Alcatel-Lucent wprowadza na rynek produkty realizujące koncepcję dynamicznej firmy
Alcatel-Lucent poinformował o wprowadzeniu do sprzedaży unowocześnionych wersji kluczowych produktów przeznaczonych dla dużych firm.
Oferta pod nazwą Corporate Communication Solutions obejmuje produkty obsługujące komunikację głosową, służące do budowy infrastruktury sieciowej, aplikacje zunifikowanej komunikacji i contact center. Umożliwiają one w większym stopniu wirtualizację zasobów, centralizację sieci i cechują się podwyższoną skalowalnością. Spełniają także rosnące oczekiwania użytkowników związane z zawsze dostępnymi rozwiązaniami zunifikowanej komunikacji. Integrują aplikacje z procesami biznesowymi, co jest niezbędne do wprowadzenia w życie koncepcji dynamicznej firmy, w której sieć, pracownicy, procesy i wiedza są przygotowani do oferowania najwyższego poziomu obsługi klienta.
„Przedsiębiorstwa powinny lepiej niż dotychczas utrzymywać równowagę między kontrolą kosztów a efektywną komunikacją biznesową”, skomentował Steve Blood, wiceprezes ds. badań w agencji Gartner. „Aby osiągnąć sukces na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, duże firmy powinny preferować platformy wykorzystujące standardy, które umożliwiają ekonomiczną integrację z procesami biznesowymi oraz optymalnie łączą klientów z ekspertami z danej dziedziny wiedzy”.
„Alcatel-Lucent pozyskał ponad 5000 nowych klientów, którzy skorzystali z rozwiązań oferowanych w ramach oferty Corporate Communication Solutions, w ciągu dwóch lat, jakie minęły od jej wprowadzenia na rynek” – powiedział Tom Burns odpowiedzialny za całość działalności związanej z rozwiązaniami dla firm. „Firma kontynuuje strategię oferowania innowacyjnych, otwartych i wykorzystujących standardy rozwiązań wraz z szeregiem udoskonaleń związanych z protokołem SIP, które pozwalają dynamicznym firmom uzyskać znaczące oszczędności wynikające z centralizacji w sieci IP”.
źródło: Alcatel-Lucent