Archiwalne

14 na 14-tego. Walentynkowe gratisy od HaloNet

10.02.2011

Z okazji Święta Zakochanych Firma Tartel operator usługi telefonii internetowej HaloNet przygotowała specjalną pulę darmowych minut dla wszystkich, którzy w tym szczególnym dniu chcieliby telefonicznie wyrazić swoje uczucia ukochanej osobie. Ponadto wybrani uczestnicy akcji promocyjnej zostaną nagrodzeni dodatkową liczbą minut z możliwością wykonywanie bezpłatnych połączeń do końca roku 2011.

14 lutego każdy nowy użytkownik usługi HaloNet będzie miał możliwość wykonywania bezpłatnych rozmów do wybranych osób przez 14 minut. Usługę można realizować poprzez darmowy komunikator internetowy, telefon analogowy (zaopatrzony w bramkę VoIP), telefon IP lub telefon komórkowy z funkcją WiFi. W celu skorzystania z promocji należy w Dniu Święta Zakochanych założyć swoje konto na stronie http://www.halonet.pl/ i wpisać odpowiedni kod promocyjny.

Osoby, które skorzystają z promocji będą mogły dodatkowo zyskać 320 minut darmowych rozmów do wykorzystania do końca roku. Specjalnym bonusem zostaną nagrodzone 4 osoby. Dwie, które zarejestrują się jako pierwsze i dwie, które zalogują się jako ostatnie 14 lutego. Warunkiem uzyskania dodatkowych minut jest wykonanie przynajmniej jednego połączenia w tym dniu przez zarejestrowane osoby. Oferta dotyczy rozmów na telefony stacjonarne do krajów, ze stawką 0.07 zł za 1 minutę np. Polska, Niemcy, Francja (zgodnie z cennikiem Firmy HaloNet) oraz pozostałych znajdujących się w ofercie HaloNet. W przypadku połączeń nieobjętych stawką 0.07 zł brutto za 1 minutę czas rozmowy będzie relatywnie dłuższy lub krótszy.

źródło: Tartel

Wiadomości firmowe Jak podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w sektorze finansowym?

Sektor finansowy stoi przed nowymi wyzwaniami w obliczu dynamicznego rozwoju technologii. Generatywna AI, automatyzacja, zarządzanie danymi i finanse zintegrowane kształtują branżę, jednocześnie zwiększając trudności w ochronie danych, prywatności oraz zarządzaniu tożsamościami cyfrowymi. Coraz większe wykorzystanie chmury i rosnąca ilość danych dodatkowo zwiększają powierzchnię ataków, wymagając lepszych strategii reagowania na incydenty. czytaj więcej

News Na co zwrócić uwagę kupując hosting dla swojego sklepu internetowego lub bloga?

Wybór hostingu dla sklepu internetowego lub bloga to decyzja, która może zaważyć na sukcesie twojej strony. Działanie witryny, jej prędkość, bezpieczeństwo i stabilność – to wszystko zależy od jakości usług hostingowych. Wiele osób, szczególnie początkujących, może czuć się zagubionych w morzu ofert, dlatego warto dokładnie przemyśleć, na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu. czytaj więcej

News Raspberry Pi - co to jest i co można z nim zrobić?

Nauka programowania lub elektroniki nie musi być nudna! Raspberry Pi jest na to idealnym dowodem. Ten minikomputer stworzony w celach edukacyjnych daje jednak użytkownikom znacznie więcej możliwości. Raspberry Pi – co to jest, w czym można go wykorzystać, jak się go używa? Na wszystkie te pytania odpowiadamy w poniższym artykule. czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

RedHat Red Hat - Duch walki w branży IT, czyli 5 najważniejszych różnic między DevSecOps a sportem

Artykuł Mike’a Bursella z firmy Red Hat, w którym autor podejmuje próbę wyjaśnienia, czym jest metodyka DevSecOps, posługując się przykładem rywalizacji sportowej. czytaj więcej