+ Verint czołowym dostawcą w zestawieniu Value Index for Workforce Optimization na rok 2015
Firma Verint® Systems Inc. została sklasyfikowana jako czołowy dostawca w rankingu rozwiązań do optymalizacji pracy zasobów ludzkich 2015 Value Index for Workforce Optimization[1]. Ranking przygotowany został przez firmę Ventana Research, zajmującą się badaniami i doradztwem w branży technologicznej.
Jak wynika z przeprowadzonej przez firmę Ventana kompleksowej oceny ofert rozwiązań do optymalizacji pracy zasobów ludzkich, Verint stoi na czele zestawienia producentów. Rozwiązania oceniono w następujących siedmiu kategoriach: łatwość używania, łatwość zarządzania, niezawodność, możliwości, swoboda dostosowywania, reputacja dostawcy i zwrot z inwestycji. Firma Verint już drugi rok z rzędu została uznana za czołowego dostawcę w rankingu Value Index.
„Verint utrzymuje czołową pozycję ogólną w naszym zestawieniu ‘Workforce Optimization Value Index’ z uwagi na szeroką gamę oferowanych narzędzi oraz usług doradczych, modeli udostępniania i usług wsparcia” — powiedział Richard Snow, wiceprezes i dyrektor ds. badań w zakresie zaangażowania klientów w firmie Ventana Research.
Ventana Research definiuje „optymalizację pracy zasobów ludzkich” jako skuteczne zarządzanie wszystkimi czynnościami związanymi z pracownikami i odnoszącymi się do obsługi interakcji z klientami, które pomagają zadbać o optymalną obsługę klienta i koncentrację na wspólnych celach w zakresie przychodów i jakości obsługi.
„Zarządzanie zadaniami związanymi z pracownikami w zakresie interakcji z klientami staje się coraz bardziej złożone z wielu powodów. Jednym z nich jest rosnąca liczba interakcji za pośrednictwem większej liczby kanałów budowania zaangażowania klientów i większa liczba pracowników, którzy się nimi zajmują” — dodał Snow. „Inwestowanie w systemy do zarządzania tymi działaniami staje się niezbędne”.
Oto poszczególne wyniki uzyskane przez firmę Verint w rankingu Value Index:
- Najwyższa ocena za możliwości produktu — oceniono tu możliwości dostawcy w zakresie zaspokajania potrzeb różnych grup w firmie, od kadry zarządzającej po menedżerów działów.
- Najwyższa ocena za reputację — oceniono tu zarządzanie i stabilność finansową dostawcy, a także procesy opracowywania produktów, usługi, jakość obsługi, a także to, co klienci mówią na temat dostawcy i jego oferty.
- Znaczne inwestycje w zapewnienie łatwości używania, które przyczyniają się do wysokiej pozycji firmy w rankingu, oraz duże postępy w obszarze usług opartych na chmurze, współpracy i mobilności.
- Ventana Research zauważa też, że Verint „dysponuje wieloma referencjami klientów i przykładami wdrożeń” — odzwierciedla to własny, specjalny program obsługi klienta wdrożony przez firmę Verint i zaangażowanie przedsiębiorstwa w stosowanie w swoich ramach tych samych rozwiązań, które są polecane i wdrażane w firmach klientów.
Z badań Ventana Research wynika również, że aplikacjami, które według największej grupy przedsiębiorstw z największym prawdopodobieństwem wpłyną na wydajność obsługi interakcji, będą narzędzia analityczne. W odrębnym tekście [2] Richard Snow zauważył, że niedawne przejęcie firmy KANA „pozwoliło firmie Verint pójść do przodu na rynku rozwiązań do budowania zaangażowania klientów”. Analityk wymienił też rozwiązanie Verint Engagement Analytics™ jako przykład na połączenie narzędzi obu producentów, które pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć wydajność przez oparte na informacjach planowanie, zarządzanie zmianami i szkolenia pracowników.
[1] Ventana Research, 2015 Value Index for Workforce Optimization, 22 grudnia 2014 r.
[2] Ventana Research, Customer Engagement Analytics Getting Simpler with Verint, 12 stycznia 2015 r.
źródło: Verint