+ System HOLLO – mobilny Assistance Przyszłości - jest już dostępny w Polce dla użytkowników smartfonów z iOS oraz Android
Aplikacja HOLLO pozwala wezwać pomoc drogową w dowolny miejscu i czasie. Nie wymaga od użytkowników aby posiadali ubezpieczenie czy płacili abonament.
Jak wynika z badań TNS Polska przeprowadzonych na zlecenie Ergo Hestii w 2013 r., jedynie 27 procent właścicieli samochodów, spośród 25 milionów decyduje się na ubezpieczenie Autocasco. Oznacza to, że po kolizji z własnej winy, aż 7 na 10 kierowców może liczyć wyłącznie na siebie.
Platforma mobilna HOLLO, łączy firmy świadczące usługi assistance oraz kierowców. Jedyny taki system na świecie wykorzystuje aplikacje mobilne dla klientów, usługodawców oraz firm świadczących usługi assistance. W aplikacjach wykorzystano system GPS, który ułatwia zlokalizowanie klienta, nawet gdy nie jest w stanie podać dokładnego adresu, oraz pozwala śledzić trasę dojazdu pomocy drogowej i obliczać czas dotarcia na miejsce. Skaner QR Code ogranicza formalności związane z rejestracją klientów do sfotografowania kodu z dowodu rejestracyjnego auta. Pozyskane w ten sposób informacje dodatkowo ułatwiają wybór właściwej usługi, ponieważ nie każdy holownik posiada takie same możliwości i wyposażenie. Moduł płatności mobilnych PayPal pozwala rozliczyć koszty związane z realizacją usługi nawet gdy kierowca nie dysponuje gotówką.
„System wzbudził ogromne zainteresowanie firm świadczących usługi pomocy drogowej. Pierwsze z nich zostały już zintegrowane, a kolejne stoją w kolejce.” – mówi Wiktor Mulić, Kierownik Projektu.
Właściciel systemu nie wyklucza, że może on zostać udostępniony dla klientów firm ubezpieczeniowych aby podnieść jakość obsługi klienta i usprawnić proces rozliczenia z usługodawcami. System HOLLO został tak przygotowany, aby uwzględnić możliwość wymiany informacji niezbędnych do rozliczenia usług pomocy drogowej poprzez firmę ubezpieczeniową. Stanowi doskonałe, mobilne rozszerzenie pakietu AC.
Za uruchomienie i rozwój aplikacji odpowiada Omega Code, która specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań mobilnych dla biznesu i znana jest dzięki aplikacjom mobilnym dla przedstawicieli terenowych firm z sektora finansowego.
„System HOLLO wykorzystuje wiele najnowszych rozwiązań, jak choćby: lokalizację użytkownika, śledzenie tras dojazdu z podaniem czasu, skaner QR Code czy płatności mobilne. Aplikacje pozostają przy tym proste w obsłudze dla kierowców i usługodawców. Dzięki temu HOLLO ma szanse wejść do standardu usług mobilnych, tak jak to się stało w przypadku nawigacji samochodowych czy aplikacji pozwalających wezwać taksówkę.” Mówi Małgorzata Nieciecka – dyrektor ds. rozwoju produktów
i usług w Omega Code.
źródło: Omega Code