Archiwalne

+ Superbrands i Superbrands Created in Poland dla AutoMapy

21.05.2015

3000 przebadanych marek, badanie na próbie 15 tysięcy osób, ocena 60 niezależnych ekspertów i jeden wynik: AutoMapa to jedna z najsilniejszych polskich marek!

Najlepsze marki to te, które nie tylko trwale weszły do świadomości użytkowników odpowiadając na ich potrzeby, ale wyzwoliły jednocześnie chęć utożsamiania się z wartościami, które promują. To marki zmieniające Klientów w swoich najlepszych ambasadorów.

Po raz trzeci marką taką została wybrana AutoMapa zdobywając podwójne wyróżnienie: Superbrands Created in Poland - dla jednej z najsilniejszych marek mających polski rodowód oraz tytuł Superbrands - przyznawany najsilniejszym markom na polskim rynku.

AutoMapa jako jedyna marka związana z nawigacją GPS, otrzymała podczas gali Statuetkę Superbrands, traktowaną powszechnie jako dowód silnej pozycji i rozpoznawalności wyróżnionej marki.  Odbierając nagrodę, Krzysztof Hołowczyc, ambasador AutoMapy podkreślił swój emocjonalny stosunek do najlepszej polskiej nawigacji.

- „AutoMapa jest mi szczególnie bliska, bo widzę w niej cechy, z którymi się utożsamiam. Ciągły rozwój, niezależność, pasję oraz dążenie do doskonałości i zwycięstwa.”- powiedział popularny Hołek.

Superbrands to organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na świecie. To najpoważniejsze i najszersze badanie stanowiące przegląd calego rynku marek w poszczególnych krajach świata. Co roku w Polsce badanych jest ponad 3 000 marek konsumenckich i biznesowych. Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia przeprowadza niezależne badanie rynku metodą CAWI na próbie przewyższającej 15 000 respondentów. Wyniki badania ważone są do struktury populacji ze względu na płeć i przedział wiekowy. Obok konsumentów w proces oceny zaangażowanych jest również ponad 60 ekspertów branżowych. Połączenie wyników tych dwóch grup daje pełną ocenę siły marki na polskim rynku.

źródło: AutoMapa

News Pożyczki dla artystów? Rozważ dostępne opcje finansowania projektów

Branża kreatywna pełna jest wyzwań, a jednym z nich są kwestie finansowe. Mikrofirmy często stają przed koniecznością sfinansowania nowych projektów, które wymagają dużych nakładów inwestycyjnych. W takich sytuacjach wsparcie finansowe dla artystów staje się niezbędne, aby mogli realizować swoje wizje. Jednak znalezienie odpowiedniego źródła finansowania nie zawsze jest proste. Tradycyjne instytucje finansowe nie zawsze rozumieją specyfikę pracy twórczej, co może utrudniać proces uzyskania niezbędnych środków. czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej