Archiwalne

+ Verint nawiązuje globalną współpracę strategiczną z firmą Unify

05.01.2015

Firma Verint® Systems Inc. poinformowała o nawiązaniu globalnej współpracy strategicznej z przedsiębiorstwem Unify, czołowym producentem oprogramowania komunikacyjnego dla firm i dostawcą powiązanych usług. Współpraca ta rozszerza globalny zasięg i dostępność rozwiązań Verint Workforce Optimization™ (WFO) do optymalizacji pracy zasobów ludzkich na korporacyjne contact center i centra budowania zaangażowania klientów.

W styczniu 2014 r. przedsiębiorstwo Unify poinformowało o wyborze firmy Verint na swojego globalnego partnera. Od czasu sformalizowania współpracy w sierpniu 2014 r. oba podmioty koncentrowały się na wspólnych strategiach wprowadzania produktów na rynek, które wykorzystują obecność firmy Unify w sektorze przedsiębiorstw i czołową pozycję firmy Verint na rynku rozwiązań WFO. W ramach nawiązanej współpracy Unify sprzedaje rozwiązania Verint do optymalizacji pracy zasobów ludzkich, dzięki czemu technologia ta jest jeszcze szerzej dostępna na całym świecie. Verint będzie też ściśle współpracować z firmą Unify, aby wspólnie opracowywać strategiczne funkcje, które pozwolą contact center obsługiwanym przez Unify w pełni wykorzystać swój potencjał.

„Z przyjemnością rozszerzamy naszą ofertę o produkty firmy Verint, cenionego lidera w dziedzinie rozwiązań do optymalizacji zaangażowania klientów i pracy zasobów ludzkich. Niecierpliwie oczekujemy też na wspólne inicjatywy strategiczne, które pomogą naszym klientom odnieść sukces” — powiedział Stephen Feldman, dyrektor ds. zarządzania produktami dla contact center w firmie Unify.

Unify oferuje pakiety zaawansowanych usług (zarówno bezpośrednio, jak i za pośrednictwem partnerów), obejmujące takie funkcje jak telefonia IP, współpraca internetowa, wideokonferencje, narzędzia mobilne i rozwiązania dla contact center, które maksymalizują produktywność oraz wykorzystanie dotychczasowych infrastruktur i procesów biznesowych. Rozwiązania Unify działają w praktycznie każdym kanale komunikacji niezależnie od używanego urządzenia — na telefonach stacjonarnych, smartfonach, tabletach, komputerach biurkowych lub laptopach.

„Firma Verint bardzo się cieszy z nawiązanej współpracy. Wzmacnia ona naszą obecność w branży, zwiększa dostępność technologii dzięki globalnej sieci partnerów i może zapewnić klientom jeszcze lepszy dostęp do rozwiązań i usług firm Unify i Verint oraz więcej związanych z nimi korzyści” — dodał Oren Stern, wiceprezes ds. strategii w dziedzinie produktów w dziale Enterprise Intelligence Solutions™ w firmie Verint.

źródło: Verint

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Najczęstsze błędy w ochronie przeciwpożarowej i jak ich unikać

Ochrona przeciwpożarowa jest kluczowym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w każdym budynku, zarówno mieszkalnym, jak i komercyjnym. W obliczu rosnącego ryzyka pożarów, właściwe zabezpieczenia mogą stanowić różnicę między minimalnymi szkodami a katastrofą. Skuteczne systemy ochrony przeciwpożarowej nie tylko chronią życie ludzkie, ale również zabezpieczają mienie oraz pozwalają na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych.

Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia ochrony przeciwpożarowej, wiele budynków wciąż cierpi z powodu podstawowych błędów, które mogą mieć poważne konsekwencje. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy związane z ochroną przeciwpożarową i podzielimy się praktycznymi poradami, jak ich unikać. Wiedza na temat tych pułapek jest nieoceniona dla każdego, kto chce zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla siebie i innych. czytaj więcej

News Nowoczesna rekrutacja. Jak voiceboty wspierają procesy rekrutacyjne i selekcję kandydatów?

Pracując w branży HR na pewno zauważasz, że świat rekrutacji stale ewoluuje, dostosowując się do potrzeb rynku pracy (zmieniających się równie dynamicznie, co sami pracownicy). W dobie digitalizacji i automatyzacji procesów trudno mówić o rekrutacji bez AI. czytaj więcej