Archiwalne

+ Verint czołowym dostawcą w zestawieniu Value Index for Workforce Optimization na rok 2015

13.02.2015

Firma Verint® Systems Inc. została sklasyfikowana jako czołowy dostawca w rankingu rozwiązań do optymalizacji pracy zasobów ludzkich 2015 Value Index for Workforce Optimization[1]. Ranking przygotowany został przez firmę Ventana Research, zajmującą się badaniami i doradztwem w branży technologicznej.

Jak wynika z przeprowadzonej przez firmę Ventana kompleksowej oceny ofert rozwiązań do optymalizacji pracy zasobów ludzkich, Verint stoi na czele zestawienia producentów. Rozwiązania oceniono w następujących siedmiu kategoriach: łatwość używania, łatwość zarządzania, niezawodność, możliwości, swoboda dostosowywania, reputacja dostawcy i zwrot z inwestycji. Firma Verint już drugi rok z rzędu została uznana za czołowego dostawcę w rankingu Value Index.

„Verint utrzymuje czołową pozycję ogólną w naszym zestawieniu ‘Workforce Optimization Value Index’ z uwagi na szeroką gamę oferowanych narzędzi oraz usług doradczych, modeli udostępniania i usług wsparcia” — powiedział Richard Snow, wiceprezes i dyrektor ds. badań w zakresie zaangażowania klientów w firmie Ventana Research.

Ventana Research definiuje „optymalizację pracy zasobów ludzkich” jako skuteczne zarządzanie wszystkimi czynnościami związanymi z pracownikami i odnoszącymi się do obsługi interakcji z klientami, które pomagają zadbać o optymalną obsługę klienta i koncentrację na wspólnych celach w zakresie przychodów i jakości obsługi.

„Zarządzanie zadaniami związanymi z pracownikami w zakresie interakcji z klientami staje się coraz bardziej złożone z wielu powodów. Jednym z nich jest rosnąca liczba interakcji za pośrednictwem większej liczby kanałów budowania zaangażowania klientów i większa liczba pracowników, którzy się nimi zajmują” — dodał Snow. „Inwestowanie w systemy do zarządzania tymi działaniami staje się niezbędne”.

Oto poszczególne wyniki uzyskane przez firmę Verint w rankingu Value Index:

  • Najwyższa ocena za możliwości produktu — oceniono tu możliwości dostawcy w zakresie zaspokajania potrzeb różnych grup w firmie, od kadry zarządzającej po menedżerów działów.
  • Najwyższa ocena za reputację — oceniono tu zarządzanie i stabilność finansową dostawcy, a także procesy opracowywania produktów, usługi, jakość obsługi, a także to, co klienci mówią na temat dostawcy i jego oferty.
  • Znaczne inwestycje w zapewnienie łatwości używania, które przyczyniają się do wysokiej pozycji firmy w rankingu, oraz duże postępy w obszarze usług opartych na chmurze, współpracy i mobilności.
  • Ventana Research zauważa też, że Verint „dysponuje wieloma referencjami klientów i przykładami wdrożeń” — odzwierciedla to własny, specjalny program obsługi klienta wdrożony przez firmę Verint i zaangażowanie przedsiębiorstwa w stosowanie w swoich ramach tych samych rozwiązań, które są polecane i wdrażane w firmach klientów.

Z badań Ventana Research wynika również, że aplikacjami, które według największej grupy przedsiębiorstw z największym prawdopodobieństwem wpłyną na wydajność obsługi interakcji, będą narzędzia analityczne. W odrębnym tekście [2] Richard Snow zauważył, że niedawne przejęcie firmy KANA „pozwoliło firmie Verint pójść do przodu na rynku rozwiązań do budowania zaangażowania klientów”. Analityk wymienił też rozwiązanie Verint Engagement Analytics™ jako przykład na połączenie narzędzi obu producentów, które pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć wydajność przez oparte na informacjach planowanie, zarządzanie zmianami i szkolenia pracowników.

[1] Ventana Research, 2015 Value Index for Workforce Optimization, 22 grudnia 2014 r.
[2] Ventana Research, Customer Engagement Analytics Getting Simpler with Verint, 12 stycznia 2015 r.

źródło: Verint

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak można uzyskać potrzebne informacje na temat konkretnej firmy?

Osoby, które posiadają niepełne informacje na temat konkretnego przedsiębiorstwa i chcą poszerzyć zakres swojej wiedzy na jego temat, mogą skorzystać z różnego rodzaju internetowych wyszukiwarek. czytaj więcej

News Wdrożenie oprogramowania Esti CRM - krok po kroku

Prace nad wdrożeniem oprogramowania CRM w firmie warto odpowiednio zaplanować. Podpowiadamy, w jaki sposób wdrożyć Esti CRM krok po kroku. czytaj więcej