Archiwalne

+ W aplikacji Endomondo i w internecie startuje akcja Kross Spring Challenge

18.05.2015

Agencja Byss przygotowała i poprowadzi dla marki Kross specjalną akcję, która będzie miała miejsce zarówno w internecie jak i w aplikacji Endomondo. Akcja pod hasłem Kross Spring Challenge skierowana jest do wszystkich, którzy uprawiają sporty rowerowe.

Agencja Byss opracowała koncepcję, zajęła się wdrożeniem i realizacją akcji na zlecenie firmy Kross, będącej największym polskim producentem rowerów.

Przygotowany przez agencję Byss konkurs Kross Spring Challenge właśnie startuje i będzie się toczył do połowy czerwca zarówno w sieci jak i, zgodnie ze sportowym charakterem marki, bezpośrednio w aplikacji Endomondo, służącej do monitorowania i śledzenia aktywności uprawianych sportów przy użyciu GPS.

Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji cztery różne wyzwania, w zależności od własnych preferencji i upodobań: mogą jak najszybciej przejechać 3 kilometry, pokonać jak najwięcej kilometrów, spalić jak najwięcej kalorii lub konkurować z innymi uczestnikami w liczbie aktywnych minut podczas treningu. Zwycięzcy poszczególnych wyzwań nagradzani będą upominkami od Kross, natomiast liczba nagród do zdobycia w poszczególnych wyzwaniach będzie rosła w miarę wzrostu liczby podejmujących je uczestników. Ci, którzy zmierzą się ze wszystkimi czterema wyzwaniami i podzielą się zdjęciem swojego roweru, zawalczą o nagrodę główną, którą będzie zaproszenie do udziału w dwudniowych weekendowych testach modeli z najnowszej kolekcji Kross 2016, w malowniczych okolicach Świeradowa Zdroju wraz pobytem w ekskluzywnym SPA Malinowy Dwór w tym mieście.

Poza stworzeniem koncepcji konkursu i jego mechaniki, Byss odpowiada także za stworzenie dedykowanej konkursowi podstrony, oraz przygotowanie materiałów kreatywnych na potrzeby kampanii Kross Spring Challenge w internecie i w mediach społecznościowych.

Kross Spring Challenge to kolejna akcja przygotowana przez agencję Byss dla marki Kross w tym roku – kilka tygodni temu miał miejsce konkurs „Dołącz do najlepszych”, Obydwie te akcje wpisują się w główne hasło marki Kross - „Dwa koła, jedna pasja”, obydwie spełniają też strategiczny cel, którym jest wspomaganie budowania wizerunku Kross, jako marki związanej ze sportem i zdrowym trybem życia.

Więcej o konkursie: http://www.kross.pl/konkurs/endomondo/dolacz

Twarzą zarówno obecnej jak i poprzedniej akcji jest Maja Włoszczowska polska kolarka górska, wicemistrzynia olimpijska z Pekinu, złota medalistka Mistrzostw Świata w wyścigu elity MTB oraz w maratonie MTB, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy oraz wielokrotna mistrzyni Polski w cross-country.

Byss współpracuje z firmą Kross od czterech lat, pracując zarówno dla samej marki jak i przedsięwzięcia Kross Racing Team. Na początku br. agencja przygotowała strategię komunikacji nowej odsłony Kross Racing Team, której istotną częścią było dołączenie do zespołu właśnie Mai Włoszczowskiej, polskiej mistrzyni kolarstwa górskiego.

Na potrzeby budowania wizerunku marki Kross jako związanej ze sportem, w szczególności z kolarstwem górskim, podstrona Kross Racing Team działająca wcześniej w ramach http://www.kross.pl/ została przez Byss rozwinięta do pełnoprawnej strony www, która działa pod adresem http://www.krossracingteam.pl/

Kross Racing Team to polska zawodowa grupa kolarska, która na trasach rowerowych obecna jest już od 10 lat. W sezonie 2015 do grupy dołączyła srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich w Pekinie – Maja Włoszczowska oraz szósty kolarz mistrzostw świata w maratonie – Bartłomiej Wawak. Po sezonie pełnym sukcesów kontrakt przedłużyła Anna Szafraniec-Rutkiewicz oraz piąty kolarz mistrzostw Polski Kornel Osicki,. Wspólnym celem wszystkich zawodników jest osiągnięcie jak najlepszych wyników w nowym sezonie, a w perspektywie letnich Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 – zakwalifikowanie się do kadry narodowej i start w Brazylii.

Działająca na rynku od 16 lat agencja Byss przez wiele lat specjalizowała się w marketingu interaktywnym, by w ostatnich latach zaoferować klientom również działania z zakresu kreacji reklamy prasowej, outdoorowej, jak i druku. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: Carlsberg Polska, Original Source, Luksja, LVMH (m.in. Belvedere, Hennessy), Kross, Agora SA, PKO BP, Cyfrowy Polsat, Redcoon Polska.

Byss jest zdobywcą szeregu branżowych nagród i wyróżnień, zarówno na konkursach polskich (Webstar, KTR, Kreatura), jak i zagranicznych (Golden Drum).

źródło: Byss

News Internet stacjonarny w Sulejówku - pewne i stałe rozwiązanie

Wiele osób wybierając internet, zastanawia się, którą opcję wybrać. Mobilny, światłowodowy, radiowy czy satelitarny? Opcji jest wiele. Jednym z korzystniejszych rozwiązań dla osób poszukujących niezawodnego dostępu do sieci jest internet stacjonarny, nazywany również internetem światłowodowym. Rozwiązanie to jest konkurencyjne pod wieloma względami - cenowymi i jakościowymi. Jeśli poszukujesz dobrej oferty w Mińsku Mazowieckim, Wesołej, Sulejówku czy Wawrze, to mamy dla Ciebie dobre rozwiązanie, które sprawdzi się w szkole, pracy i w domu. czytaj więcej

News Złom komputerowy - jak działa skup kart graficznych i procesorów?

Zarówno w domach, jak i w dużych firmach uszkodzony sprzęt komputerowy stanowi spory problem. Nie można go po prostu wyrzucić do kontenera na śmieci, a więc uszkodzone urządzenia po prostu zajmują miejsce i zbierają kurz. Rozwiązaniem problemu jest skup kart graficznych i procesorów – tam można oddać uszkodzony sprzęt. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Mariusz Rzepka nowym Dyrektorem d/s Rozwoju Biznesu w Grupie Bakotech

Rynek zarządzanych usług IT świadczonych przez wyspecjalizowanych partnerów MSP (ang. Managed Service Provider) cieszy się w Polsce i regionie rosnącą popularnością. Aby lepiej dostosować swoją strategię biznesową do sytuacji rynkowej, do CEEcloud Services Distribution, spółki celowej w Grupie Bakotech specjalizującej się w dystrybucji usług MSP, dołączył od 1 lipca 2023 roku Mariusz Rzepka, który objął stanowisko Dyrektora d/s Rozwoju Biznesu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Pięć najlepszych praktyk wdrażania bezpiecznej sieci SD-WAN

Sieci korporacyjne szybko stają się coraz bardziej złożone oraz rozproszone. Wraz z rozwojem przetwarzania w chmurze, pracy zdalnej oraz urządzeń mobilnych firmy mają coraz więcej użytkowników, a także zasoby IT, które wymagają łączności.
Definiowana programowo sieć WAN (SD-WAN) tworzy wydajne, korporacyjne połączenie  oparte na bazie już istniejących sieci. Infrastruktura SD-WAN musi być starannie zaprojektowana i wdrożona, aby zapewnić organizacji pełnię swoich możliwości. czytaj więcej