Firma FMC Managment poinformowała o trwającej letniej promocji, która może zainteresować niejednego miłośnika urządzeń HTC. Klienci, którzy otworzą rachunek inwestycyjny i spełnią warunki promocji mogą stać się posiadaczami wielokrotnie nagradzanego smartfonu HTC Touch HD za symboliczną kwotę 1 zł.
Promocja dotyczy założenia konta inwestycyjnego na platformie transakcyjnej, za pomocą której można dokonywać transakcji na instrumentach rynku walutowego, towarowego, futures, a także rynku pieniężnego przez 24 godziny 5 dni w tygodniu, bez konieczności kontaktu z dealerem. Klienci, którzy zdecydują się otworzyć nowy rachunek, by otrzymać HTC Touch HD, muszą spełnić jeden warunek. W ramach zawieranych transakcji na rynku walutowym muszą do dnia 20 grudnia 2009 roku wygenerować obrót w wysokości 20 mln EUR. Kwota na pierwszy rzut oka może wydawać się ogromna, jednak inwestując nawet 1000 EUR można uzyskać pożądany obrót już w 2 miesiące. Promocja trwa do 20 września 2009 r. lub do wyczerpania puli nagród 2000 smartfonów HTC Touch HD.
HTC Touch HD został wybrany przez zespół FMC Managment jako nagroda specjalna ze względu na oferowane możliwości. Telefon umożliwia zawieranie transakcji walutowych, niezależnie od miejsca pobytu i czasu. HTC Touch HD łączy wysoką wydajność i funkcjonalność ze stylowym, eleganckim wzornictwem. Smartfon prezentuje strony internetowe szybko i w pełnej szerokości, dzięki panoramicznemu ekranowi o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 3,8 cala. Prędkości transferu są do 18 razy wyższe niż w przypadku standardowej technologii 3G. Zapewnia to wygodę korzystania z Internetu, porównywalną pod względem prędkości i widoku strony, z szybkim łączem domowym. Prawdziwy szerokopasmowy Internet w wersji mobilnej ułatwia nawigowanie i pełniejsze korzystanie z zasobów sieci. HTC Touch HD został również wyposażony w doskonały interfejs TouchFLO 3D, który zapewnia szybki, intuicyjny dostęp do książki adresowej, wiadomości i najważniejszych danych, czyniąc z telefonu prawdziwego towarzysza biznesowych podróży.
źródło: FMC Managment