Archiwalne

aetka Akademia

25.03.2011

Ogólnopolska sieć sklepów telekomunikacyjnych aetka zorganizowała kolejne spotkanie z cyklu aetka Akademia. 23 lutego br. w Gliwicach sprzedawcy podnosili swoje kwalifikacje i pogłębiali wiedzę na temat produktów.

aetka Akademia to szkolenia organizowane dla sprzedawców pracujących w salonach aetka, które odbywają się cyklicznie w czterech regionach Polski. Każdorazowo bierze w nich udział około 20 osób. Przyjeżdżają na nie również przedstawiciele producentów branży telekomunikacyjnej i informatycznej, a także profesjonalni trenerzy.

W ramach szkoleń, sprzedawcy poszerzają swoją wiedzę o produktach, aby pomóc klientom wybrać sprzęt najlepiej spełniający ich potrzeby. – Spotkania z przedstawicielami producentów sprawiają, że nasi sprzedawcy są zawsze na bieżąco z nowościami rynkowymi. Zgłębiają wiedzę na temat parametrów technicznych i specyficznych funkcji urządzeń dostępnych w ofercie. Dzięki temu są przygotowani, by odpowiedzieć na każde pytanie klienta - mówi Katarzyna Młynarek, Network Development Manager w sieci aetka.

Ostatnie szkolenie, na którym obecni byli przedstawiciele firm TomTom i Huawei, odbyło się 23 lutego w Gliwicach. – Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się więcej o najnowszych modelach tych producentów, poznać ich specyficzne cechy i szczegóły techniczne – opowiada Katarzyna Młynarek.

Szkolenia to doskonała okazja nie tylko do poszerzania wiedzy czy rozwijania umiejętności interpersonalnych, ale także do wymiany doświadczeń. aetka Akademia pozwala sprzedawcom być na bieżąco z wszelkimi zmianami, jakie zachodzą na dynamicznie rozwijającym się rynku telekomunikacyjnym.

źródło: aetka

Wiadomości firmowe Mariusz Rzepka nowym Dyrektorem d/s Rozwoju Biznesu w Grupie Bakotech

Rynek zarządzanych usług IT świadczonych przez wyspecjalizowanych partnerów MSP (ang. Managed Service Provider) cieszy się w Polsce i regionie rosnącą popularnością. Aby lepiej dostosować swoją strategię biznesową do sytuacji rynkowej, do CEEcloud Services Distribution, spółki celowej w Grupie Bakotech specjalizującej się w dystrybucji usług MSP, dołączył od 1 lipca 2023 roku Mariusz Rzepka, który objął stanowisko Dyrektora d/s Rozwoju Biznesu. czytaj więcej

News Kursy programowania dla dzieci w odpowiedzi na zapotrzebowanie na rynku pracy

Jeżeli mamy z jakąś dziedziną styczność od najmłodszych lat, później wydaje nam się ona łatwa i poruszamy się po niej intuicyjnie. Programowanie dla wielu ludzi niezwiązanych w żaden sposób z branżą IT wydaje się czymś całkowicie abstrakcyjnym. Jednocześnie na rynku pracy, zarówno Polskim jak i nawet międzynarodowym, wciąż poszukuje się specjalistów IT i programistów. W ciągle rozwijającym się świecie komputery używane są już niemal wszędzie i w każdym możliwym celu, od zwykłego laptopa służącego głównie do przeglądania stron internetowych, przez roboty sprzątające, po łaziki wysyłane na Marsa i badające stan gleby na innej planecie. Jeżeli więc programowanie obecne jest wszędzie, znając jego podstawy, otwierają się przed nami naprawdę szerokie perspektywy zawodowe. Kurs programowania dla dzieci ma wdrożyć najmłodszych w świat branży IT, aby w przyszłości poruszać się po nim intuicyjnie i ze zrozumieniem. czytaj więcej

News Dzień dziecka w Cyfrowym Polsacie

Dzień dziecka jak co roku jest uwielbianym dniem przez każde dziecko. Cyfrowy Polsat może nam jeszcze bardziej uprzyjemnić ten wyjątkowy dzień. Zainteresowani będą mogli skorzystać z „otwartego okna” na którym będą udostępniane 5 kanałów dziecięcych CBeebies, Disney Junior, Nickelodeon, NickToons oraz Nick Jr., które będzie można oglądać aż do 17 czerwca. czytaj więcej

News Stworzyła pracownię florystyczną online. Teraz wystąpiła w dużej kampanii promującej rozwiązania cyfrowe

Na rynku zdominowanym przez tradycyjne kwiaciarnie Joanna Lewandowska postanowiła założyć pracownię florystyczną dostępną dla klientów online. Dziś Kwiatowa Manufaktura współpracuje m.in. z Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, a właścicielka przedsiębiorstwa wystąpiła w dużej kampanii reklamowej. W spocie operatora telekomunikacyjnego widzowie mogą zobaczyć firmy, które w swojej codziennej pracy wykorzystują z sukcesem narzędzia cyfrowe. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej