Spółka S-NET, będąca jednym z największych dostawców telekomunikacyjnych w Polsce południowej, dołączyła do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej.
Krakowska firma świadcząc nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu, w ciągu ponad 5 lat działalności, wypracowała stabilną pozycję na rynku i zdobyła wielu istotnych klientów biznesowych, którzy doceniają kompleksowe usługi i ich jakości. W 2015 roku stawia na rozwój swoich produktów hostingowych, w tym flagowego - chmury S-NETcloud. Oczywistym rynkiem dla usług S-NET jest e-commerce. Przystąpienie do e-izby poszerza horyzonty oraz możliwości działania Spółki na rynku szeroko pojętego handlu internetowego. Nawiązanie kolejnych porozumień partnerskich wewnątrz Izby pozwoli Spółce na dalszy rozwój usług i rozwiązań dedykowanych temu segmentowi.
- W ramach rozwoju swoich usług planujemy silnie współpracować z rynkiem tak, aby na bieżąco śledzić trendy, zmiany oraz zapotrzebowanie, jak również wspólnie z członkami Izby wprowadzać modyfikacje technologiczne – komentuje Jakub Neumann, Członek Zarządu S-NET odpowiedzialny za Pion Techniczny.
Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy gospodarcze firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce. Stawia na rozwój gospodarki, dzięki wykorzystaniu innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych, pomaga przedsiębiorcom, dostarczając im wiedzę i rozwiązania technologiczne. Wspiera również społeczeństwo w korzystaniu z rozwiązań cyfrowych.
źródło: S-NET
News Jak agencja SEO Grupa iCEA osiągnęła sukces w branży pozycjonowania?
Nie trzeba być Markiem Zuckerberg ani Billem Gates’em, aby znaleźć się na szczycie. Niekiedy do założenia firmy wystarczy dobry pomysł i laptop. Od tego zaczął się sukces Grupa iCEA – globalnej agencji SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. czytaj więcejNews Zakupy internetowe mężczyzn a kobiet. Co pokazują statystyki?
Różnice w zachowaniach, odmienne podejście do wielu tematów, nieco inne potrzeby, a nawet oczekiwania - z tym spotykamy się codziennie. Czy taka dysharmonia widoczna jest także w świecie konsumenckim? Jak kupuje kobieta, a jak mężczyzna? W poniższym artykule, skupiając się na wynikach pochodzących z najnowszego raportu Mr. & Mrs E-commerce, sprawdzimy, jak to aktualnie jest. Zweryfikujemy również powszechnie funkcjonujące hipotezy odnoszące się do zakupów internetowych. Z drugiej strony sprawdzimy, które z nich mogą stanowić źródło informacji ważnych dla właścicieli sklepów działających w sieci. czytaj więcejNews Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcej