Archiwalne

29 groszy brutto na komórki w Tartel

01.07.2009

Telefonia internetowa Tartel od 2 lipca obniża koszt połączeń na telefony komórkowe do 0,29 zł za minutę rozmowy.

Połączenia poprzez telefonię internetową uchodzą za najtańsze, a operatorzy funkcjonują na minimalnych marżach. Okazuje się, że da się jeszcze taniej. Telefonia internetowa Tartel oferuje jedne z najtańszych połączeń. Cena za minutę połączenia na telefony stacjonarne w Polsce to 7 groszy brutto. Połączenia zagraniczne rozpoczynają się od 4 groszy (Kanada), a przeciętnie dzwoniąc na stacjonarne do krajów z Unii Europejskiej (Niemcy, Wielka Brytania, Grecja) zapłacimy tylko 7 groszy.

Od 2 lipca tanieją połączenia na telefony komórkowe w Polsce. Za minutę rozmowy w telefonii Tartel zapłacimy teraz tylko 29 groszy i to brutto, oczywiście przy naliczaniu sekundowym. Obniżka dotyczy wszystkich sieci, prócz Play (0,89 zł). To bardzo korzystna cena biorąc pod uwagę to, że z mobilnych telefonów przy standardowych umowach zapłacimy dużo więcej. Przeciętna stawka za najpopularniejsze komórkowe połączenia zagraniczne to 98 groszy.

Dodajmy, że telefonia internetowa Tartel nie pobiera żadnego abonamentu, a zasilenie własnego konta może być wykonane dowolną kwotą, w dowolnym czasie. Wykupienie natomiast własnego numeru telefonu to wydatek zaledwie 1 zł na rok użytkowania. Wypróbować jakość połączeń można za darmo: operator, po wypełnieniu krótkiego formularza, daje 5 minut rozmów gratis.

źródło: Tartel

News Najlepsze gadżety do iPhone 16e - co warto kupić?

Smartfon iPhone 16e zdążył już zyskać rzeszę fanów na całym świecie. Nic dziwnego, ponieważ wypuszczone pod sztandarem Apple urządzenie oferuje wiele możliwości. Warto odpowiednio zadbać o swój smartfon, inwestując w odpowiednie akcesoria i gadżety. To właśnie na nich skupimy się w poniższym artykule i podpowiemy, co warto kupić do swojego iPhone'a 16e. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Czy polskie dzieci są uzależnione od smartfonów?

Smartfony to już nieodłączny element naszego codziennego życia. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i dzieci. Niewątpliwie mają one wiele zalet i ułatwiają nam życie w różnych kwestiach. Jest jednak także druga strona medalu - nadmierne korzystanie z nich przez najmłodszych budzi poważne obawy wśród rodziców i nauczycieli. czytaj więcej