Firma Alcatel-Lucent poinformowała o zawarciu siedmioletniej umowy z biurem podróży Club Med, zajmującym się organizacją wyjazdów turystycznych typu all-inclusive.
Na mocy umowy Alcatel-Lucent z pomocą swoich globalnych partnerów handlowych wdroży rozwiązania dla branży hotelarskiej oraz będzie nimi zarządzać. Rozwiązania te usprawnią przepływ informacji w obrębie biura podróży, co pozwoli spełnić rosnące oczekiwania jego klientów i pracowników oraz wyróżnić Club Med spośród konkurencyjnych firm z tej branży.
Pierwszy etap projektu obejmuje 30 000 linii w 87 lokalizacjach — tj. w salonach sprzedaży, ośrodkach wypoczynkowych oraz w głównej siedzibie biura Club Med w Paryżu. Zostaną one wyposażone w systemy telefonii IP OmniPCX Enterprise i rozwiązania contact center. Dzięki wysokiej skalowalności i elastyczności rozwiązań firma Club Med będzie mogła, w zależności od potrzeb, łatwo dodawać nowe lokalizacje. Biuro podróży Club Med planuje również wdrożenie sieci DSL na terenie Azji, aby móc świadczyć gościom hotelowym zaawansowane usługi, takie jak dostęp do sieci WiFi w pokoju, oraz udostępniać zaawansowane rozwiązania, np. softfony tv, wykorzystujące telewizor jako urządzenie multimedialne.
Rozwiązanie usług zarządzanych zapewni firmie Club Med możliwość wyjątkowej kontroli i monitorowania zdarzeń w całej sieci dzięki funkcjom scentralizowanego zarządzania i generowania raportów. Pozwoli to uprościć procesy i obniżyć koszty. Jednocześnie pracownicy i klienci odniosą bezpośrednie korzyści z dostępności potrzebnych informacji we właściwym czasie, a nowe aplikacje będą wdrażane zgodnie z wymaganiami biznesowymi firmy.
„Nasze biuro poszukiwało długoletniego partnera, nie zaś firmy realizującej szybkie dostawy sprzętu” — powiedział Michel Wolfovski, wiceprezes i dyrektor finansowy biura Club Med. „Wybraliśmy Alcatela-Lucenta z powodu bogatej oferty produktów, doświadczenia w branży i obecności na rynku globalnym. Jesteśmy przekonani, że Alcatel-Lucent rozumie nasze cele i pomoże nam je osiągnąć — pragniemy zdobyć pozycję międzynarodowej, profesjonalnej firmy specjalizującej się w organizowaniu przyjemnego, luksusowego wypoczynku typu „all-inclusive” we wszystkich zakątkach świata”.
Ponieważ w miarę rozwoju technologii i nowych tendencji w stylu życia rosną oczekiwania klientów, Alcatel-Lucent nadal rozwija ofertę nowatorskich i wydajnych rozwiązań spełniających wymagania gości hotelowych. Rozwiązania te pozwalają zoptymalizować pracę hoteli i generować nowe strumienie przychodów. Podstawę rozwiązań Alcatela-Lucenta stanowią standardowa architektura, kompleksowa technologia i zaangażowanie firmy w ich stały rozwój.
„Rozwiązanie Dynamic Hospitality Alcatela-Lucenta, łączące w sobie kompleksowe wyposażenie oraz narzędzia do zarządzania, pozwala zwiększyć wygodę gości hotelowych, uprościć pracę i podnieść zyski” — powiedział Tom Burns, szef działu rozwiązań dla przedsiębiorstw (Enterprise Business) w firmie Alcatel-Lucent. „Biuro podróży Club Med rozumie, jak ważne jest wprowadzenie zmian koniecznych na wysoce konkurencyjnym rynku usług hotelarskich, i podziela naszą wizję połączenia głównych elementów sieci, pracowników, procesów i doświadczenia w celu przekształcenia firmy w dynamiczne przedsiębiorstwo.
źródło: Alcatel-Lucent
News Jak działa aplikacja typu softphone?
W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcejWiadomości firmowe System telefoniczny IP i UC bez zobowiązań kapitałowych i czasowych: Teraz również wynajem sprzętu w innovaphone
Sindelfingen, 11 kwietnia 2022 – Wynajem oprogramowania w modelu SsaS, czyli Software as a Service, jest już od wielu lat powszechnie stosowany w firmach i przedsiębiorstwach. innovaphone AG idzie o krok dalej i oferuje teraz również sprzęt na wynajem. czytaj więcejNews Łatwo kupuj holenderskie i niemieckie wirtualne numery telefonów
Belfabriek to holenderska firma specjalizująca się w zakresie wirtualnych numerów telefonicznych. Do tej pory połączyła ponad 6000 numerów telefonów służbowych. Obszar jej działalności obejmuje 26 państw. Od początku dla własnego kontaktu z klientem używa takich nazw numerów jak: jak 0800-CALLFACTORY, 0800-ADMINISTRACJA i 0800-FAXMACHINE. Obecnie z usług Belfabriek mogą korzystać także polskie firmy. czytaj więcejNews Efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla firm posiadających wirtualne biura i filie
Wybór rozwiązania telekomunikacyjnego VoIP dla małej lub średniej firmy wiąże się nie tylko z decyzją o tym, jaki model telefonu zainstalować np. w recepcji, a jaki lepiej sprawdzi się w magazynie. Aby użytkowanie wszystkich tych urządzeń było jak najbardziej komfortowe, a instalacja jak najprostsza, warto zwrócić uwagę również na kwestie uniwersalności i elastyczności danej oferty.Dlatego warto wybierać rozwiązania kompatybilne z różnymi dostawcami SIP, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać możliwości płynące z tej technologii, połączyć aktualny system telefoniczny z siecią VoIP, a jednocześnie skutecznie zarządzać kosztami komunikacji w firmie. Dowiedz się więcej o tym jak unowocześnić procesy telekomunikacyjnie w firmie, dzięki zastosowaniu bramek VoIP marki Grandstream. czytaj więcej