Archiwalne

* Verint wręczył wyróżnienia swoim partnerom

13.07.2015

Podczas dorocznego szczytu Verint EMEA Partner Awards, partnerzy firmy Verint z regionu EMEA zostali docenieni za wyjątkowe wyniki w dziedzinie konsultingu, marketingu i obsługi klienta.

Firma Verint® Systems Inc. uhonorowała swoich partnerów z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) za sukcesy i dokonania we wdrażaniu i wspieraniu rozwiązań Verint oraz pomoc klientom w osiąganiu celów o znaczeniu krytycznym. Nagrody wręczono podczas dorocznego szczytu dla partnerów Verint, który odbył się w czerwcu br. w Barcelonie.

Za znakomite rezultaty w dziedzinie pozyskiwania klientów, konsultingu, marketingu i obsługi klienta wyróżniono następujące przedsiębiorstwa:

· Callware Voice Technologies — „Partner roku” i „Partner roku w dziedzinie wsparcia”
· Neovantas Consulting — „Partner roku w dziedzinie konsultingu”
· Sabio Ltd. — „Partner roku w dziedzinie marketingu”
· Adrian Padro, BT— „Czempion roku firmy Verint”
· KCOM Group PLC — „Najlepszy nowy partner roku”
· Adtech Global — „Wschodząca gwiazda”

Na spotkaniu pojawili się przedstawiciele 39 firm partnerskich firmy Verint z regionu EMEA. Dwudniowa konferencja obejmowała szereg wystąpień i paneli dyskusyjnych poświęconych tematom optymalizacji zaangażowania klientów, zarządzania zaangażowaniem, programu partnerskiego Verint, a także ostatniego rozszerzenia pakietu Verint Workforce Optimization™ (WFO).

„Otrzymane nagrody podkreślają naszą ścisłą współpracę z firmą Verint, dzięki której możemy budować lepsze relacje z klientami i dostarczać im najlepsze rozwiązania technologiczne pozwalające stawiać czoła kluczowym wyzwaniom, a w rezultacie budować nasz wspólny sukces” — powiedział Santiago Martinez, dyrektor generalny firmy Callware Voice Technologies.

„Jesteśmy niezwykle dumni z przyznanej nam nagrody. Wyróżnia ona naszą firmę jako cenionego, wszechstronnego partnera w środowisku Verint WFO w regionie EMEA” — stwierdził Mark Blount, wiceprezes firmy Adtech Global ds. sprzedaży w regionie EMEA. „Adtech Global jest partnerem firmy Verint od 16 lat. Nagroda jest przełomem w naszej działalności w tym regionie, a zarazem dowodem naszych możliwości w zakresie obsługi kluczowego dla firmy Verint rynku, jakim jest region EMEA”.

„Przyznając nagrody chcemy przede wszystkim uhonorować partnerów za ich długoletnią współpracę z naszą firmą, a także za starania w zakresie rozwijania oferty Verint i wspieranie użytkowników przez udostępnianie im kluczowych narzędzi, ułatwiających zwiększanie zaangażowania klientów i optymalizację pracy zasobów ludzkich” — dodał Mike Pryke-Smith, wiceprezes ds. partnerów i sojuszy w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw Enterprise Intelligence Solutions™ firmy Verint. „Doceniamy wyjątkowe starania naszych partnerów i co roku z niecierpliwością czekamy na to wydarzenie, które pozwala nam wspólnie świętować ich sukcesy. To znakomita impreza, podczas której nasi partnerzy mają okazję omówić pojawiające się trendy oraz wymienić się doświadczeniami”.

źródło: Verint

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rośnie liczba partnerstw technologicznych w Europie: innovaphone spotyka się z partnerami i klientami na licznych targach i wydarzeniach

Niemiecki producent z Sindelfingen, który jest aktywny w Europie i ostatnio coraz częściej na całym świecie, będzie obecny tej jesieni na wielu targach, wydarzeniach branżowych oraz konferencjach. innovaphone prezentuje podczas wydarzeń swoją platformę do pracy, komunikacji i współpracy myApps oraz jej rozszerzenie o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego. czytaj więcej

Wiadomości firmowe "Dialogi 2021“ na platformie innovaphone myApps - Spotkanie Partnerów innovaphone na wydarzeniu online

Sindelfingen, 1 września 2021 – Firma innovaphone, niemiecki specjalista w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych do pracy i komunikacji, po raz kolejny organizuje serię wydarzeń pod nazwą „innovaphone Dialogi” w formacie cyfrowym dla swoich Partnerów. czytaj więcej