Mateusz Micek objął funkcję Service Sales Managera na Europę Wschodnią. Jego zadaniem będzie stworzenie strategii sprzedaży usług firmy 3Com w regionie Europy Wschodniej. Usługi te obejmują wdrożenia, instalacje, audyt sieci, szkolenia, certyfikację.
Stworzenie nowego stanowiska w 3Com ma na celu zbliżenie się do klienta końcowego. „Oprócz budowy nowoczesnych kanałów sprzedaży, naszym głównym priorytetem jest propagowanie u naszych partnerów i dystrybutorów jak najlepszej obsługi klienta” powiedział Robert Kogut, dyrektor zarządzający regionu Europy Wschodniej, 3Com Poland.
"Stworzenie mechanizmów sprzedaży usług dla 15 krajów Europy Środkowo-Wschodniej jest dla mnie dużym wyzwaniem” - powiedział Mateusz Micek, który od dwóch miesięcy pracuje nad wdrożeniem nowej strategii – „3Com chce być postrzegany na rynku jako solidny partner technologiczny, dostarczający zawsze usługi najwyższej klasy.”
Bardzo ważną sprawą jest dla nas szybkie i sprawne wsparcie naszego sprzętu, profesjonalne organizowanie szkoleń i certyfikacji oraz sprawna instalacja naszych produktów. To sprawia, że wysoce istotną kwestią jest dla nas pojawienie się odpowiedzialnej za to komórki. Cieszymy się tym bardziej, iż region Wschodni będzie kierowany właśnie z terenu naszego kraju – dodaje Micek.
Mateusz Micek rozpoczął studia na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a ukończył Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Karierę zawodową zaczynał w firmie CTM, następnie w Londyńskim Dockland`s Businees Center, gdzie pracował jako Account Executive, stamtąd trafił do jednej z największych firm Consultingowych we Francji SII. Tam tworzył strategię sprzedaży zaawansowanych rozwiązań informatycznych dla największych korporacji w regionie zarządzając grupą ponad 20 osób.
źródło: 3Com