- Zmiana logotypu to kolejny krok w nowoczesność i pochodna ewolucji przedsiębiorstwa ze zwykłej kablówki do nowoczesnej firmy telekomunikacyjnej, świadczącej innowacyjne usługi – podkreśla, odpowiedzialny za rebranding, Tomasz Janczar - specjalista ds. PR i Marketingu ASTA‑NET.
Nowy logotyp ASTA-NET zawiera prostą i nowoczesną czcionkę, której owale wywołują pozytywne skojarzenia oraz dodają efektu kompletności. Jednocześnie odpowiednia grubość liternictwa pozwala zachować dynamizm i lekkość całego logo. Umiejscowienie litery a w kształt geometryczny wpisuje się w obecne trendy w nowoczesnym projektowaniu graficznym. Z poprzedniego znaku firmowego pozostawiono kolor niebieski, znacznie go rozjaśniając, oraz dodano neutralną szarość, zrezygnowano natomiast z kuli.
Wraz ze zmianą logo przyszła kolej na zmianę strony internetowej pilskiego operatora.
Nowa strona ma przede wszystkim zachowywać dzisiejsze standardy w projektowaniu graficznym. Jak podkreśla Tomasz Janczar – Specjalista ds. PR i Marketingu, strona www firmy świadczącej zaawansowane technologicznie usługi ma być przede wszystkim przyjazna dla klienta, który poszukuje konkretnych informacji. Musi być zaprojektowana w prosty i przejrzysty sposób, ale również swoim layoutem powinna odzwierciedlać misję firmy.
Nowa strona http://www.asta-net.pl/ posiada trzy rodzaje menu: abonenckie na górnym pasku, usługowe z prawej strony oraz kontaktowe na samym dole. Ten prosty podział powinien zagwarantować sprawne poruszanie się pomiędzy poszczególnymi zakładkami.
Strefa abonencka zapewnia dostęp do podstawowych informacji związanych z aktualną ofertą promocyjną, wsparciem technicznym, zakładką FAQ, a także do panelu pocztowego i kanału ASTA-NET w serwisie You Tube. Z kolei pola usługowe, wzbogacone o fotografie ludzi korzystających z poszczególnych usług, mają kierować ruch abonencki do zakładek dedykowanych wybranym usługom z oferty operatora. Menu kontaktowe zawiera podstawowe informacje nt. firmy oraz zakładki Kariera i Dla mediów, a także linki do TV-ASTA i ASTA-BUD – dwóch firm z grupy Asta.
źródło: ASTA-NET