych kosztów, w tym za wystawienie towarów - można wystawić całą ofertę Sklepu. Prowizje są niższe od rynkowych, a portal zapewnia marketing współpracujących Sklepów.

Na arena.pl dzisiaj kupujesz, dzisiaj zyskujesz!
Wyróżnikiem arena.pl jest program lojalnościowy „moja arena”, w ramach którego każda akcja użytkownika na stronach portalu nagradzana jest punktami, które może następnie wymieniać na liczne korzyści – od rabatów, przez bilety do kina i inne prezenty.

Szeroki, ciekawy asortyment towarów
Na stronach arena.pl dostępne są najciekawsze towary z następujących kategorii: Moda, Elektronika, Kultura, Pielęgnacja i zdrowie, Dziecko, Sport i Turystyka, Motoryzacja, Dom i ogród.

źródło: nowyhandel.pl

News Jak druk 3D umożliwia tworzenie spersonalizowanych przedmiotów codziennego użytku?

Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w nowoczesnym świecie. Klienci coraz częściej oczekują produktów dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb – od gadżetów technologicznych po elementy wyposażenia wnętrz. Nic więc dziwnego, że druk 3d staje się rewolucyjnym narzędziem, które pozwala na szybkie i efektywne tworzenie unikalnych przedmiotów codziennego użytku. czytaj więcej

News Ponadczasowa elegancja: Klasyczne garnitury, które nigdy nie wychodzą z mody

W świecie mody, gdzie trendy zmieniają się z prędkością światła, istnieje pewna kategoria ubrań, która pozostaje niezmiennie na topie – klasyczne garnitury. Symbol elegancji, profesjonalizmu i dobrego gustu, garnitur męski to inwestycja na lata, która sprawdza się w wielu sytuacjach. PAKO LORENTE, marka z wieloletnim doświadczeniem w modzie męskiej, doskonale rozumie potrzeby współczesnego mężczyzny, oferując szeroki wybór klasycznych garniturów, które nigdy nie wychodzą z mody. Zapraszamy do świata ponadczasowej elegancji, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, a styl jest zawsze na pierwszym miejscu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyfrowy alarm? Cyberataki wymykają się spod kontroli

Mimo coraz większej liczby szkoleń, głośnych kampanii edukacyjnych czy rosnącego zainteresowania studiami w obszarze cyberbezpieczeństwa, liczba zarejestrowanych w Polsce incydentów wciąż rośnie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Odkrywając trendy i możliwości w cyberbezpieczeństwie: strategia Fortry oczami Darrena Gale’a

Bakotech omawia z Darrenem Gale'em z Fortra perspektywy rozwoju rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce, kluczowe rozwiązania oferowane przez firmę oraz wizję przyszłości w kontekście zmieniających się wyzwań technologicznych. W rozmowie poruszono również trendy w ochronie danych, ofensywnym bezpieczeństwie i strategii rozwoju Fortra. Wywiad rzuca światło na kierunki rozwoju firmy dostarczającej zaawansowane narzędzia wspierające organizacje w walce z cyberzagrożeniami. czytaj więcej