Archiwalne

59 groszy brutto na PLAY w Tartel

06.08.2009

Telefonia internetowa Tartel od 6 sierpnia br. obniżyła koszt połączeń na telefony komórkowe PLAY do 0,59 zł za minutę rozmowy.

Do tej pory zmorą telefonii internetowej były połączenia do sieci Play. Zawsze dużo droższe od połączeń do innych operatorów (nawet 3 krotnie). Dodatkowo ze względu na możliwość przenoszenia numerów między operatorami użytkownik telefonii internetowej nie mógł być pewnym ile faktycznie zapłaci za połączenie na telefon komórkowy. Tartel chce to zmienić.

Od 6 sierpnia dzwoniąc przez Tartel na telefony komórkowe Play zapłacimy już tylko 59 groszy brutto za minutę połączenia. Jest to obecnie jedna z najtańszych ofert na rynku. Warto nadmienić, że operator miesiąc temu obniżył koszt połączeń do pozostałych operatorów komórkowych do 29 groszy za minutę połączenia. Dodatkowo mamy zawsze możliwość sprawdzenia numeru komórkowego do jakiej sieci faktycznie należy (nawet po przeniesieniu). Tartel w swoim cenniku odsyła do strony www.sprawdznumer.pl, gdzie można sprawdzić do jakiej sieci należy dany numer. Operator nie limituje wysokości wpłat ani nie pobiera żadnych opłat abonenckich.

źródło: Tartel

News Najlepsze gadżety do iPhone 16e - co warto kupić?

Smartfon iPhone 16e zdążył już zyskać rzeszę fanów na całym świecie. Nic dziwnego, ponieważ wypuszczone pod sztandarem Apple urządzenie oferuje wiele możliwości. Warto odpowiednio zadbać o swój smartfon, inwestując w odpowiednie akcesoria i gadżety. To właśnie na nich skupimy się w poniższym artykule i podpowiemy, co warto kupić do swojego iPhone'a 16e. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej